MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Hoeveel gebruik je dan?

Bedoel je in totaal of per injectie?

Ik denk dat ik perongeluk een deel in een ader heb gespoten! Spoed gaan of ?

Ik denk dat ik perongeluk een deel in een ader heb gespoten! Spoed gaan of ?
Volgens mij kan dat geen kwaad!

En als er bloed uit je buik 'spuit' wanneer je de spuit wegtrekt wil niet zeggen dat je IN een ader hebt gespoten he, eerder dat je er onderweg een hebt geraakt!

---------- Post added 22 August 2012 at 23:10 ----------

In dit wetenschappelijk onderzoek is de dosis ook intraveneus toegediend, zal dus geen kwaad kunnen dunkt me!

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9113347

Ik heb het niet allemaal ingespoten, tijdens het prikken het deed het meer pijn als anders maar toen ik trok aan de naald kwam er geen bloed in de spuit. Maar door de pijn en schrik heb ik de naald er terug uitgetrokken en tijdens het uittrekken is er bloed in de naald gekomen.

Ik denk dat ik ff een paniek aanval had/heb

Edit: Vandaag geen spuit meer voor mij

No worries, het is maar een halve milligram op waterbasis. Steroïden etc die vaak op oliebasis zijn kan vervelender gevolgen hebben.
Buikvet wordt als toedieningsvorm gekozen omdat het schijnbaar even goed werkt als IV maar wel een stuk simpeler is :)

Bedankt man voor de snelle reactie! Ik was echt in paniek, hartkloppingen en beginnen zweten als een paard. Juist dit nadat ik nog grapte met mijn vriendin over dat het wel ok is en mocht ik dood gaan dat ik dan wist waardoor.

De ironie van een doemscenario (naar spoed moeten) speelde al in mijn achterhoofd.

Ben er nog niet goed van, ben toch echt de meest onhandige mens ter wereld denk ik soms.

hoe kan je in je buikvet in een ader spuiten lijkt me sterk?

Ik dacht ook dat dit bijna onmogelijk ging zijn, maar als ik mijn huid strek, zie ik toch veel aders rondom mijn buik lopen. Mijn aders liggen precies ook niet zo diep.

De schrik om vandaag te prikken zit er toch in, toen ik gisteren nog maar een beetje injecteerde voelde ik mij onmiddellijk onwel en toen ik de spuit terug trok en het bloed in de naald zag hielp de kleine paniekaanval ook niet echt.

Ben er een paar weken geleden ook mee begonnen, heerlijk spul! Ben pas 2-3 keer in de zon geweest en ben al zowat een n*ger :D Ben benieuwd hoe zwart ik straks ben als ik terug kom van 2 weken Rhodos haha.

Ben er een paar weken geleden ook mee begonnen, heerlijk spul! Ben pas 2-3 keer in de zon geweest en ben al zowat een n*ger :D Ben benieuwd hoe zwart ik straks ben als ik terug kom van 2 weken Rhodos haha.

Lol kijk maar uit voor je het weet benje echt te bruin, en dan ist niet grappig meer! Vindje jezelf al onatuurlijk donker en werkt het nog een maand of wat door alsje ook maar iets zon pakt:p

Lol kijk maar uit voor je het weet benje echt te bruin, en dan ist niet grappig meer! Vindje jezelf al onatuurlijk donker en werkt het nog een maand of wat door alsje ook maar iets zon pakt:p

Een maand? Doe maar 2-3 maand. Althans bij mij toch.

Hoe zit het met die moedervlekken? Al veel mensen die er op eens heel veel bijkregen?

Duidelijker als in zwarter/groter?

bac

iemand die toevallig nog bacteriostatisch water heeft, ik zoek me een ongeluk en bij de apotheek kan ik het alleen krijgen op recept

Terug
Naar boven