- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt bij mij kopen voor €30 per flesjehoe komen de Belgen hier momenteel aan hun melanotan? heb destijds via melanotan.be gekocht maar dat lukt dus niet meer.
het heeft invloed op de hoeveelheid pigment die wordt afgegeven en niks andersVerkopen ze voor NL geen 10mg los? En iemand die weet waar een peptide hormoon invloed op kan hebben? inb4 closed growthplates
het heeft invloed op de hoeveelheid pigment die wordt afgegeven en niks anders
Zou toch even zonnebanken en wachten totdat er echt studies over komenAls 't verder geen slechte invloed zou hebben (niet meer dan voor een volwassene), dan zou ik 't wel willen proberenIs er een dag te peilen waarop ze bezorgen? Anders zorg ik dat er op die dag niet open gedaan wordt zodat pakketje op postkantoor terechtkomt
![]()
het leven is slecht voor je, heb wat aan mn maag terwijl ik helemaal niks anders aan mn eten heb gedaan. Je krijgt random shit dus why notWellicht verstandig ja. Lijkt me eigenlijk alleen een optie omdat zonnebanken ook slecht schijnt te zijn (wordt daar ook echt wel goed bruin onder als ik dat volhoud) voor je![]()
het leven is slecht voor je, heb wat aan mn maag terwijl ik helemaal niks anders aan mn eten heb gedaan. Je krijgt random shit dus why not
Zou toch even zonnebanken en wachten totdat er echt studies over komen
Hoi Rsheila
heb zelf ook 40 units insuline spuitjes en 1 ml, ik meng zelf ook met 1 ml water.
5 streepjes op je spuit is 1.25 mg dus 1 streep is 0.25 mg mII zou zelf niet hoger als 2 streepjes gaan nergens voor nodig
No offence, maar gebruik jij geen AAS? Vind ik het toch wel beetje dom om te zeggen om hiermee te wachten tot er studies over komen maar goed.