Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
link?Binnenkort ook niet meer in Nederland te verkrijgen heb ik gelezen.
in nl kun je nog steeds bestellen
Edit:
tis de 2de keer dat ik nu gebruik maar dan met bac water en heb gelijk de spuitjes in de vriezer gedaan toen ze klaar waren
(1ste was niet zo,n succes)
en ik merk dat het nu veel beter werkt![]()
is het erg als je 2/3 dagen niet achter elkaar melanotan kan gebruiken?
en later gewoon weer begint met 0,5 mg dosis?
@musculo
[Link niet meer beschikbaar]
(als dat ze duidelijk wordt verklaren ze me helemaal voor gek
)Hm, lijkt me toch baas om een keer ****ing tanned erbij te lopen rond de winter maar of t verstandig is op mijn leeftijd.. Bovendien, als mijn ouders dit binnen zien komen kan ik mijn gains vaarwel zeggen want dan staat alles buiten als ik zelf ook nog niet buiten sta voordat ik uit kan leggen wat t is(als dat ze duidelijk wordt verklaren ze me helemaal voor gek
)

Ik vrees er in jouw geval ook een beetje voor. Als je 16 jaar bent denk ik niet dat je moet proberen om af te komen met een "illegaal" product waar niets op staat op de flesjes wat het juist is etc. En als je ze dan zo ver krijgt dat je het dan mag gebruiken, dan moet je nog uitleggen dat je het moet inspuiten en dan vrees ik dat je voor eeuwig en meer huisarrest hebt
Maar als je gemakkelijk bruint, gewoon even wachten tot je mag zonnebanken en werkt even goed. Melanotan is meer voor mensen die niet kunnen bruinen en heel snel verbranden. Mensen die wel kunnen bruinen die het gebruiken worden gewoon veel sneller bruin en donkerder bruin, dus niks speciaal.

Melanotan is veel goedkoper dan zonnebanken, en zonnebanken is nog eens heel slecht voor je huid ook![]()

)Ander afleveradres nemen? misschien je werk ofzo? vriend die home alone is of op zichzelf woont? of als jezelf home alone bent?
Of bestel rond die tijd nog iets wat net iets eerder geleverd word en dan zeg je dat je bestelling niet comlpeet is en dat er nog 1 ding aangetekend nagestuurd word ofzo.
Genoeg mogelijkheden denk.

Je hebt van die koelkastjes speciaal voor 1 blikje drinken. Kost €20 ofzo.
http://www.google.nl/products/catalog?client=safari&rls=en&q=usb+fridge&oe=UTF-8&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=2265180928261770748&sa=X&ei=3ilbUPi5C4i3hAffwoDIBA&ved=0CDAQ8wIwAA#ps-sellers
Weet trouwens nog steeds de risks niet op mijn leeftijd, het woord hormoon spreekt me minder aan, wat moet ik me voorstellen bij een 'peptide hormoon'?Koop een pot goedkope creatine fzo. Steek je vial een in zakje of aluminiumfolie fzo, begraaf dat in dat poeder en zeg dat je dat poeder koud moet bewarenVader: 'Ha zoon, ik had zo'n trek in een koud colaatje. Helaas vond ik alleen een paar op steroide lijkende ampullen, jammer joh, sleep je zelf even je proteineshit naar buiten en neem jezelf ook mee'.
Zat eerder te denken en bedacht me om het (mits klein genoeg) in een bidon in de koelkast te stoppenWeet trouwens nog steeds de risks niet op mijn leeftijd, het woord hormoon spreekt me minder aan, wat moet ik me voorstellen bij een 'peptide hormoon'?

Dit kan je toch wel verstoppen in een kast ofzo? En met een gunstige winter kan je het buiten bewaren.