XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Waar kan ik dit nog meer vertrouwd bestellen aangezien sunatra op vakantie is?
Weet iemand toevallig ook een site of iets voor het steriel water ik krijg het namelijk niet mee bij de apotheek...

alles is op
ben wel bruiner geworden maar dan vooral armen/buik/hoofd
maar niet dat ik zeg wow zoals sommige het deden
maar ik ga het nog een keer proberen met 30 mg als sanatura klaar is met hun vakantie

niemand dan die een andere site weet die te vertrouwen is?

alles is op
ben wel bruiner geworden maar dan vooral armen/buik/hoofd
maar niet dat ik zeg wow zoals sommige het deden
maar ik ga het nog een keer proberen met 30 mg als sanatura klaar is met hun vakantie

Pfff jaa netjes om te horen dat 't gedeeltelijk goed aangeslagen heeft..

Nou ik ben ermee gestopt tijdelijk... trok 't niet meer;p, zat ook in me kuur van tren + dit, kotsmisselijk ookal deed ik 0,5 mg. MAAR kreeg wel mooie kleurtje, heb hier nog 60 ml gesloten liggen,

Pak effe rust, zit nu in me nakuur effe dat alle rotzooi uit me lichaam is;).

mmmmmmhh

Had nog 10mg liggen, ik zit nu denk ik aan ong 5mg en begin nu al complimenten te krijgen :p Ga binnen een half uur voor het eerst terug onder de zonnebank!

ik merk wel dat je op een lage dosering hetzelfde effect krijgt. Vroeger zat ik op 1mg, nu 0.5mg. Armen/gezicht zijn al een stuk bruiner en mijn baard begint terug zwart te worden

zit wel nog af en toe met een probleem. Als ik mijn naald uit de vial trek komt er soms een druppel me uit, of een klein straaltje dat eruit spuit. Hoe komt dit? Is best lastig, zie altijd mijn geld weglopen :(

Dan ben ik niet de enige! Heb zojuist mijn eerste spuit gezet (0.5mg) en ik had net hetzelfde voor. Trek die naald eruit en zie zo een straal eruit spuiten :mad:. Is toch wel serieus wat verspilt denk ik, dacht al dat het aan mijn onhandigheid lag.

Heb nu wel een bultje met rood rond, is dit een allergische reactie ofzo? Qua misselijkheid valt het tot nu toe nog mee. Hoelang moet ik wachten voordat het echt effectief begint te werken, m.a.w wanneer start ik best met zonnen? (Ben huidtype 1)

mmmmmmhh

Had nog 10mg liggen, ik zit nu denk ik aan ong 5mg en begin nu al complimenten te krijgen :p Ga binnen een half uur voor het eerst terug onder de zonnebank!

ik merk wel dat je op een lage dosering hetzelfde effect krijgt. Vroeger zat ik op 1mg, nu 0.5mg. Armen/gezicht zijn al een stuk bruiner en mijn baard begint terug zwart te worden

zit wel nog af en toe met een probleem. Als ik mijn naald uit de vial trek komt er soms een druppel me uit, of een klein straaltje dat eruit spuit. Hoe komt dit? Is best lastig, zie altijd mijn geld weglopen :(
godver en ik met mijn 30 mg nog geen een compliment gekregen :roflol:
:fuu:

godver en ik met mijn 30 mg nog geen een compliment gekregen :roflol:
:fuu:
Heb enkele maanden geleden 20mg gebruikt, kreeg toen pas complimenten aan het einde van mijn 2e vial :p

Gisteren zei mijn tante dat ik bruiner ben geworden :p

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 16:55 ----------

Dan ben ik niet de enige! Heb zojuist mijn eerste spuit gezet (0.5mg) en ik had net hetzelfde voor. Trek die naald eruit en zie zo een straal eruit spuiten :mad:. Is toch wel serieus wat verspilt denk ik, dacht al dat het aan mijn onhandigheid lag.

Heb nu wel een bultje met rood rond, is dit een allergische reactie ofzo? Qua misselijkheid valt het tot nu toe nog mee. Hoelang moet ik wachten voordat het echt effectief begint te werken, m.a.w wanneer start ik best met zonnen? (Ben huidtype 1)
Ik zou eerst min 1 week mela gebruiken. Dan gaan zonnebanken met zonnecrème en als je merkt dat mela goed begint te werken eens proberen zonder zonnecrème

Heb enkele maanden geleden 20mg gebruikt, kreeg toen pas complimenten aan het einde van mijn 2e vial :p

Gisteren zei mijn tante dat ik bruiner ben geworden :p
ach hopelijk betaald mijn moeder anders is mijn bankrekening zo leeg :o
:roflol:
Edit : wat voor zonnecrème?

ach hopelijk betaald mijn moeder anders is mijn bankrekening zo leeg :o
:roflol:
:eek: jouw moeder betaald!!
Ik moet alles zelf betalen :( mijn ouders weten niet eens dat ik dit gebruik :o

edit: ik gebruik factor 30 (wij hebben niets anders, nu alleen op mijn rug/schouders en gezicht gesmeerd. Voor de rest nergens. 1e maal zonnebank in 2 maanden fzo)

:eek: jouw moeder betaald!!
Ik moet alles zelf betalen :( mijn ouders weten niet eens dat ik dit gebruik :o

edit: ik gebruik factor 30 (wij hebben niets anders, nu alleen op mijn rug/schouders en gezicht gesmeerd. Voor de rest nergens. 1e maal zonnebank in 2 maanden fzo)
ik moet alleen sups betalen ( whey 5kilo voor 68 euro)
OT: volgende keer ga ik gewoon zoals ik zei 0,5 mg gebruiken ( heb gelezen dat wel genoeg is)
en 3x in de week zonnebank en dan eindelijk hopen dat mijn doel is bereikt xD

ik moet alleen sups betalen ( whey 5kilo voor 68 euro)
OT: volgende keer ga ik gewoon zoals ik zei 0,5 mg gebruiken ( heb gelezen dat wel genoeg is)
en 3x in de week zonnebank en dan eindelijk hopen dat mijn doel is bereikt xD
Normaal wel! En anders geef je het maar aan mij! :D

Ik hoop wel dat je binnenkort terug kan bestellen vanuit België :eek:

Normaal wel! En anders geef je het maar aan mij! :D

Ik hoop wel dat je binnenkort terug kan bestellen vanuit België :eek:
[Link niet meer beschikbaar]
dit is de enigste site die ik nog kan vinden die melanotan verkoopt
of het deugt weet ik niet :o

Europatan had ik ook zien staan maar, dat illegaals nederlands doet mij toch twijfelen :p . (Engels letterlijk vertaald naar het nederlands)

mmmmmmhh

Doe je de lucht eerst uit de spuit? Als ik de lucht erin laat en ik trek dan melanotan op en ik haal de spuit uit het flesje dan heb ik soms dat het spuitje soms vanzelf gaat en komt er dus wat melanotan uit. Probeer volgende keer eerst een paar keer lucht op te zuigen en weer uit te spuiten voor je melanotan optrekt. Als je dit al zo doet dan heb ik ook geen idee.

mmmmmmhh

Pics? je ava zit er echt blank uit namelijk

Pics? je ava zit er echt blank uit namelijk
Is felle verlichting. Hier is een vergelijking. Na 20mg

(ben mss niet super bruin, maar is voor mij genoeg. Ben nl iemand die moeilijk bruin wordt)

2jbths6.jpg

Terug
Naar boven