Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik heb ook weer een potje mela, twee x 0.5mg en ben al weer zo bruin als een n*ger, niet eens in de zon gelegen

Pfff jaa netjes om te horen dat 't gedeeltelijk goed aangeslagen heeft..

Nou ik ben ermee gestopt tijdelijk... trok 't niet meer;p, zat ook in me kuur van tren + dit, kotsmisselijk ookal deed ik 0,5 mg. MAAR kreeg wel mooie kleurtje, heb hier nog 60 ml gesloten liggen,

Pak effe rust, zit nu in me nakuur effe dat alle rotzooi uit me lichaam is;).

Hey, ik heb een vraagje.. Is het misschien mogelijk dat ik van jou kan overkopen? Op de site staat namelijk dat ze vakantie hebben tot 17 augustus.
Ik hoor het wel.

Met vriendelijke groeten, Querido.s

Vandaag 3de spuit erin, prikken gaat beter nu ik niet vanonder aan men buik prik maar meer vanboven bij de dunnere vetrollen :p. Het verspil blijft wel gebeuren bij mij, er komt altijd een druppel op het flesje M2 na de naald eruit te halen :mad:.

Ik begin me ook wat zorgen te maken omdat ik totaal geen effect voel. Geen misselijkheid, geen spontane erecties whatsoever. Slecht/fake spul of gewoon te lage dosering voor mij? (0.5mg)

Volgend flesje meng ik toch wel met 2ml bac, 5 units op die spuit trekken is gewoon k*t, 10 units zal al een pak makkelijker gaan.

Probeer in de zijkant van je buik te prikken. Volkomen pijnloos.

Inderdaad, prik nu vanboven aan de zijkant en voel echt niets van de naald. Vandaag was 7de keer 0.5mg, nog geen greintje verschil :( .

sommige reageren er anders op da nandere ik werd na een week op 0.5 ontiegelijk zwart

Iemand die voor mij 30 mg kan bestellen? Ik stuur het geld op naar u.

Ik kan alleen maar via een overschrijving van sites bestellen en die ene site van uk gaat niet met overschrijving en die andere site is alleen toegankelijk voor NL.

Iemand die voor mij 30 mg kan bestellen? Ik stuur het geld op naar u.

Ik kan alleen maar via een overschrijving van sites bestellen en die ene site van uk gaat niet met overschrijving en die andere site is alleen toegankelijk voor NL.
Ja wil ik wel voor je doen

Maar dat kost je

€75,00 euro 30mg melanotan (Sunatura)
€7,50 aangetekende zending geld naar Sunatura (je moet het geld contant naar een postbus sturen)
€7,50 verzendkosten Sunatura naar mij
€13,00 verzending met track en trace naar Belgie
€7,00 verpakkingskosten en voor de moeite

Bacteriostatisch water en spuitjes heb ik eventueel ook

Laatst bewerkt:
jongens ik zie dat ze op de website van sunatra de tekst (we zijn op vakantie tot 15 augustus) weggehaald betekent dit nu dat we gewoon kunnen bestellen? mijn m2 is op en ik mis het goedje heel erg haha

als je sproeten/moedervlekjes op je huid hebt, weet niet welke van de 2 het nu precies is. gewoon bruine puntjes. kan dit ervoor zorgen dat het erger word voor een bepaalde tijd?

hi

Hi ik wil ook met melanotan beginnen en zou graag mijn bestelling willen plaatsen bij jou voor te beginnen met 30mg m2 ik ben van belgie maar heb het ervoor over om het te komen afhalen omdat ik er zosnelmogelijk mee wil beginnen....
Vanwaar ben je in nl en hoe snel zou je het voor mij kunnen regelen...
Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg van jou
Alvast bedankt
Amira

Plaats je bestelling bij mij en stuur ik hem naar België als hij bij mij binnen is.

Extra kosten: verzendkosten naar België + 10% aanschafprijs

Nog mensen die nu niet in de zon kunnen komen? :D

Was gisteren heel de dag buiten en nu echt veel te bruin.

Het is nu toch echt niet gezond om buiten te komen denk ik, temperatuur gemeten in de zon hier 38 graden.

net nog uurtje in de zon gezeten.. maar het is inderdaad echt een halve n*ger look ondertussen.

Maar ik moet wel vaker in de zon zitten. Ben nog steeds niet aan het injecteren en als ik 3 weken buiten de zon ben dan ben ik echt een stuk lichter weer.

net nog uurtje in de zon gezeten.. maar het is inderdaad echt een halve n*ger look ondertussen.

Maar ik moet wel vaker in de zon zitten. Ben nog steeds niet aan het injecteren en als ik 3 weken buiten de zon ben dan ben ik echt een stuk lichter weer.

Kan je het dan uit houden in de zon nu?

Ik was net van smorgens tot 15 uur aan zo'n nepstrand met zwembad. Er is ook een terrasje aan waar je kan gaan zitten onder parasols. Het zwembad en strand werd gewoon gesloten met de reden: TE WARM...We mochten wel op het overdekt terras zitten maar niet in het water, hoe komen ze erbij...Ze hadden geen zin om verantwoordelijk te zijn voor eventuele ongevallen, zucht

Kan het wel uithouden ja. Raak ook niet verbrand of zo meer dus.. Beetje met mobieltje de tijd verdrijven.. af en toe wat koud water op je spuiten met zo'n lege spuitbus waar een schoonmaaksopje in zat en het komt allemaal goed.

Hebben er meer hier last van dat bepaalde lichaamsdelen echt veelste snel bruin worden? o.a. mn hoofd, die is veel bruiner dan de rest van mn lichaam.

Komt omdat je met je hoofd de hele dag in de buitenlucht loopt. Je lichaam is het grootste deel van de dag bedekt door kleding.

Heb nu zelf 3jaar m2 gebruikt en dit jaar m1. Mijn ervaring is dat het hetzelfde werkt alleen heb je van m2 een stuk minder nodig.

Lees hier trouwens ook van die belachelijke hoge doseringen die iedereen gebruikt. Hierdoor krijg je alleen maar meer bijwerkingen die nadelig voor je zijn.

Mijn ervaring is het niet om de hoeveelheid gaat die je inspuit, maar om de tijdsduur waarin je het gebruikt.

Terug
Naar boven