carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff jaa netjes om te horen dat 't gedeeltelijk goed aangeslagen heeft..
Nou ik ben ermee gestopt tijdelijk... trok 't niet meer;p, zat ook in me kuur van tren + dit, kotsmisselijk ookal deed ik 0,5 mg. MAAR kreeg wel mooie kleurtje, heb hier nog 60 ml gesloten liggen,
Pak effe rust, zit nu in me nakuur effe dat alle rotzooi uit me lichaam is.
Ik heb ook weer een potje mela, twee x 0.5mg en ben al weer zo bruin als een n*ger, niet eens in de zon gelegen
Welk huidtype ben je?Vandaag 3de spuit erin, prikken gaat beter nu ik niet vanonder aan men buik prik maar meer vanboven bij de dunnere vetrollen. Het verspil blijft wel gebeuren bij mij, er komt altijd een druppel op het flesje M2 na de naald eruit te halen
.
Ik begin me ook wat zorgen te maken omdat ik totaal geen effect voel. Geen misselijkheid, geen spontane erecties whatsoever. Slecht/fake spul of gewoon te lage dosering voor mij? (0.5mg)
Volgend flesje meng ik toch wel met 2ml bac, 5 units op die spuit trekken is gewoon k*t, 10 units zal al een pak makkelijker gaan.
Ja wil ik wel voor je doenIemand die voor mij 30 mg kan bestellen? Ik stuur het geld op naar u.
Ik kan alleen maar via een overschrijving van sites bestellen en die ene site van uk gaat niet met overschrijving en die andere site is alleen toegankelijk voor NL.
jongens ik zie dat ze op de website van sunatra de tekst (we zijn op vakantie tot 15 augustus) weggehaald betekent dit nu dat we gewoon kunnen bestellen? mijn m2 is op en ik mis het goedje heel erg haha
Plaats je bestelling bij mij en stuur ik hem naar België als hij bij mij binnen is.
Extra kosten: verzendkosten naar België + 10% aanschafprijs
Komt omdat ik al aardig gebruid was door de melaNa 2x spuiten al?Welk huidtype ben je?
Heb vandaag voor de 5de keer 0.5mg gezet en ik zie echt nog geen reet verschil.
net nog uurtje in de zon gezeten.. maar het is inderdaad echt een halve n*ger look ondertussen.
Maar ik moet wel vaker in de zon zitten. Ben nog steeds niet aan het injecteren en als ik 3 weken buiten de zon ben dan ben ik echt een stuk lichter weer.