Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Met hoeveel milliliter water kun je het best de melanotan mengen?

1ml is goed. De eerste dosis is dan 1 streepje op je insuline spuit, daarna per dag een streepje erbij. Ik zou niet hoger doseren dan 5/6 steepjes (1-1,2mg mela). Teveel sides, denk aan paarse lippen, en je gaat voor mijn gevoel geen sneller resultaat krijgen.

Laatst bewerkt:
Nou het is gelukt.

0.2mg gezet.

Ik ga het heel rustig opbouwen denk ik om extra pigmentvorming te vermijden.

Dag 1 0.2mg
Dag 2 0.2mg
Dag 3 0.4mg
Dag 4 0.4mg
Dag 5 0.5mg
Dag 6 0.5mg

En dan gewoon dat als maximum dosis houden... Heb er toch geen haast bij

Met hoeveel milliliter water kun je het best de melanotan mengen?

10 mg aanmaken met 1ml bac water = 100 units op een naald is 1ml is gelijk aan 10 units 1mg ( 5 streepjes )

als je 't aanmaakt met 2ml bacwater dan is 20 units 10 streepjes 1 mg,

Altijd opbouwen

Nou het is gelukt.

0.2mg gezet.

Ik ga het heel rustig opbouwen denk ik om extra pigmentvorming te vermijden.

Dag 1 0.2mg
Dag 2 0.2mg
Dag 3 0.4mg
Dag 4 0.4mg
Dag 5 0.5mg
Dag 6 0.5mg

En dan gewoon dat als maximum dosis houden... Heb er toch geen haast bij

Niet te vermijden. Je zal ongetwijfeld wat moedervlekjes krijgen, maakt niet uit wat de opbouw is. Enige wat je niet wilt is paarse lippen. Gewoon niet te hoog doseren.

Ja ik bedoel dus eigenlijk ook gewoon de einddosis heel laag houden, ik hou die dus op 0.5mg

kan er nog besteld worden bij sunatra

Beste website om te bestellen? Met of zonder bac water? (beste website om bac water apart te bestellen)

Beste website om te bestellen? Met of zonder bac water? (beste website om bac water apart te bestellen)

als ik jou was zoek eens bij google melanotan uk
en dan zul je wel wa vinden
en ook iets goedkoper
maar niet voor de goedkoopste gaan
want dan ben je je centen kwijt :eek:

ik had er 1 gevonden die te vertrouwen is en voor 50mg en alles er bij water en spuitjes ongeveer een 140€

ik heb hun een mail verzonden voor wat meer info
en zal het hier morgen ook eens plaatsen

140? Dacht dat sunatura alleen al voor 75 euro was. Beter is nog goedkoper natuurlijk.

Gisteren 75mg besteld bij sunatura.
Vorig jaar ook een een "kuur" gedaan, is me erg goed bevallen.

hoe doen jullie dat met mela als jullie 2-3 weken op vakantie gaan dan?

Spul blijft wel in je systeem voor die tijd hoor. Kan gerust 2 weken overslaan

Of gewoon meenemen in je valies kan je zowat alles steken hoor. Heb er al spuiten en vial test e in meegenomen. Vanuit thailand 4 doosjes nolva en 4 doosjes nolva etc.

Heeft iemand al eens melanotan besteld via die europatan.eu site?

Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk, want ik ken er echt bitter weinig van.

Kan je gewoon storten op hun rekening en hoe zit het dan met het omzetten van euro naar USD? Mijn excuses als dit een super belachelijke vraag is maar ken er echt niks van.

Andere sites waar belgen kunnen bestellen, met overschrijving? Heb geen paypal enz...

Klein vraagje, hebben jullie geen bang van evt bijwerkingen? Is toch nog weinig bekend over dat spul niet? Zou anders 1ste in lijn zijn om het te doen maar wil er toch wat meer over weten.

2x onder de zonnebank gegaan en ben ****ing bruin! maar er zit ook een paarse gloed op, vooral mn lippen. Weet iemand of dit weggaat?

Terug
Naar boven