XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Wat een k*tbedrijf is dit zeg: http://www.bacteriostatic-water.co.uk/

Ik heb tijden terug al een bestelling gedaan en dan melden ze na een maand pas dat het out of stock is :rolleyes:

Dus ik vraag om een refund en sindsdien worden mn emails genegeerd. En geld zie ik dus nooit meer terug waarschijnlijk. :mad:

Enfin.. Weet iemand nog een adres voor bacteriostatisch water?

Levert sunatura eigenlijk nog steeds? (En verkopen die dat spul miss ook los Daster?)

Toen ik laatst keek leverden ze nog, zowel mt als bacteriostatisch water.

Wat een k*tbedrijf is dit zeg: http://www.bacteriostatic-water.co.uk/

Ik heb tijden terug al een bestelling gedaan en dan melden ze na een maand pas dat het out of stock is :rolleyes:

Dus ik vraag om een refund en sindsdien worden mn emails genegeerd. En geld zie ik dus nooit meer terug waarschijnlijk. :mad:

Enfin.. Weet iemand nog een adres voor bacteriostatisch water?

Ik haal het water altijd bij een apotheker, heb er geen voorschrift voor nodig.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 16:07 ----------

65 pagina's kerel. Als dit spul voor 99% veilig is dan wil ik een poging wagen. Er waren toch nog niet zo heel veel studies naar dit middel gedaan?

Als ik zeg dat het veilig is, ga je het dan proberen? :rolleyes:

Beter inlezen en anders geen domme vragen stellen of een product veilig is als je er niet wil over lezen.

Maar om het je gemakkelijk te maken. Er zijn twee versies van melanotan, 1 en 2. Bij melanotan 1 is er 1 persoon blind geworden, voor de rest is er niets anders gemeld (misschien waren al de gebruikers wel dood gegaan van dit spul dus konden ze het niet melden...) Bij melanotan 2 is er een paar maand geleden een vrouw onwel geworden na het gebruik. Ze had 3 flesjes besteld, waarvan 1 flesjes niet gevuld was met melanotan maar met insuline en daar is ze onwel van geworden en daarom wordt dit spul nu onderzocht door de politie.

Verder zijn er geen ongewenste dingen gemeld geweest op korte termijn, lange termijn weet niemand nog niet. Dus het is eigenlijk gebruiken om eigen risico.

Bijwerkingen zijn een warm gevoel in het gezicht (leuk gevoel), hongeronderdrukking ( niets van gemerkt) en erecties (niets van gemerkt).

Wat doet het? Je wordt er super bruin van en je krijgt gemakkelijk chicks in je bed , dus zeker een aanrader! (not srs)

Nog een vraagje.. Ik heb al 2 maand geen mela meer gespoten, als ik vandaag naar de zonnebank zou gaan heb ik dan weer kans om te verbranden? Ik denk het wel.. Maar stiekem hoop ik toch dat jullie zeggen, leg je maar 20 min onder de turbo want ik zie weer witttt :D

Dacht dat het spul 2 tot 3 maand in je systeem blijft. Zou dus niet 20min volle bak gaan.

Nog een vraagje.. Ik heb al 2 maand geen mela meer gespoten, als ik vandaag naar de zonnebank zou gaan heb ik dan weer kans om te verbranden? Ik denk het wel.. Maar stiekem hoop ik toch dat jullie zeggen, leg je maar 20 min onder de turbo want ik zie weer witttt :D

Doe maar, dan zal je deze nacht niet kunnen slapen van de jeuk van het verbranden :p

Zeker dat je zal verbranden onder een turbo. Als je dan toch onder zonnebank wil gaan doe dan een lichtere zonnebank en ook minder minuten. Ik neem nooit een turbo en altijd maar 12-15 minuten en werkt perfect en ik werd vroeger nooit bruin.

Als je nog melanotan hebt, spuit even 2 weken en ga dan onder zonnebank, heb je direct je kleur weer terug. Zou ook in het vervolg als je niet wit wil worden, altijd een keertje per twee weken onder zonnebank gaan, dan hou je toch nog iets kleur anders moet je weer helemaal opnieuw beginnen.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 14:21 ----------

Bewijs dat het daarvan is is ook niet zeker dacht ik! ?

Nope, is helemaal niet zeker. Denk dat het ook was om melanotan zwart te maken. Je weet natuurlijk nooit wat die persoon nog heeft genomen. Kan een combinatie geweest zijn van dingen die hem/haar blind maakte of kan van een heel ander product geweest zijn. Dus je weet het nooit.

