Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Toen ik bestelde hadden ze al problemen met paypal. Die houden hun een beetje in de gaten vanwege verkoop MT2 het beste kun je contant versturen via aangetekende post(dat heb ik gedaan) of je kunt via credit card betalen.

Ah ok, ik heb de request inmiddels binnen, verklaard dan meteen waarom er zo'n rare naam en mededeling bij staat (VIP kaartje Qlimax 2012)
Thanx!

jongens, ik ben nu al maandje gestopt met m2 maar krijg egt op de gekste plekken vlekjes, zo op me eikel 2 vlekjes en net nog 1 vlek op me bovenlip gespot, gekke is dat ik al maand niet meer gebruik en opeens nu op me bovenlip een moedervlek verschijnt.

Volgens mij gaan deze ook niet weg, iemand idee?

jongens, ik ben nu al maandje gestopt met m2 maar krijg egt op de gekste plekken vlekjes, zo op me eikel 2 vlekjes en net nog 1 vlek op me bovenlip gespot, gekke is dat ik al maand niet meer gebruik en opeens nu op me bovenlip een moedervlek verschijnt.

Volgens mij gaan deze ook niet weg, iemand idee?

Ben ik nou de enige die het GEKKENWERK vind om met deze rotzooi aan de gang te gaan?

Ik heb genoeg gelezen/gezien over melanotan om te snappen dat er nogal wat toestanden aan kleven. In de UK zijn er mensen met serieuze problemen en aandoeningen door melanotan.

Is er iets wat ik niet weet? Is het nu veiliger dan 2-3 jaar terug? Enlighten me please, ik wil graag weten waarom iedereen hier nu zo comfortabel mee aan het injecteren is, terwijl ik dacht dat die zooi behoorlijk gevaarlijk was.

Ik ben nog steeds onder het idee dat melanotan nog linker is dan dingen als clen e.d., en hoewel ik bij clen nog snap waarom je het risico neemt, zou ik zeggen, je kan toch ook gewoon spray-tannen?

Wat zie ik verkeerd?

Ergens heb je wel een punt....maar
Waarom alleen maar dingen doen die veilig zijn?
Kan je net zo goed een klooster ingaan imo
Spraytan is ruk, je loopt een dag behoorlijk voor lul, je mag/kan je niet lekker hard afdrogen na een douche, (overmatig)zweten geeft rare verkleuringen en dat voor 1 weekje
Ik geef licht in t donker zo wit ben ik

YOLO... Maar wel met een fijn kleurtje als t kan :D

Ben ik nou de enige die het GEKKENWERK vind om met deze rotzooi aan de gang te gaan?

Ik heb genoeg gelezen/gezien over melanotan om te snappen dat er nogal wat toestanden aan kleven. In de UK zijn er mensen met serieuze problemen en aandoeningen door melanotan.

Is er iets wat ik niet weet? Is het nu veiliger dan 2-3 jaar terug? Enlighten me please, ik wil graag weten waarom iedereen hier nu zo comfortabel mee aan het injecteren is, terwijl ik dacht dat die zooi behoorlijk gevaarlijk was.

Ik ben nog steeds onder het idee dat melanotan nog linker is dan dingen als clen e.d., en hoewel ik bij clen nog snap waarom je het risico neemt, zou ik zeggen, je kan toch ook gewoon spray-tannen?

Wat zie ik verkeerd?

Ik gebruik het, vertel me eens wat er in de uk is gebeurt?

Vlekken gaan weer weg..

gekkenwerk? ik heb nog niemand gesproken die er iets aan heeft overgehouden..
en best veel mensen die ken gebruiken het..

volgens mij is het aardig safe?

Wat ik weet is dat mensen blijvende pigmentproblemen kregen, en in sommige gevallen (hoge doseringen) zelfs permanente depigmentatie. Ik heb er 2 docu's over gezien 1 a 2 jaar terug, ik ga mijn best doen ze op te sporen, 1 was er van Horizon (BBC, betrouwbaar programma) en de andere weet ik ff niet meer.

Ik ga kijken of ik ze kan vinden!

Ben er zeker eens benieuwd naar. Maar mela is oorspronkelijk bedoelt voor mensen met huidtype 1 beter te beschermen tegen huidkanker, imo kunnen zij geen problemen krijgen met pigment omdat ze deze ook niet bezitten..Of zie ik dit verkeerd?

