- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In steriel water is het maar beperkt houdbaar, ik geloof maar een aantal dagen.
Misschien had je voor hetzelfde effect wel twee keer zo weinig kunnen gebruiken?Misschien wel, misschien ook niet. Enige wat ik weet is dat ik er erg bruin mee ben geworden.
ik lees dat heel veel mensen gewoon de spuitjes invriezen??De werking zal zeker minder worden, ook als je het in de vriezer doet zal dit zo worden.
Melanotan is een peptide, als je dit in de vriezer doet dan vries de peptide kapot. Natuurlijk zal het nog wel werken, maar het word wel steeds minder!

ik lees dat heel veel mensen gewoon de spuitjes invriezen??![]()
Ik krijg echt goede resultaten met 0,5mg in ieder geval. Zo goed zelfs dat ik na twee weken de dosis al verlaagde naar EODKlopt ik lees het ook steeds vaker en vaker. Op een ander board heeft DBC(de oudegedienden kennen hem nog wel) eens uitleg gegeven over het invriezen van peptides, en wt de gevolgen hiervan waren. Helaas bestaat dit board niet meer en kan ik hier dus ook niet meer terug naar linken voor verdere informatie.
Ben wel eens benieuwd naar de hoeveelheden die men zichzelf nu per x inspuit. Naar mijn mening/ervaring zijn die doseringen ook veel te hoog.

Ik krijg echt goede resultaten met 0,5mg in ieder geval. Zo goed zelfs dat ik na twee weken de dosis al verlaagde naar EOD![]()
in nl kun je nog steeds bestellenNee toch? Alleen in Belgie of hebben die kneuzen daar beneden het ook verpest voor nederland nu? lol