XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Correct me if im wrong maar de farmaceutisch richting zou toch bakken met geld verdienen als ze onderzoek naar dit deden en het op de markt brachten?

mela + zonnebank is snel resultaat, op twee weken tijd enorm verschil bij 0.5 per dag
heb wel wat sproetjes plots op mn gezicht die me redelijk storen, maar het valt minder en minder op naarmate mn gezicht ook bruiner wordt, ik hoop wel dat ze als ik stop ook gewoon weer weggaan...want is op mn neus, mn kaak, mn bovenlip, niet zulk prettig zicht voor me

mela + zonnebank is snel resultaat, op twee weken tijd enorm verschil bij 0.5 per dag
heb wel wat sproetjes plots op mn gezicht die me redelijk storen, maar het valt minder en minder op naarmate mn gezicht ook bruiner wordt, ik hoop wel dat ze als ik stop ook gewoon weer weggaan...want is op mn neus, mn kaak, mn bovenlip, niet zulk prettig zicht voor me
pics van hoe bruin je bent geworden?

Je kunt bij mij kopen voor €30 per flesje
Hey, ik heb een vraagje... ik had bij een gast 1 vial gekocht en hij had me steriel water in een spuit erbij gegeven, maar er was nog maar de helft van het steriel water over in de spuit (dit door de verzending, dan verdampt een deel) Maar ik dacht dat dat de goede hoeveelheid steriel water zou zijn en heb de vial melanotan dus met 0,5 ml gemengd, met resultaat dat de vial melanotan zo op is... is het resultaat nu dan sterker ipv het te mengen met 1 ml steriel water? of hoe kan ik dat het beste zien....

Het resultaat is nu dat je heel veel last zal krijgen van bijwerkingen.
Probeer nog wat steriel water te regelen, of anders op sunatura krijg je ook bacterieel water, hierin is je mela langer houdbaar.

Het resultaat is nu dat je heel veel last zal krijgen van bijwerkingen.
Probeer nog wat steriel water te regelen, of anders op sunatura krijg je ook bacterieel water, hierin is je mela langer houdbaar.
Anders ga ik morgen dan even naar de apotheek vragen voor steriel water... ik had gisteravond 0,5 gezet en had echt lang las van een erectie, zelfs vandaag nog... verder niet echt wat bijwerkingen. Moet ik vandaag dan een dag overslaan? en niets nemen, of zou ik 0,2 nemen? en dan morgen nog 0,5 ml bac water erbij voegen (bahbah, ben ik weer aan het kloten wat eigenlijk niet zou mogen, echt typisch weer iets voor mij)

Hey, ik heb een vraagje... ik had bij een gast 1 vial gekocht en hij had me steriel water in een spuit erbij gegeven, maar er was nog maar de helft van het steriel water over in de spuit (dit door de verzending, dan verdampt een deel) Maar ik dacht dat dat de goede hoeveelheid steriel water zou zijn en heb de vial melanotan dus met 0,5 ml gemengd, met resultaat dat de vial melanotan zo op is... is het resultaat nu dan sterker ipv het te mengen met 1 ml steriel water? of hoe kan ik dat het beste zien....

Zoals gezegd probeer nog wat steriel water te pakken te krijgen en meng het nog wat. De aller eerste keer dat ik melanotan gebruikte had ik ook een paar keer de verkeerde hoeveelheid genomen (te veel) wat resulteerde in tranende ogen en veel meer blozen en warmer hebben als normaal. Maar meer heb ik er niet van onder vonden.

Maar ik ben er denk ik ook niet zo gevoelig aan want ik heb ook nog nooit een erectie gekregen van melanotan en ik werd ook nooit misselijk.

Krijg je trouwens meer sproeten of moedervlekken zichtbaar bij een hoger huidtype of bij een lagere? Of maakt dat niet uit?

Krijg je trouwens meer sproeten of moedervlekken zichtbaar bij een hoger huidtype of bij een lagere? Of maakt dat niet uit?

Maakt volgens mij niet echt uit. Ik ben wel van mening dat de vlekken die je krijgt dat je die sowieso ook zou krijgen als je ouder wordt (50+ jaar) ze komen alleen sneller. Begrijp alleen niet waarom iedereen zo over die vlekken bezig is, ja je krijgt ze maar als je bruin ziet, zie je ze amper of niet en als je stopt met melanotan en je kleur is na een aantal maanden weg dan zijn de vlekken ook weg, dus who cares of je nu een paar vlekken hebt. Ze zijn trouwens amper een paar mm groot. Niet dat je van melanotan een vlek krijgt op je gezicht van 5 op 5 cm...

Nadeel vind ik idd dat je er hele donkere sproeten van krijgt , ik heb er best wat in mn gezicht bijgekregen die ook nogeens redelijk groot zijn maar ja kleinigheidjes blijf je houden.

Ik weet niet hoelang ik nog met mn potje kan doen maar zal idd voordat we op vakantie gaan wel stoppen , maar doe zowieso nog maar 1keer per week.

haha

ik was ook mooi bruin of niet daddy

Jezus, wat is je huidtype? En je dosering ?

Ik denk huidtype 1, ik verbrand bijna altijd, ik kan eigenlijk amper in de zon komen... Zonnebank heeft ook geen nut bij mij, het enige wat ik doe is wit blijven of verbranden. Heb eerst 1,5 week opgebouwd naar 0,7 en dan om de week of 2 weken blijven onderhouden... Ik heb voor ik naar Kreta vertrokken ben wel een week terug elke dag een spuit gezet en toen zag ik er dus zo uit lol :o wel iets té bruin maar ik was er blij mee omdat ik nog nooit zo'n kleurtje gehad had haha

Ik denk huidtype 1, ik verbrand bijna altijd, ik kan eigenlijk amper in de zon komen... Zonnebank heeft ook geen nut bij mij, het enige wat ik doe is wit blijven of verbranden. Heb eerst 1,5 week opgebouwd naar 0,7 en dan om de week of 2 weken blijven onderhouden... Ik heb voor ik naar Kreta vertrokken ben wel een week terug elke dag een spuit gezet en toen zag ik er dus zo uit lol :o wel iets té bruin maar ik was er blij mee omdat ik nog nooit zo'n kleurtje gehad had haha
hvl mg totaal genomen?

Wel opletten want het ging bij mij best snel terug weg :sad:

Terug
Naar boven