Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Vraag me ook af of t geen invloed heeft op de rest van t hormonale systeem als t je ook erecties geeft.

hoe komen de Belgen hier momenteel aan hun melanotan? heb destijds via melanotan.be gekocht maar dat lukt dus niet meer.

Verkopen ze voor NL geen 10mg los? En iemand die weet waar een peptide hormoon invloed op kan hebben? inb4 closed growthplates

Laatst bewerkt:
Als 't verder geen slechte invloed zou hebben (niet meer dan voor een volwassene), dan zou ik 't wel willen proberen :p Is er een dag te peilen waarop ze bezorgen? Anders zorg ik dat er op die dag niet open gedaan wordt zodat pakketje op postkantoor terechtkomt :p

Lijkt me wel een cool producktje

Als 't verder geen slechte invloed zou hebben (niet meer dan voor een volwassene), dan zou ik 't wel willen proberen :p Is er een dag te peilen waarop ze bezorgen? Anders zorg ik dat er op die dag niet open gedaan wordt zodat pakketje op postkantoor terechtkomt :p
Zou toch even zonnebanken en wachten totdat er echt studies over komen

Wellicht verstandig ja. Lijkt me eigenlijk alleen een optie omdat zonnebanken ook slecht schijnt te zijn (wordt daar ook echt wel goed bruin onder als ik dat volhoud) voor je :p

niet zo zeuren. gewoon die naald erin

Wellicht verstandig ja. Lijkt me eigenlijk alleen een optie omdat zonnebanken ook slecht schijnt te zijn (wordt daar ook echt wel goed bruin onder als ik dat volhoud) voor je :p
het leven is slecht voor je, heb wat aan mn maag terwijl ik helemaal niks anders aan mn eten heb gedaan. Je krijgt random shit dus why not

het leven is slecht voor je, heb wat aan mn maag terwijl ik helemaal niks anders aan mn eten heb gedaan. Je krijgt random shit dus why not

Haha als je 't zo bekijkt, zit alleen ff alles tegen elkaar af te wegen. Ook omdat melanotan zo'n moeite kost om te verbergen.

Hoi iedereen, ik volg al een tijdje dit forum en heb ook m2 besteld , ik heb de spuitjes alleen ergens anders gekocht en daar staan 40 units op , 1ml ik weet nu alleen bijgod niet wat 1 zo'n streepje is , ik denk gewoon 0,1 maar weet t niet zeker , gister wel eerste spuitje gezet met 3 streepjes t zal iniedergeval niet teveel zijn maar wil voor ik verder ga wel zeker weten!

Heb 10mg met 1ml water gemengd.

Ik ga het wel opbouwen vanaf 0,30 tot 0,55
T viel reuze mee trouwens voelt er vrij weinig van , laat t wel doen door mn vriend voorlopig denk ben bang dat ik t zelf niet goed kan en durf :-p

Ik hoop dat iemand me kan helpen :-)

Ps: heb al gebeld waar ik het gekocht heb maar konden me niet verder helpen.

Hoi Rsheila
heb zelf ook 40 units insuline spuitjes en 1 ml, ik meng zelf ook met 1 ml water.

5 streepjes op je spuit is 1.25 mg dus 1 streep is 0.25 mg mII zou zelf niet hoger als 2 streepjes gaan nergens voor nodig

Hoi Rsheila
heb zelf ook 40 units insuline spuitjes en 1 ml, ik meng zelf ook met 1 ml water.

5 streepjes op je spuit is 1.25 mg dus 1 streep is 0.25 mg mII zou zelf niet hoger als 2 streepjes gaan nergens voor nodig

Super bedankt voor je snelle reactie , is maar goed dan dat ik het vraag want heb gister 3 streepjes gedaan! Valt mee dan dat ik niet misselijk geworden ben.
Vanavond maar 1 doen dan en de komende dagen , vind het niet handig die spuitjes volgende keer maar ergens anders bestellen.

je kan idd beter 100 units bestellen makkelijker rekenen

No offence, maar gebruik jij geen AAS? Vind ik het toch wel beetje dom om te zeggen om hiermee te wachten tot er studies over komen maar goed.

Over AAS zijn meer studies en hij zei dat vanwege mijn leeftijd (ik vroeg het daar ook om...)

Ik ben benieuwd! Maandag begonnen , gister zonnebank gedaan van 10 minuten , morgen weer 10 minuten zonnebanken. Verder geen last van bijwerkingen tot nu toe.

Had niet verwacht dat je maar zo weinig in hoeft te spuiten!
Doe t trouwens toch gewoon zelf want mn vriend haakte af bang dat ie t niet goed zou doen .... *watje*

Terug
Naar boven