Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Oke, ik zal ermee stoppen, ik vond het alleen raar dat ''misterw00t'' al bijna klaar is met 30 mg en zei dat die niet echt bruiner op is geworden.

Prijs= kwaliteit, denk je niet dat er wat aan de hand kan zijn aangezien het zo goedkoop is?

im out btw, sorry for het gezeik
dit vondt ik ook al raar
iemand in de fitniss studio waar ik zonnebank zei wel dat ik er bruiner uitzag :o
maarja ik merk het nog niet zo ...:o

dit vondt ik ook al raar
iemand in de fitniss studio waar ik zonnebank zei wel dat ik er bruiner uitzag :o

Misterw00t,

zodra het een keer meezit met het weer in Nederland moet je een middag gaan bakken langs het zwembad. Ik garandeer je dat je dan in 1 dag bruiner bent dan je ooit bent geweest. Been there, done that.

Misterw00t,

zodra het een keer meezit met het weer in Nederland moet je een middag gaan bakken langs het zwembad. Ik garandeer je dat je dan in 1 dag bruiner bent dan je ooit bent geweest. Been there, done that.
tsja ik hoop dat ik dan nog genoeg mt2 heb :o
is gewoon normaal uv buiten beter dan zonnebank uv?

dit vondt ik ook al raar

mijn 30mg zit er ook bijna door
maar ik ben wel zeer mooi bruin
iedereen snapt het gewoon nie dat ik zo bruin ben :D
ik zeg dan ook tegen iedereen

dat het mijn kleurtje van vorig jaar is :p

want ben vorig jaar naar cuba geweest é :cool:

Om bruin te worden werkt zonnebank uv beter bij mij, maar zal wel verschillen van persoon tot persoon. Als je beide wil vergelijken welke "het minst gevaarlijk" is dan denk ik geen van beide.

als je melanotan zou bestellen uit China zal deze dan ook aankomen in belgie ?
want daar kost het 8€ voor 10mg ;-)

als je melanotan zou bestellen uit China zal deze dan ook aankomen in belgie ?
want daar kost het 8€ voor 10mg ;-)

Inc Insuline,

Wens je veel sterkte;),

( In China gelden andere regels, de ene dag maken ze insuline de andere dag melanotan,

Stop eens met trollen LD. Als jij de voordelen niet snapt is dat jouw probleem, maar ga hier niet anderen vervelen die ze wel snappen.

En BTW het is niet alleen verhoogt risico op kanker maar ook veel snellere veroudering van de huid.

Heeft niet direct met M2 te maken, maar verouderd je huid net zo snel van de zonnebank als van de gewone zon of sneller?

Inc Insuline,

Wens je veel sterkte;),

( In China gelden andere regels, de ene dag maken ze insuline de andere dag melanotan,
Kerel jij verkoopt echt wel veel bullshit is het niet over aas dan is het over mela. Omdat er 1 geval van insu is is alle mela slecht ?

Ik gebruik al 1,5 jaar dus heb al zo een 30 vials gebruikt van 3 bronnen.
Nooit problemen gehad, net of mela 30 euro kost kan het geen troep zijn.

Kerel jij verkoopt echt wel veel bullshit is het niet over aas dan is het over mela. Omdat er 1 geval van insu is is alle mela slecht ?

Ik gebruik al 1,5 jaar dus heb al zo een 30 vials gebruikt van 3 bronnen.
Nooit problemen gehad, net of mela 30 euro kost kan het geen troep zijn.

Hmmm...

Nou nee,

Heb 't zelf de eigenaar gesproken die melanotan II verkoopt in NL,

Die zei 't zelf, De zelfde verhaal heb ik van sunatura.com te horen gekregen.

Dus dat:).

Die 30mg die inmiddels in je lichaam zit werkt nog maanden door. Het zorgt ervoor dat je huid bruiner kan worden dan het normaal kan. Bruin worden is de natuurlijke reactie van je huid om zich te beschermen tegen de zon. Wanneer je maximale bruining bereikt is gaat je huid verbranden. Mensen die dus snel verbranden en niet bruin worden, kunnen simpelweg niet bruin worden. En met mela kun je dit wel.
UV licht buiten is niet beter dan zonnebank UV. Zonnen onder een zonnebank gaat vele malen sneller. Je kunt gaan zonnebanken als je dat wilt, maar ik heb er persoonlijk een hekel aan. In elk geval kun je nu lekker bruin worden door de mela.

Hmmm...

Nou nee,

Heb 't zelf de eigenaar gesproken die melanotan II verkoopt in NL,

Die zei 't zelf, De zelfde verhaal heb ik van sunatura.com te horen gekregen.

Dus dat:).

Ja want zij weten de wet in china. En gaan zeker zeggen ja die mela van 9 euro is nethetzelfde als die van ons. Sunatura haalt zelf van uk

Die 30mg die inmiddels in je lichaam zit werkt nog maanden door. Het zorgt ervoor dat je huid bruiner kan worden dan het normaal kan. Bruin worden is de natuurlijke reactie van je huid om zich te beschermen tegen de zon. Wanneer je maximale bruining bereikt is gaat je huid verbranden. Mensen die dus snel verbranden en niet bruin worden, kunnen simpelweg niet bruin worden. En met mela kun je dit wel.
UV licht buiten is niet beter dan zonnebank UV. Zonnen onder een zonnebank gaat vele malen sneller. Je kunt gaan zonnebanken als je dat wilt, maar ik heb er persoonlijk een hekel aan. In elk geval kun je nu lekker bruin worden door de mela.
okey ik heb nog maar 6 spuitjes over....
en bij sunatura kun je alleen maar 30 mg bestellen....

Heeft niet direct met M2 te maken, maar verouderd je huid net zo snel van de zonnebank als van de gewone zon of sneller?

Relatief gezien ongeveer gelijk denk ik, je kan natuurlijk wat langer in de zon dan onder de zonnebank. Je huid verouderd gewoon door de UV. Dus als je de blootstelling aan UV kan inkorten moet je dat altijd doen.

Met hoeveel milliliter water kun je het best de melanotan mengen?

Terug
Naar boven