MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

hoe zit dat nou met die sproeten/moedervlekken.
trekken die weer weg?

+ ik hoorde wat mensen met n moedervlek op hun eikel door melanotan :p ?

dat is wel het laatste waar ik zin in heb.. trekt dat ook weg of?

anders maar white en nerdy door het leven hehe

is sunatura nou de plek om te kopen? Ik begin m'n tint te verliezen :P Dan bestel ik morgen

ik ga het ook miss bestellen maar kan jemet 10 mg en wat zonnebank al redelijk bruin worden?

Denk het wel ja.

Moet je wel het geld aangetekend opsturen.

ik ga het ook miss bestellen maar kan jemet 10 mg en wat zonnebank al redelijk bruin worden?

Ja.. ligt er wel aan wat voor huidstype je hebt. ik met huidstype 2 had 11,5mg nodig en weekje zon.

worden je haren nou ook donkerder? hoofd en huid

Euhhh, gewoon goed bruin.. Alsof ik 3 weken op vakantie ben geweest in Spanje ofzo lol.

hoe zit dat nou met die sproeten/moedervlekken.
trekken die weer weg?

+ ik hoorde wat mensen met n moedervlek op hun eikel door melanotan :p ?

dat is wel het laatste waar ik zin in heb.. trekt dat ook weg of?

anders maar white en nerdy door het leven hehe

Maat toch niet uit? Denk je echt dat een meisje dat zal zien dat je op je eikel een klein vlekje hebt? En als ze het al ziet dan steek je toch gewoon je lul helemaal in haar mond dan zwijgt ze wel.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jul 2012 om 01:56 ----------

Zijn er hier mensen van België (of van Nederland) die het voor mij willen bestellen en opsturen naar mij? Ik betaal natuurlijk de verzendkosten en wil gerust een kleine bijdrage nog betalen voor de moeite. Zo lang je maar niet te veel vraagt...

Maat toch niet uit? Denk je echt dat een meisje dat zal zien dat je op je eikel een klein vlekje hebt? En als ze het al ziet dan steek je toch gewoon je lul helemaal in haar mond dan zwijgt ze wel.

Zijn er hier mensen van België (of van Nederland) die het voor mij willen bestellen en opsturen naar mij? Ik betaal natuurlijk de verzendkosten en wil gerust een kleine bijdrage nog betalen voor de moeite. Zo lang je maar niet te veel vraagt...

een ander laten opdraaien voor een "onzekere" aflevering en dan nog met bijkomende eisen komen wanneer iemand zo vriendelijk is om het voor jou te doen Leuke kerel ben je.
Bestel gewoon zelf, evenveel kans dat je je zending krijgt, of wil je een ander laten opdraaien en betalen voor eventuele fouten?

heb nu ongeveer 8-10 mg gebruikt en merk alleen dat ik veel moedervlekken heb gekregen 2 in de nek een paar op me armen en kuiten en 1 op me wang wat me niet stoort.
ik merk een kleine verschil ik ben niet meer licht gevend wit zoals ik dat noem maar heb nu een beetje stabiele kleur gekregen bij mij onder/boven arm en kuiten en gezicht :p

volgende week maandag ga ik 5 min zonnebanken en kijken wat dan het resultaat is
injecteer elke dag nu 1 mg

side effects: eerste 2 dagen wat misselijk+ erectie,s ;p 1-2 uur na injectie
nu alleen nog een zo,n koorts effect dat je het warm krijgt bij je hoofd gelijk na 10-15 min

het is meer dat ik er zelf niet blij van wordt.. dat is me die bruin tint niet waard haha.

een ander laten opdraaien voor een "onzekere" aflevering en dan nog met bijkomende eisen komen wanneer iemand zo vriendelijk is om het voor jou te doen Leuke kerel ben je.
Bestel gewoon zelf, evenveel kans dat je je zending krijgt, of wil je een ander laten opdraaien en betalen voor eventuele fouten?

Ik woon in België...Mensen vanuit België kunnen niets bestellen...

Users from your country are not permitted to browse this site.

