Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Heb je het soms al aan andere mensen gevraagd of je bruiner bent? Want zelf zie je het soms niet. De eerste keer dat ik het gebruikte, zag ik echt te donker bruin en zag ik het zelf niet (of wou ik het zelf niet zien), alleen maar om te kunnen blijven gebruiken. Was zelfs een beetje verslaafd denk ik om nog bruiner te worden.

Tanorexia :p

**** die 1mg had me wel goed te pakken zeg, wat een k*tgevoel was dat. Ga vandaag op 0,5mg proberen, hoop dat ik dan wel normaal kan functioneren:D

Eens dat je die 1 mg hebt genomen is je lichaam het gewoon hoor. Dus als je het nu nog eens zou doen zou je niet meer misselijk mogen worden. Maar het is trouwens niet nodig om zoveel te nemen. Gewoon 0.5 en zonnebank of zon erbij is al meer dan genoeg. En goedkoper ook!

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 09:39 ----------

idd :) goed dat ik het op tijd heb ingezien

Jullie moeten allemaal betere bronnen zoeken ik betaal voor mijn mela 2 12 euro per vial 10mg.

Eens dat je die 1 mg hebt genomen is je lichaam het gewoon hoor. Dus als je het nu nog eens zou doen zou je niet meer misselijk mogen worden. Maar het is trouwens niet nodig om zoveel te nemen. Gewoon 0.5 en zonnebank of zon erbij is al meer dan genoeg. En goedkoper ook!
oh das wel beter, heb gisternacht niets gezet omdat ik zo ziek was. Ga het vannacht wel weer proberen, ga voor de zekerheid wel gewoon 0,5mg zetten. En dan over een weekje beginnen met tannen.

hey mensen, is er al meer nieuws over het hele melanotan gedoe? Gaat het nu toe gelaten worden of niet.

Welke site kunnen belgen nu bestellen?

Ik haal het altijd bij een chinees 100mg voor 100,-

gewoon zoeken mannen ik betaal 9 pond per 10mg.
Maar kan de bron niet geven want site verkoopt andere verboden middelen.
Het is van de UK.

:roflol: faka met jullie dan vandaag zonnebanken en ben al bruiner en kost me 9 euro. jullie betalen ****ing 100 euro en worden misselijk en wat bruiner

:roflol: faka met jullie dan vandaag zonnebanken en ben al bruiner en kost me 9 euro. jullie betalen ****ing 100 euro en worden misselijk en wat bruiner

Wat doe jij dan om bruiner te worden?

Trouwens mensen die melanotan gebruiken worden niet WAT bruiner, ze worden echt n*ger bruin als ze willen. Kies je gewoon zelf hoe bruin je wordt.

Omdat skin cancer

Wat doe jij dan om bruiner te worden?

Trouwens mensen die melanotan gebruiken worden niet WAT bruiner, ze worden echt n*ger bruin als ze willen. Kies je gewoon zelf hoe bruin je wordt.
Wil jij een n*ger worden dan? ??? als je paar keer zonnebankt ben je echt ****ing bruin waarom wil je dan zo bruin worden met mela? ben je volgens mij ook paar 100 euro kwijt
in before mierenneuker

Wil jij een n*ger worden dan? ??? als je paar keer zonnebankt ben je echt ****ing bruin waarom wil je dan zo bruin worden met mela? ben je volgens mij ook paar 100 euro kwijt

in before mierenneuker
Stop eens met trollen LD. Als jij de voordelen niet snapt is dat jouw probleem, maar ga hier niet anderen vervelen die ze wel snappen.

En BTW het is niet alleen verhoogt risico op kanker maar ook veel snellere veroudering van de huid.

heb net een site gevonden in de uk, en de prijs is zeer laag ;-) maar komen deze dan ook wel aan ? is daar geen duane ofzo??
voor 100mg is het 122€ ;-)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 18:27 ----------

gewoon zoeken mannen ik betaal 9 pond per 10mg.
Maar kan de bron niet geven want site verkoopt andere verboden middelen.
Het is van de UK.

zo laag vind ik ze jammer genoeg niet :-(

Stop eens met trollen LD. Als jij de voordelen niet snapt is dat jouw probleem, maar ga hier niet anderen vervelen die ze wel snappen.

En BTW het is niet alleen verhoogt risico op kanker maar ook veel snellere veroudering van de huid.
Oke, ik zal ermee stoppen, ik vond het alleen raar dat ''misterw00t'' al bijna klaar is met 30 mg en zei dat die niet echt bruiner op is geworden.

heb net een site gevonden in de uk, en de prijs is zeer laag ;-) maar komen deze dan ook wel aan ? is daar geen duane ofzo??
voor 100mg is het 122€ ;-)
Prijs= kwaliteit, denk je niet dat er wat aan de hand kan zijn aangezien het zo goedkoop is?

im out btw, sorry for het gezeik

Oke, ik zal ermee stoppen, ik vond het alleen raar dat ''misterw00t'' al bijna klaar is met 30 mg en zei dat die niet echt bruiner op is geworden.

Prijs= kwaliteit, denk je niet dat er wat aan de hand kan zijn aangezien het zo goedkoop is?

im out btw, sorry for het gezeik

waarom zou er iets mis mé zijn
de verkoper van melanotan.be !!! :rolleyes:
daar was blijkbaar wel iets mis é :D

Terug
Naar boven