AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

nou de 1ste week dat ik begon was gewoon vet laag gedoseert
2de week begon ik telkens met 1mg
volgende week is me 3de week waarmee ik verder met 1mg ga en iets meer :o
voor de rest ga ik gewoon 3x in de week zonnebanken

wat ik wel merk is dat ik gewoon door de licht van de lampen veel andere kleur heb dan anders maar gewoon in de zon licht nog wel wat witjes ben :p

Hmm.. ja goedzo,

Hou 1mg nu aan, ( of meer , altijd goed)

Hmm... je bent bijna 2 weken bezig op 1mg, hmmm... je zou next week erin moeten knallen...

Wat is jou huidtype?

Hmm.. ja goedzo,

Hou 1mg nu aan, ( of meer , altijd goed)

Hmm... je bent bijna 2 weken bezig op 1mg, hmmm... je zou next week erin moeten knallen...

Wat is jou huidtype?
huidtype 1
en ik ben nog maar 1 week bezig met 1 mg :p

heb btw net wat gezet heb een beetje misselijk gevoel maar hopen dat ik geen boners krijg de hele nacht door...

Ja idd, hou nog paar weken vol,

Weetniet of je nog genoeg voorraad hebt voor de komende weekjes,

Geef 't niet op ,
had 30 mg bestelt
alleen ik heb nog een beetje in een vial die 3-4 weken in de koelkast staat
zou ik dit nog kunnen gebruiken denk je?

( had me verkeken met doseren :o)

had 30 mg bestelt
alleen ik heb nog een beetje in een vial die 3-4 weken in de koelkast staat
zou ik dit nog kunnen gebruiken denk je?

( had me verkeken met doseren :o)

Jawel, kun je gerust gebruiken.

Maar wel dat je direct terug in de koelkast legt.

EN om niet te vergeten.. als je met normaal insuline water hebt aangemaakt dan zou ik EERST 't dopje met een alcohol doekje ontsmetten en vervolgens 't gewenste ml ( in dit geval 1ml of meer ) eruit halen,

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 23:11 ----------

Waar heb je 't gehaald als ik vragen mag?,

ben erg blij met m2 wat een goed middel zeg ben ontieglijk bruin en echt mooi bruin ook en spuit nu maar 1.5 mg per week. Kan ik nog bestellen bij sunatra of leveren ze niet meer naar nederland?

haha ik liep vandaag in de keuken en opeens zei me moeder wat heb je een bruine nek....
ik zo huh ?
kijk maar in de spiegel zei ze
ik kijken en nu zie ik dus dat ik focking bruine nek heb:roflol:
dus ik hoop dat volgende week veel bruiner ben :p ( over me hele lichaam ipv alleen me nek )
met andere woorden het helpt wel :D

haha ik liep vandaag in de keuken en opeens zei me moeder wat heb je een bruine nek....
ik zo huh ?
kijk maar in de spiegel zei ze
ik kijken en nu zie ik dus dat ik focking bruine nek heb:roflol:
dus ik hoop dat volgende week veel bruiner ben :p ( over me hele lichaam ipv alleen me nek )
met andere woorden het helpt wel :D

Nice, gaat zeker komen de rest

had ik ook in begin gaat maar 1 plek meteen bruin bij mij was dit mijn gezicht maar nu gaat heel me lichaam mee erg mooi

heb net voor het eerst melanotan II gezet. Had er een of ander soort bac water in een ampule bij gekregen.. maar dat moet goed zitten.

Dacht er verder weinig aan (zat me meer zorgen te maken om mn eten:P) en daardoor 1mg gezet, wat ****ing veel schijnt te zijn voor de eerste keer :D

Verder wel duidelijk opeens minder eetlust (beetje misselijk, maar dat gevoel heb ik meerdere keren per dag als ik mezelf volprop) en een rode gloed dat komt en gaat. Alleen beetje jammer dat ik de libido sides nog niet ervaar :(

heb nu 2x gezonnebankt nog niet echt veel effect......
en heb nog maar 10 spuitjes left :(

hoevaak gingen jullie onder de zonnebank elke dag of om de dag?

**** die 1mg had me wel goed te pakken zeg, wat een k*tgevoel was dat. Ga vandaag op 0,5mg proberen, hoop dat ik dan wel normaal kan functioneren:D

Vriend werd van white en nerdy een nigro met afro

is het trouwens normaal om de gehele dag misselijk te zijn en geen hap door je keel te krijgen? ****ing hinderlijk dit :(

ben verder ook een beetje ziek, al zat dat al voor de injectie aan te komen. Dus het komt echt door de melanotan..

is het trouwens normaal om de gehele dag misselijk te zijn en geen hap door je keel te krijgen? ****ing hinderlijk dit :(

ben verder ook een beetje ziek, al zat dat al voor de injectie aan te komen. Dus het komt echt door de melanotan..
als je gelijk 1mg zet kan dat het gevolg zijn er zijn soms ook mensen die zetten 1 mg en merken niks

ik heb alleen soms een misselijk gevoel voor het slapen gaan maar dat is snel voorbij

in het begin toen ik nog 0,2 0,4 doseerde had ik last van erectie,s(niet erg)
maar dat is nu ook helemaal voorbij :p

Laatst bewerkt:
uhu heb nu rond de 15-20 mg gezet
heb nog 10 spuitjes ofzo met 1-1,5 mg

alleen me armen,nek,knie zie je echt kleur verschil gezicht en de rest van het lichaam valt wel mee :p

Heb je het soms al aan andere mensen gevraagd of je bruiner bent? Want zelf zie je het soms niet. De eerste keer dat ik het gebruikte, zag ik echt te donker bruin en zag ik het zelf niet (of wou ik het zelf niet zien), alleen maar om te kunnen blijven gebruiken. Was zelfs een beetje verslaafd denk ik om nog bruiner te worden.

Toen ik dan op de foto ging met mensen, dan zag ik echt een te groot verschil met hen, toen zag ik ook dat het te veel was. Het verschil met het wit van mijn ogen was zo groot dat het leek alsof ik een zwarte was.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 09:36 ----------

Ja is heel normaal. Normaal neem je het voor het slapen. Zelf heb ik het een keertje overdag genomen, omdat ze mij hadden gezegd dat dit het effect van het zonnen in de zon zou versterken. Het was toen goed weer dus had rond half 11 smorgens genomen en de rest van de dag niet meer kunnen eten. Een gevoel van iets in je maag te hebben ofzo. Ik kon wel kleine slokjes water drinken maar echt veel ging ook al niet.

Terug
Naar boven