Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterk aan het twijfelen of ik dit spul zou bestellen, beetje de voor & nadelen aan het bekijken van zonnebank en mela en mela komt wel naar de betere kant op, kon je je spul maar ergens testen op ongewenste stoffen![]()
Iemand ervaring met bestellen bij Europatan?
Ben heel erg aan t twijfelen waar ik ga bestellen
Sterk aan het twijfelen of ik dit spul zou bestellen, beetje de voor & nadelen aan het bekijken van zonnebank en mela en mela komt wel naar de betere kant op, kon je je spul maar ergens testen op ongewenste stoffen![]()
dus je moest steeds zonnebank doen als je het gebruikt ?
Ja, anders zal je niet veel (geen) effect hebben. Buiten een paar sproeten en een lichte haar verkleuring dan.
En het werkt zo ook veel sneller waardoor je langer met je flesjes kan doen.
---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 10:58 ----------
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gez...ven-door-injectie-voor-bruiner-kleurtje.dhtml
Weet niet hoe je artikels kan posten maar ik dacht ik zet de link hier maar, dan kan iedereen het zelf lezen.
Ik weet ook dat hln (het laatste nieuws) niet altijd even eerlijk is met hun informatie, maar ik denk dat ze over die dingen niet zullen liegen en dingen verzinnen
Heeft iets weg van een analfalactische shock. Heb op andere fora al vaker gelezen dat mensen anti histamine slikken voordat ze de spuit erin zetten.
Mijn advies om dit te voorkomen is om de dosis laag te houden: zeker onder de 0,5. Je zal zeker hetzelfde resultaat krijgen.
Vermoed ook wel weer dat dit een geval is van teveel in een keer. Zo heb je wel vaker mensen die dingen misbruiken waardoor het een slechte naam krijgt.
Op een ander fora had in Italie, iemand die hier al meer over weet?
Ik ben sinds 2 weken ook aan het minderen , deed vorige week 2 keer en vanaf nu doe ik of 1 keer per week of 1 keer in de 2 weken , mn gezicht is echt bruin en de rest van mn lichaam ook trouwens. ga nu gewoon 1 keer per week zonnebanken en zie wel hoe dat dan uitpakt verder maar ik stop iniedergeval ook als dit flesje op is , we gaan 10 nov een weekje naar gran canaria dan zal ik nog wel een kleurtje hebben denk ik , ben benieuwd hoe t gaat daar met de zon.
Heb na lang twijfelen m'n bestelling geplaatst en betaald...ben benieuwd hoe t gaat uitpakken.
Ik word heel slecht bruin (verbrand ook nauwelijks gelukkig) normaal gesproken gebruikte ik in de zomer zelfbruiner en af en toe een spraytan om de boel op te leuken maar dat kost zoveel tijd.

Lijk me geen fijn gevoel om een stof in je lichaam te spuiten waar totaal geen onderzoeken naar zijn gedaan
Ligt eraan hoeveel je dagelijks zet. Met 0.5mg per dag doe je 20 dagen