MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

nice bro

Is felle verlichting. Hier is een vergelijking. Na 20mg

(ben mss niet super bruin, maar is voor mij genoeg. Ben nl iemand die moeilijk bruin wordt)

2jbths6.jpg

Nice!

Kun je met een donkerder huidtype nog meer resultaat krijgen van een mindere dosering? Net als dat je met de zon ook donkerder wordt dan een lichter persoon?
En moet mtan in de koelkast gekoeld worden?

> The recommended storage/expiry times for Melanotan and our peptides as
> advised by the manufacturer are as follows:
>
> Room temperature (up to 45 degrees Celsius)
> Mixed vials - <48 hours
> Unmixed vials - 60 days
>
> Refrigerator temperature (2-8 degrees Celsius)
> Mixed vials - 2 months
> Unmixed vials - 18 months (1.5 years)
>
> Freezer temperature (-20 degrees Celsius)
> Mixed vials - Should not be frozen
> Unmixed vials - 24 months (2 years)

Kun je met een donkerder huidtype nog meer resultaat krijgen van een mindere dosering? Net als dat je met de zon ook donkerder wordt dan een lichter persoon?
En moet mtan in de koelkast gekoeld worden?
ja en ja ;)

Je moet wel de juiste dosering vinden. Ik merk dat 0.5mg meer als voldoende is.

Vandaag 3de spuit erin, prikken gaat beter nu ik niet vanonder aan men buik prik maar meer vanboven bij de dunnere vetrollen :p. Het verspil blijft wel gebeuren bij mij, er komt altijd een druppel op het flesje M2 na de naald eruit te halen :mad:.

Ik begin me ook wat zorgen te maken omdat ik totaal geen effect voel. Geen misselijkheid, geen spontane erecties whatsoever. Slecht/fake spul of gewoon te lage dosering voor mij? (0.5mg)

Volgend flesje meng ik toch wel met 2ml bac, 5 units op die spuit trekken is gewoon k*t, 10 units zal al een pak makkelijker gaan.

Vandaag 3de spuit erin, prikken gaat beter nu ik niet vanonder aan men buik prik maar meer vanboven bij de dunnere vetrollen :p. Het verspil blijft wel gebeuren bij mij, er komt altijd een druppel op het flesje M2 na de naald eruit te halen :mad:.

Ik begin me ook wat zorgen te maken omdat ik totaal geen effect voel. Geen misselijkheid, geen spontane erecties whatsoever. Slecht/fake spul of gewoon te lage dosering voor mij? (0.5mg)

Volgend flesje meng ik toch wel met 2ml bac, 5 units op die spuit trekken is gewoon k*t, 10 units zal al een pak makkelijker gaan.
Ik merk ook niet veel sides hoor, maar ben wel zeker dat het werkt.
Soms krijg ik rode kaken en oren, voor derest niets.

als je heb geinjecteerd de naald 10 a 15 seconden erin laten en niet meteen eruit anders loopt er wat vloeistof weer terug.

Voor de grap 1.250 mg genomen en t*ring ik had een enorme boner morgens en was godsamme bruin, 0.5 mg doet weinig bij mij omdat ik ook over de 100 kilo weeg

ja en ja ;)

Je moet wel de juiste dosering vinden. Ik merk dat 0.5mg meer als voldoende is.

Ty, lijkt me best vet om gewoon met een epic tan over je hele lichaam rond te kunnen lopen wanneer je maar wilt :cool:, helaas denk ik dat mijn ouders me voor gek verklaren gezien ik al snel en goed bruin wordt en nauwelijks verbrand, om dan ook nog eens een goedje te injecteren...
Valt denk ik niet in goede aarde... :(

Een week in lloret de mar geweest en misschien een kwart/halve tint bruiner geworden.....

Als het volgend jaar nog mogelijk is om Melanotan te bestellen dan ga ik er ook maar eens aan geloven...

Ik in Salou en ook weinig, zijn geen vakanties om bruin te worden. Volgende week twee weken turkije, kom dan vaak zwart terug.

Als je de naald eruit trekt, flesje weer omdraaien met de dop naar boven he!

Als je de naald eruit trekt, flesje weer omdraaien met de dop naar boven he!

Haha ja, dat doe ik ook. Maar toch komt er altijd een druppel op het flesje te liggen. Alsof bij de naald eruit te trekken er een druppel uit de spuit gezogen word door de druk ofzo :shrug:

Haha ja, dat doe ik ook. Maar toch komt er altijd een druppel op het flesje te liggen. Alsof bij de naald eruit te trekken er een druppel uit de spuit gezogen word door de druk ofzo :shrug:
Ok apart! De eerste twee keer trok ik de naald er al uit als ik het flesje nog ondersteboven hield... Spoot er gewoon een straaltje achteraan, toen ik hem eerst andersom hield geen last meer van

Heb er nog nooit last van gehad. Enige keer dat ik af en toe wat verspil is als ik de lucht uit de spuit wil drukken en net iets te hard druk. :P

Heb er nog nooit last van gehad. Enige keer dat ik af en toe wat verspil is als ik de lucht uit de spuit wil drukken en net iets te hard druk. :P
Dat doe ik al wel terwijl de spuit nog in het flesje zit. :p

Maar sowieso proberen de druk in het flesje normaal te houden door als je 10 units gaat injecteren eerst 10 units lucht in het flesje te spuiten :) (mocht luchtdruk echt het probleem zijn)

Ja, ik heb bij 2e vial ook eerst de lucht eruit gespoten voordat ik de vloeistof optrek, maar bij mijn 1e vial had ik ergens gelezen dat ik een beetje lucht in de spuit moest laten als ik ging invriezen. Was dus onzin, maarja.

Ja, ik heb bij 2e vial ook eerst de lucht eruit gespoten voordat ik de vloeistof optrek, maar bij mijn 1e vial had ik ergens gelezen dat ik een beetje lucht in de spuit moest laten als ik ging invriezen. Was dus onzin, maarja.
Zie ook weer regelmatig staan dat je spuiten in het geheel niet in mag vriezen?

Heb graag een beetje zekerheid, want dat is wel een stuk praktischer als ik 60-80 dagen over een ampul ga doen...

Heb rond de 15mg gespoten, allemaal via spuiten die ingevroren waren. Geen infecties / ziekte / rarigheden gehad. Spul werkt ook gewoon.

Kan niet zeggen of het dezelfde werking heeft als spuiten die niet ingevroren zijn geweest. Weet alleen dat het werkt.

Terug
Naar boven