Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sanatura levert nog wel maar ze hebben vakantie....
alles is op
ben wel bruiner geworden maar dan vooral armen/buik/hoofd
maar niet dat ik zeg wow zoals sommige het deden
maar ik ga het nog een keer proberen met 30 mg als sanatura klaar is met hun vakantie
.
Ga binnen een half uur voor het eerst terug onder de zonnebank!
. Is toch wel serieus wat verspilt denk ik, dacht al dat het aan mijn onhandigheid lag. godver en ik met mijn 30 mg nog geen een compliment gekregenmmmmmmhh
Had nog 10mg liggen, ik zit nu denk ik aan ong 5mg en begin nu al complimenten te krijgenGa binnen een half uur voor het eerst terug onder de zonnebank!
ik merk wel dat je op een lage dosering hetzelfde effect krijgt. Vroeger zat ik op 1mg, nu 0.5mg. Armen/gezicht zijn al een stuk bruiner en mijn baard begint terug zwart te worden
zit wel nog af en toe met een probleem. Als ik mijn naald uit de vial trek komt er soms een druppel me uit, of een klein straaltje dat eruit spuit. Hoe komt dit? Is best lastig, zie altijd mijn geld weglopen![]()

Heb enkele maanden geleden 20mg gebruikt, kreeg toen pas complimenten aan het einde van mijn 2e vialgodver en ik met mijn 30 mg nog geen een compliment gekregen

Ik zou eerst min 1 week mela gebruiken. Dan gaan zonnebanken met zonnecrème en als je merkt dat mela goed begint te werken eens proberen zonder zonnecrèmeDan ben ik niet de enige! Heb zojuist mijn eerste spuit gezet (0.5mg) en ik had net hetzelfde voor. Trek die naald eruit en zie zo een straal eruit spuiten. Is toch wel serieus wat verspilt denk ik, dacht al dat het aan mijn onhandigheid lag.
Heb nu wel een bultje met rood rond, is dit een allergische reactie ofzo? Qua misselijkheid valt het tot nu toe nog mee. Hoelang moet ik wachten voordat het echt effectief begint te werken, m.a.w wanneer start ik best met zonnen? (Ben huidtype 1)
ach hopelijk betaald mijn moeder anders is mijn bankrekening zo leegHeb enkele maanden geleden 20mg gebruikt, kreeg toen pas complimenten aan het einde van mijn 2e vial
Gisteren zei mijn tante dat ik bruiner ben geworden![]()

ach hopelijk betaald mijn moeder anders is mijn bankrekening zo leeg
![]()
jouw moeder betaald!!
mijn ouders weten niet eens dat ik dit gebruik 
ik moet alleen sups betalen ( whey 5kilo voor 68 euro)jouw moeder betaald!!
Ik moet alles zelf betalenmijn ouders weten niet eens dat ik dit gebruik
edit: ik gebruik factor 30 (wij hebben niets anders, nu alleen op mijn rug/schouders en gezicht gesmeerd. Voor de rest nergens. 1e maal zonnebank in 2 maanden fzo)
Normaal wel! En anders geef je het maar aan mij!ik moet alleen sups betalen ( whey 5kilo voor 68 euro)
OT: volgende keer ga ik gewoon zoals ik zei 0,5 mg gebruiken ( heb gelezen dat wel genoeg is)
en 3x in de week zonnebank en dan eindelijk hopen dat mijn doel is bereikt xD

[Link niet meer beschikbaar]Normaal wel! En anders geef je het maar aan mij!
Ik hoop wel dat je binnenkort terug kan bestellen vanuit België![]()

Die is duur man[Link niet meer beschikbaar]
dit is de enigste site die ik nog kan vinden die melanotan verkoopt
of het deugt weet ik niet![]()
mmmmmmhh
Had nog 10mg liggen, ik zit nu denk ik aan ong 5mg en begin nu al complimenten te krijgenGa binnen een half uur voor het eerst terug onder de zonnebank!
ik merk wel dat je op een lage dosering hetzelfde effect krijgt. Vroeger zat ik op 1mg, nu 0.5mg. Armen/gezicht zijn al een stuk bruiner en mijn baard begint terug zwart te worden
zit wel nog af en toe met een probleem. Als ik mijn naald uit de vial trek komt er soms een druppel me uit, of een klein straaltje dat eruit spuit. Hoe komt dit? Is best lastig, zie altijd mijn geld weglopen![]()
Pics? je ava zit er echt blank uit namelijkmmmmmmhh
Is felle verlichting. Hier is een vergelijking. Na 20mg