Alsof ik er bakken met geld mee verdien. Als je de verzendkosten niet meerekent etc is het 10-15% wat je duurder uit bent. En daarbij ben ik degene die dus eerst het risico loopt en contact geld naar een of andere postbus stuurt.

Als je wil dat mensen het uit vriendendienst doen maak dan eerst wat nederlandse vrienden ;)

heb nu ongeveer 8-10 mg gebruikt en merk alleen dat ik veel moedervlekken heb gekregen 2 in de nek een paar op me armen en kuiten en 1 op me wang wat me niet stoort.
ik merk een kleine verschil ik ben niet meer licht gevend wit zoals ik dat noem maar heb nu een beetje stabiele kleur gekregen bij mij onder/boven arm en kuiten en gezicht :p

volgende week maandag ga ik 5 min zonnebanken en kijken wat dan het resultaat is

nu alleen nog een zo,n koorts effect dat je het warm krijgt bij je hoofd gelijk na 10-15 min

En? Al bruin?

side effects gaan toch redelijk snel weg niet? Had er maximum 5 min last van. Wat bij hielp is, als je het warm begint te krijgen wat water drinken, bij mij is het dan direct over.

heb nog geen opmerkingen gehoort wat ben je bruin:o
morgen voor het eerst zonnebanken 5 min
enigste wat ik merk dat is dat k nu een redelijke normaal kleur heb gezicht/arm

Laat effekus weten;),

Van hoe en wat,

Ik pak vanavond de kuur weer op, dan gedurende 5/6 weken lang met bac water.

De 1e /2 weken krijg je alleen maar sproetjes, vervolgens knal je als 'n speedboot erin!

Was afgelopen 2 weken heel erg ziek geworden door 5 pillen van 2 verschillende soort...

Mijn Logje wordt weer uptodate!

PS: Als mensen BAC water nodig hebben, Ik verkoop namelijk per 30ml bac water.

Voor 't geval dat, Stuur mij een PM;).

Laat effekus weten;),

Van hoe en wat,

Ik pak vanavond de kuur weer op, dan gedurende 5/6 weken lang met bac water.

De 1e /2 weken krijg je alleen maar sproetjes, vervolgens knal je als 'n speedboot erin!

Was afgelopen 2 weken heel erg ziek geworden door 5 pillen van 2 verschillende soort...

Mijn Logje wordt weer uptodate!

PS: Als mensen BAC water nodig hebben, Ik verkoop namelijk per 30ml bac water.

Voor 't geval dat, Stuur mij een PM;).
ik merk wel een beetje verschil maar niet dat ik zeg wow
(behalve moedervlekken die echt als paddestoelen tevoorschijn komen )
vandaag eerste x 4 min zonnebank...
donderdag weer zonnebanken
voor de rest probeer ik zo veel mogelijk zon mee te pakken :o

ik merk wel een beetje verschil maar niet dat ik zeg wow
(behalve moedervlekken die echt als paddestoelen tevoorschijn komen )
vandaag eerste x 4 min zonnebank...
donderdag weer zonnebanken
voor de rest probeer ik zo veel mogelijk zon mee te pakken :o

Nee idd,

Ik zou na de 1e of zelfs 2de week zonnebankje pakken, voor beter resultaat.

Nee idd, dat heb ik dus ook... grote moedervlekken,

Maar als 't goed is.. knal je na de 2de week kei hard in (inc zonnebank in die week)

Weet nog steeds niet of ze weg gaan , zodra je stopt?...

Nee idd,

Ik zou na de 1e of zelfs 2de week zonnebankje pakken, voor beter resultaat.

Nee idd, dat heb ik dus ook... grote moedervlekken,

Maar als 't goed is.. knal je na de 2de week kei hard in (inc zonnebank in die week)

Weet nog steeds niet of ze weg gaan , zodra je stopt?...

nou de 1ste week dat ik begon was gewoon vet laag gedoseert
2de week begon ik telkens met 1mg
volgende week is me 3de week waarmee ik verder met 1mg ga en iets meer :o
voor de rest ga ik gewoon 3x in de week zonnebanken

wat ik wel merk is dat ik gewoon door de licht van de lampen veel andere kleur heb dan anders maar gewoon in de zon licht nog wel wat witjes ben :p

Terug
Naar boven