Had trouwens ook eens ergens gelezen bij grappige nieuwsberichten. Een man die x ray ogen wou krijgen en ging elke dag 15 minuten onder de zonnebank met ogen open liggen. Hij dacht zo x ray ogen te krijgen zodat hij door de kleren van dames kon kijken maar is uiteindelijk blind geworden...De beste man had ze ook niet allemaal op een rijtje trouwens maar dat was wel duidelijk natuurlijk.

jongens levert sunatra nog m2? naar ned dan

Ik wacht nog steeds op een money request van ze... Ben zo slecht in wachten...

Ja hoor 2 weken geleden nog besteld en is gewoon aangekomen.
thx man

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 16:41 ----------

Ik wacht nog steeds op een money request van ze... Ben zo slecht in wachten...
volgens mij moet je ze mailen dat je wat besteld heb dacht ik , dit staat op hu nsite

Remember to contact us after your order. No contact is no fulfillment of your order

Ik haal het water altijd bij een apotheker, heb er geen voorschrift voor nodig.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 16:07 ----------

Als ik zeg dat het veilig is, ga je het dan proberen? :rolleyes:

Beter inlezen en anders geen domme vragen stellen of een product veilig is als je er niet wil over lezen.

Maar om het je gemakkelijk te maken. Er zijn twee versies van melanotan, 1 en 2. Bij melanotan 1 is er 1 persoon blind geworden, voor de rest is er niets anders gemeld (misschien waren al de gebruikers wel dood gegaan van dit spul dus konden ze het niet melden...) Bij melanotan 2 is er een paar maand geleden een vrouw onwel geworden na het gebruik. Ze had 3 flesjes besteld, waarvan 1 flesjes niet gevuld was met melanotan maar met insuline en daar is ze onwel van geworden en daarom wordt dit spul nu onderzocht door de politie.

Verder zijn er geen ongewenste dingen gemeld geweest op korte termijn, lange termijn weet niemand nog niet. Dus het is eigenlijk gebruiken om eigen risico.

Bijwerkingen zijn een warm gevoel in het gezicht (leuk gevoel), hongeronderdrukking ( niets van gemerkt) en erecties (niets van gemerkt).

Wat doet het? Je wordt er super bruin van en je krijgt gemakkelijk chicks in je bed , dus zeker een aanrader! (not srs)

Ik wil er wel even op wijzen dat mijn vriendin en ik duidelijk een ander symptoom hadden, namelijk een verminderd korte termijn geheugen en af en toe problemen met spreken, niet de juiste woorden kunnen vinden. Na het gebruik van mt2 verbeterde dit weer. Na weer gebruik ging het juist weer slechter. dit kwam 100% door de mt2 ,verder gebruiken we helemaal niks. Mijn mening is dus dat het toch iets met je brein kan doen.

Bovendien is 100% zuivere mt2 erg schaars te krijgen en zit bijna overal de vuller mannitol in. Juist die combi maakt wellicht nieuwe symptomen mogelijk, waaronder die ik had.
Ik heb dit middel nu zo'n 4 jaar in periodes gebruikt dus ben een van de weinige ervaren gebruikers van mt2.

Heb al contact met met ze gehad over de mail dus daar ligt t niet aan, heb aangegeven dat ik via Paypal wil betalen en ze hebben gezegd een money request te mailen maar daar wacht ik nu al een week op.

Heb al contact met met ze gehad over de mail dus daar ligt t niet aan, heb aangegeven dat ik via Paypal wil betalen en ze hebben gezegd een money request te mailen maar daar wacht ik nu al een week op.
weer mailen dat je een week wacht en vragen hoe het zit meiske

Haha ook dat heb ik gedaan....dus ik wacht (on)geduldig
Thanx voor je meedenken :)

Toen ik bestelde hadden ze al problemen met paypal. Die houden hun een beetje in de gaten vanwege verkoop MT2 het beste kun je contant versturen via aangetekende post(dat heb ik gedaan) of je kunt via credit card betalen.

iemand een idee , ik krijg op de site van sunatura dat ik de site niet kan bezoeken omdat ik van Belgie ben ..

greetz Mitch

Een idee over wat? Staat toch erg duidelijk aangegeven.. tenzij je niet in belgië maar in nl woont, dan zou ik eens contact zoeken met hun.

iemand een idee , ik krijg op de site van sunatura dat ik de site niet kan bezoeken omdat ik van Belgie ben ..

greetz Mitch

Komt omdat ze daar niet meer naar (mogen) versturen, toch?
En ik neem aan dat bestellen je intentie was?

Terug
Naar boven