Heb t binnen en vanmorgen voor t eerst gebruikt...Damn wat voel ik me beroerd!
K heb er zo lang over getwijfeld en echt goed opgelet of ik t goed deed, prikken was ook zonder problemen maar ik begin nou echt te denken dat ik een foutje heb gemaakt met doseren....stupid me

K heb er zo lang over getwijfeld en echt goed opgelet of ik t goed deed, prikken was ook zonder problemen maar ik begin nou echt te denken dat ik een foutje heb gemaakt met doseren....stupid me
In het begin kan je het beter nemen vlak voor je gaat slapen ;)

Hoe heb je het gedoseerd? Welke insuline naaldjes heb je?

DIT dus, dit is precies wat ik hoorde van mensen die werden geinterviewd in die BBC docu (ik ben nog steeds aan het zoeken voor je, ik ga hem zowiso vinden!)

Die britse vrouwen die werden geinterviewd beschreven ook veelal dat ze er misselijk/naar van werden de eerste tijd, de een langer dan de ander.

Dat zou toch op zich al een lichtje moeten doen branden? We zitten op een forum voor mensen die gezond willen leven.

Ik snap dit middel gewoon echt niet.
Ik doe mijn best om IN IEDER GEVAL die BBC docu te uppen voor jullie.
En ik wil niet bashen, ik ben gewoon bezorgd.

Ik heb die oranje spuitjes van Sunatura, 1 vial heb ik gemengd met met 2 volle spuiten bac. water en vervolgens heb ik m gevuld tot aan t streepje waar 15 bij staat en die gezet in m'n buikspekkie.
Ik weet van mezelf dat ik heel snel reageer op medicatie (en drugs) dus ik dacht dat ik zo veilig zat.
Omdat ik zo nieuwsgierig was wilde ik niet tot de avond wachten.

Ik heb die oranje spuitjes van Sunatura, 1 vial heb ik gemengd met met 2 volle spuiten bac. water en vervolgens heb ik m gevuld tot aan t streepje waar 15 bij staat en die gezet in m'n buikspekkie.
Ik weet van mezelf dat ik heel snel reageer op medicatie (en drugs) dus ik dacht dat ik zo veilig zat.
Omdat ik zo nieuwsgierig was wilde ik niet tot de avond wachten.
spuitje van 0.3ml, 0.5ml of 1ml? Je vial mengen in totaal met 100 unites. Als je nadien wil gebruiken is het per unit (1 streepje op een 30unites spuit) 0.1mg (denk ik toch, is al een hele tijd geleden bij mij)

volgens mij heb jij voor de eerste keer 1.5mg gezet! Normaal begin je met 0.2-0.5mg

hier kan je alles uitrekenen
http://peptidecalculator.com/calculator.php

Spuitje van 0,5 en daar dus 2 van in 1 vial, ik dacht dat dat 1ml was.(2x0,5=1)
Aangezien ze adviseren om met 0,20 of 0,33 te beginnen dacht ik veilig te zitten met t streepje waar 15 bij stond maar als die niet staat voor 0,15 dan heb ik er kennelijk geen reet van begrepen

Dus je spuit is genummerd tem 50? Dan heb jij dus 1.5mg gezet. Volgende keer maar tot nummer 2-3 gaan ipv 15 en dan langzaam opbouwen ;)
Je moet echt maar een miniscuul iets injecteren

spuitje van 0.3ml, 0.5ml of 1ml? Je vial mengen in totaal met 100 unites. Als je nadien wil gebruiken is het per unit (1 streepje op een 30unites spuit) 0.1mg (denk ik toch, is al een hele tijd geleden bij mij)

volgens mij heb jij voor de eerste keer 1.5mg gezet! Normaal begin je met 0.2-0.5mg

hier kan je alles uitrekenen
http://peptidecalculator.com/calculator.php

WTFWTFWTF?
moet je met bijv. clen echt niet proberen, dan ben je hartstikke dood bij een dusdanig proportionele overdosering.

Wel uitkijken wat je doet he meissie! Bruin zijn is leuk, maar niet ten koste van alles.

WTFWTFWTF?
moet je met bijv. clen echt niet proberen, dan ben je hartstikke dood bij een dusdanig proportionele overdosering.

Wel uitkijken wat je doet he meissie! Bruin zijn is leuk, maar niet ten koste van alles.
Nu zal ze waarschijnlijk rood zien en misselijk zijn. Tegen morgen is dat zeker over.

Pff...ik ga me nu ff stil houden in een hoekje en mezelf kapotschamen ok...
K heb t echt verkeerd geïnterpreteerd Damn....
Gelukkig begint t nu te zakken, thanx voor je hulp

Terug
Naar boven