Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
geprobeerd dus?Wel opletten want het ging bij mij best snel terug weg![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geprobeerd dus?Wel opletten want het ging bij mij best snel terug weg![]()
Ik denk huidtype 1, ik verbrand bijna altijd, ik kan eigenlijk amper in de zon komen... Zonnebank heeft ook geen nut bij mij, het enige wat ik doe is wit blijven of verbranden. Heb eerst 1,5 week opgebouwd naar 0,7 en dan om de week of 2 weken blijven onderhouden... Ik heb voor ik naar Kreta vertrokken ben wel een week terug elke dag een spuit gezet en toen zag ik er dus zo uit lolwel iets té bruin maar ik was er blij mee omdat ik nog nooit zo'n kleurtje gehad had haha

Wel opletten want het ging bij mij best snel terug weg![]()
ja
Geen idee. Ik was van plan om vanaf volgende week terug naar de zonnebank te gaan.Merk jij nu dat een kleurtje wel makkelijker te krijgen is? Ik twijfel er nog steeds over en zit vooral in over de extra/donkerdere sproeten.
)20mg ongv
Wel opletten want het ging bij mij best snel terug weg![]()

Zat er ook aan te denken om het opnieuw te gebruiken. Maar heb geen zin om die een hele jaar door te gebruiken. Zoveel heb ik er ook niet voor over20mg ongv
---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 22:33 ----------
Ben in augustus terug gekomen van op reis en heb nog 2 spuiten gezet, daarna ook gestopt, ben nu ook weer even wit als ervoor ik twijfel om terug te herbeginnen of te wachten tot het terug lente is. Is het geen raar zicht om in de winter zo bruin door de barre kou te komen haha
Ik ben ook niet meer naar de zonnebank geweest na dat ik gestopt ben met men laatste spuit, ben bang om terug te verbranden...

ik denk dat je niet meer hoeft te gebruiken hoor als je maar uv straling binnenkrijgtZat er ook aan te denken om het opnieuw te gebruiken. Maar heb geen zin om die een hele jaar door te gebruiken. Zoveel heb ik er ook niet voor over![]()
Dus als ik nu nog eens naar de zonnebank zou gaan zou ik toch nog bruin worden??ik denk dat je niet meer hoeft te gebruiken hoor als je maar uv straling binnenkrijgt
ik denk dat je niet meer hoeft te gebruiken hoor als je maar uv straling binnenkrijgt
Ik was allesinds blij van het resultaat, geen bijwerkingen gevoeld, als ik het nu niet doorneem schaf ik het mij sowiso terug aan als het terug lente wordt! wondermiddel, spijtige zaak dat er nog niet meer onderzoek naar gedaan is
Dat was omdat je geen derde been hebtIk was allesinds blij van het resultaat, geen bijwerkingen gevoeld, als ik het nu niet doorneem schaf ik het mij sowiso terug aan als het terug lente wordt! wondermiddel, spijtige zaak dat er nog niet meer onderzoek naar gedaan is

Is ook een beetje een dom zicht? Niet?Daarom enkel gebruiken voor lente/zomer niet het hele jaar door dus.
Is ook een beetje een dom zicht? Niet?
In de winter als huidtype 1/2 rondlopen en in de zomer als huidtype 3/4
65 pagina's kerel. Als dit spul voor 99% veilig is dan wil ik een poging wagen. Er waren toch nog niet zo heel veel studies naar dit middel gedaan?