Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pics van hoe bruin je bent geworden?mela + zonnebank is snel resultaat, op twee weken tijd enorm verschil bij 0.5 per dag
heb wel wat sproetjes plots op mn gezicht die me redelijk storen, maar het valt minder en minder op naarmate mn gezicht ook bruiner wordt, ik hoop wel dat ze als ik stop ook gewoon weer weggaan...want is op mn neus, mn kaak, mn bovenlip, niet zulk prettig zicht voor me
Hey, ik heb een vraagje... ik had bij een gast 1 vial gekocht en hij had me steriel water in een spuit erbij gegeven, maar er was nog maar de helft van het steriel water over in de spuit (dit door de verzending, dan verdampt een deel) Maar ik dacht dat dat de goede hoeveelheid steriel water zou zijn en heb de vial melanotan dus met 0,5 ml gemengd, met resultaat dat de vial melanotan zo op is... is het resultaat nu dan sterker ipv het te mengen met 1 ml steriel water? of hoe kan ik dat het beste zien....
Anders ga ik morgen dan even naar de apotheek vragen voor steriel water... ik had gisteravond 0,5 gezet en had echt lang las van een erectie, zelfs vandaag nog... verder niet echt wat bijwerkingen. Moet ik vandaag dan een dag overslaan? en niets nemen, of zou ik 0,2 nemen? en dan morgen nog 0,5 ml bac water erbij voegen (bahbah, ben ik weer aan het kloten wat eigenlijk niet zou mogen, echt typisch weer iets voor mij)Het resultaat is nu dat je heel veel last zal krijgen van bijwerkingen.
Probeer nog wat steriel water te regelen, of anders op sunatura krijg je ook bacterieel water, hierin is je mela langer houdbaar.
Hey, ik heb een vraagje... ik had bij een gast 1 vial gekocht en hij had me steriel water in een spuit erbij gegeven, maar er was nog maar de helft van het steriel water over in de spuit (dit door de verzending, dan verdampt een deel) Maar ik dacht dat dat de goede hoeveelheid steriel water zou zijn en heb de vial melanotan dus met 0,5 ml gemengd, met resultaat dat de vial melanotan zo op is... is het resultaat nu dan sterker ipv het te mengen met 1 ml steriel water? of hoe kan ik dat het beste zien....
Krijg je trouwens meer sproeten of moedervlekken zichtbaar bij een hoger huidtype of bij een lagere? Of maakt dat niet uit?
http://gyazo.com/f792e538ad6d82dc4e291bdd82b1618c
Dit is hoe ik eruit zag na 2 maand melanotan, paar harde zonnebankjes en 1 week op Kreta! Ik hou in ieder geval van dat spul!
Denk dat je met kreta en paar zonnebankjes ook zo bruin kon worden hoorhttp://gyazo.com/f792e538ad6d82dc4e291bdd82b1618c
Dit is hoe ik eruit zag na 2 maand melanotan, paar harde zonnebankjes en 1 week op Kreta! Ik hou in ieder geval van dat spul!
http://gyazo.com/f792e538ad6d82dc4e291bdd82b1618c
wel iets té bruin maar ik was er blij mee omdat ik nog nooit zo'n kleurtje gehad had hahahvl mg totaal genomen?Ik denk huidtype 1, ik verbrand bijna altijd, ik kan eigenlijk amper in de zon komen... Zonnebank heeft ook geen nut bij mij, het enige wat ik doe is wit blijven of verbranden. Heb eerst 1,5 week opgebouwd naar 0,7 en dan om de week of 2 weken blijven onderhouden... Ik heb voor ik naar Kreta vertrokken ben wel een week terug elke dag een spuit gezet en toen zag ik er dus zo uit lolwel iets té bruin maar ik was er blij mee omdat ik nog nooit zo'n kleurtje gehad had haha
Wel opletten want het ging bij mij best snel terug wegIk denk huidtype 1, ik verbrand bijna altijd, ik kan eigenlijk amper in de zon komen... Zonnebank heeft ook geen nut bij mij, het enige wat ik doe is wit blijven of verbranden. Heb eerst 1,5 week opgebouwd naar 0,7 en dan om de week of 2 weken blijven onderhouden... Ik heb voor ik naar Kreta vertrokken ben wel een week terug elke dag een spuit gezet en toen zag ik er dus zo uit lolwel iets té bruin maar ik was er blij mee omdat ik nog nooit zo'n kleurtje gehad had haha