XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

gewoon steriel water.. niet zo moeilijk doen. ;P

whoop whoop, binnenkort weer beginnen met melanotan!! Zie er al naar uit :D

De werking zal zeker minder worden, ook als je het in de vriezer doet zal dit zo worden.
Melanotan is een peptide, als je dit in de vriezer doet dan vries de peptide kapot. Natuurlijk zal het nog wel werken, maar het word wel steeds minder!

Misschien wel, misschien ook niet. Enige wat ik weet is dat ik er erg bruin mee ben geworden.

Zou ook best kunnen haha..

Enige wat mij interesseerde was het resultaat, en die was er. dus alles is oke.

De werking zal zeker minder worden, ook als je het in de vriezer doet zal dit zo worden.
Melanotan is een peptide, als je dit in de vriezer doet dan vries de peptide kapot. Natuurlijk zal het nog wel werken, maar het word wel steeds minder!
ik lees dat heel veel mensen gewoon de spuitjes invriezen??:o

ik lees dat heel veel mensen gewoon de spuitjes invriezen??:o

Klopt ik lees het ook steeds vaker en vaker. Op een ander board heeft DBC(de oudegedienden kennen hem nog wel) eens uitleg gegeven over het invriezen van peptides, en wt de gevolgen hiervan waren. Helaas bestaat dit board niet meer en kan ik hier dus ook niet meer terug naar linken voor verdere informatie.

Ben wel eens benieuwd naar de hoeveelheden die men zichzelf nu per x inspuit. Naar mijn mening/ervaring zijn die doseringen ook veel te hoog.

Klopt ik lees het ook steeds vaker en vaker. Op een ander board heeft DBC(de oudegedienden kennen hem nog wel) eens uitleg gegeven over het invriezen van peptides, en wt de gevolgen hiervan waren. Helaas bestaat dit board niet meer en kan ik hier dus ook niet meer terug naar linken voor verdere informatie.

Ben wel eens benieuwd naar de hoeveelheden die men zichzelf nu per x inspuit. Naar mijn mening/ervaring zijn die doseringen ook veel te hoog.
Ik krijg echt goede resultaten met 0,5mg in ieder geval. Zo goed zelfs dat ik na twee weken de dosis al verlaagde naar EOD :)

Ik krijg echt goede resultaten met 0,5mg in ieder geval. Zo goed zelfs dat ik na twee weken de dosis al verlaagde naar EOD :)

Dat is naar mijn mening nog een aanvaardbare dosering. Tegenwoordig hoor je mensen die 1,5 doseren, dit is een beetje belachelijk.

Zelf pakte ik altijd 0.33, hierbij heb je weinig tot geen side effects en heb je ook minder kans dat je lichaam zich ertegen gaat verzetten.

Haha wat is er zo mooi aan bruin zijn???

Ik begin er morgen ook weer aan!

Thanks to Daster!

Ik kan het vanuit België niet meer bestellen, HELP???

T is toch uberhaupt niet meer te krijgen (verboden)?

Nee toch? Alleen in Belgie of hebben die kneuzen daar beneden het ook verpest voor nederland nu? lol

Nee toch? Alleen in Belgie of hebben die kneuzen daar beneden het ook verpest voor nederland nu? lol
in nl kun je nog steeds bestellen :)

Edit:
tis de 2de keer dat ik nu gebruik maar dan met bac water en heb gelijk de spuitjes in de vriezer gedaan toen ze klaar waren :p
(1ste was niet zo,n succes)
en ik merk dat het nu veel beter werkt :D

Heb nu ook ingevroren.. Denk dat ik 0,5mg elke 3 of 4 dagen ga doen nu

Terug
Naar boven