XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Gaat wel weg, gewoon lager doseren / even stoppen

Meer mensen hier die niet meer dan 0.5mg per dag zetten?

Vraag me af hoe lang het gaat duren voor ik effect merk :)

Uiteindelijk gaat het om de cumulatieve dosis toch?

10mg? 20?

zelf zet ik ook niet meer dan 0.5 ben echt ontieglijk bruin nu, zon maar 1 keer per week laat staan als ik elke dag zon zou zien

Meer mensen hier die niet meer dan 0.5mg per dag zetten?

Vraag me af hoe lang het gaat duren voor ik effect merk :)

Uiteindelijk gaat het om de cumulatieve dosis toch?

10mg? 20?

Klopt. Na 10mg werd ik al zichtbaar bruiner (vooral in mijn gezicht) en kreeg ik al donkere baardharen. Ik heb 0 keer in de zon gelegen toen. Ik weet niet of je van plan bent om te gaan zonnebanken, maar ik zou dit pas doen na 10mg. Dan profiteer je het best van de effecten van mela.

en geeft er hier al iemand besteld in China ?
laat anders maar eens weten via pb
of in het vk ?
want heb onlangs mailtje verstuurt naar een leveransier in hjet vk
maar krijg geen respons

Ik zou ook graag eens willen weten waar men vertrouwd MII kan halen. Ik had bij Melanotan.be besteld maar die zijn nu dicht wegens onderzoek. (Heb geld terug gekregen)

Europatan ziet er mij verdacht uit omdat het nederlands op de website vertaald is van het engels met een of ander programma.

Heb huidtype 1 & ben rost dus ben enorm benieuwd naar iedereen zijn gezicht wanneer den deze bruin terug komt van vakantie :D .

Zo te zien is melanotan amper nog verkrijgbaar?
Sunatura is nietmeer geblokkeerd voor iedereen uit Belgie, alles word tegengehouden door douane.. En niemand verkoopt nog man tot man..

sanatura levert nog wel maar ze hebben vakantie....

Balen, had er zo naar uitgekeken. Bij sunatura krijg ik altijd dit :
"Users from your country are not permitted to browse this site."

Wat een wonderspul zeg :)

Heb pas 6mg in mn lijf zitten (0.5mg per dag) maar begin al echt bruin te worden! Normaal in de zon wordt het altijd een beetje roodbruin bij mij, maar nu echt een mooie egale bruine tan.
Nauwelijks last van bijwerkingen. Af en toe wel opeens een erectie, maar loop er geen uren mee rond :D. Paar hele kleine moedervlekjes erbij, maar niks opvallends. Misselijkheid/verminderde eetlust ook praktisch geen last van.

Ik blijf lekker deze dosis houden, gaat wel snel genoeg zo wat mij betreft :)

Ze hebben de site niet voor niets afgeschermd natuurlijk...

maybe dat ik het toch maa rkoop, net lopen zonnebanken en voel me nu opeens ****ed up en misselijk kan ik net zo goed spuiten :roflol:

Hahaha check die bijwerkingen dan, erecties bij mannen :')

Gewoon voor het slapen injectereb

Dr is ook neusspray wie heeft daar ervaring mee?

Terug
Naar boven