AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Pff...ik ga me nu ff stil houden in een hoekje en mezelf kapotschamen ok...
K heb t echt verkeerd geïnterpreteerd Damn....
Gelukkig begint t nu te zakken, thanx voor je hulp
:roflol: sh*t happens!! Al een geluk ben je geen man en moet je nu niet werken of naar familie oid, anders had je wel een 'probleem' :D

Er is niks mis met een witte huid!

En, hoe is het afgelopen gisteren?

WTFWTFWTF?
moet je met bijv. clen echt niet proberen, dan ben je hartstikke dood bij een dusdanig proportionele overdosering.

Wel uitkijken wat je doet he meissie! Bruin zijn is leuk, maar niet ten koste van alles.

Jezus man, kun je niet gewoon normaal reageren? :o

Sinds wanneer spuit je clen btw?

Jezus man, kun je niet gewoon normaal reageren? :o

Sinds wanneer spuit je clen btw?

Ik snuif/spuit geen clen, maar ik heb het over een relatieve overdosering.
Verhoudingsgeweis zegmaar.

zoals 1.5 ipv 0.2 relatief hetzelfde is als 7,5 pillen t.o.v 1.

Wat ben jij toch echt dom shugga.. wtf man :roflol:

Niks meer aan de hand, voel me weer kiplekker.
Gisteren normale dosis gezet en dat ging prima.
T was gewoon ontzettend dom van me, niet te lang bij stilstaan haha

Vind t wel typisch dat t aan de linkerkant zeer doet terwijl ik t aan de rechterkant niet voel al ik t daar zet.

Niks meer aan de hand, voel me weer kiplekker.
Gisteren normale dosis gezet en dat ging prima.
T was gewoon ontzettend dom van me, niet te lang bij stilstaan haha

Vind t wel typisch dat t aan de linkerkant zeer doet terwijl ik t aan de rechterkant niet voel al ik t daar zet.

Is onhandigheid, dat went wel.
Als je volgende keer links wil steken moet je dat maar eens met je linker ipv rechterhand doen

Ik heb dus 5x10mg MT-I besteld

Maar als dit binnenkomt, hoe kan ik dit het beste bewaren voor long-term? ik wil namelijk begin volgend jaar er mee beginnen.
gewoon gelijk in de vriezer gooien?
[edit]
Gevonden, koelkast zou voldoende moeten zijn.

Laatst bewerkt:
Kheb sinds het gebruik van melanotan flink wat moedervlekken gekregen, ook in mijn gezicht, en dit vind ik dan wel wat minder, rest van mijn lichaam boeit het me niet echt. Trekken deze moedervlekken weer weg als je stopt met de melanotan of blijven deze zitten?

Kheb sinds het gebruik van melanotan flink wat moedervlekken gekregen, ook in mijn gezicht, en dit vind ik dan wel wat minder, rest van mijn lichaam boeit het me niet echt. Trekken deze moedervlekken weer weg als je stopt met de melanotan of blijven deze zitten?
sommige heb ik nog altijd
terwijl ik weer wit ben xD

Ik heb dus 5x10mg MT-I besteld bij LabPE.com (thanksgiving sales :D)

Maar als dit binnenkomt, hoe kan ik dit het beste bewaren voor long-term? ik wil namelijk begin volgend jaar er mee beginnen.
gewoon gelijk in de vriezer gooien?
[edit]
Gevonden, koelkast zou voldoende moeten zijn.

Kon je niet beter MT-II kopen? 1 heeft toch veel hogere doseringen?

We zitten op een forum voor mensen die gezond willen leven.

Nee, dit maak jij ervan. Anders bestond de aas sectie & kuurlog sectie ook niet. Mensen die melanotan gebruiken vallen meer in de categorie 'bodyimage'.
En willen er goed uitzien, ook al is dit op een riskante manier.

Kon je niet beter MT-II kopen? 1 heeft toch veel hogere doseringen?

Ik ga dit voor de eerste keer gebruiken, de side's schijnen bij MT1 minder erg te zijn, dus kan ik even goed testen hoe ik er op reageer, dan kan ik altijd nog MT-II toevoegen/gebruiken.
ook schijnt het bruinen meer naturel te zijn en worden moedervlekken minder donker als bij MT-II.
Het kost idd meer doseringen, maar met de thanksgiving deals was het alsnog een leuke prijs (je betaald gemiddeld 120eu voor 50mg MTII/I van wat ik vind op internet, is nu 70eu) dus ik dacht gelijk even gebruik van maken :cool: 50MG MT-I zou voldoende moeten zijn om een leuke kleur te bereiken, heb een type-2 huid ongeveer.

Het zijn denk ik meer persoonlijke redenen maar MT-I lijkt me gewoon iets veiliger.

Laatst bewerkt:
Ik ga dit voor de eerste keer gebruiken, de side's schijnen bij MT1 minder erg te zijn, dus kan ik even goed testen hoe ik er op reageer, dan kan ik altijd nog MT-II toevoegen/gebruiken.
ook schijnt het bruinen meer naturel te zijn en worden moedervlekken minder donker als bij MT-II.
Het kost idd meer doseringen, maar met de thanksgiving deals was het alsnog een leuke prijs (je betaald gemiddeld 120eu voor 50mg MTII/I van wat ik vind op internet, is nu 70eu) dus ik dacht gelijk even gebruik van maken :cool: 50MG MT-I zou voldoende moeten zijn om een leuke kleur te bereiken, heb een type-2 huid ongeveer.

Het zijn denk ik meer persoonlijke redenen maar MT-I lijkt me gewoon iets veiliger.

Alright, scheelt idd wel wat met die sales :cool:

Als je type 2 bent dan ga je zeker genoeg hebben met 20, denk zelfs met minder. Als je 50 mg gebruikt + zonnebank dan ben je gewoon te donker. Zelfs met mt1

Als je type 2 bent dan ga je zeker genoeg hebben met 20, denk zelfs met minder. Als je 50 mg gebruikt + zonnebank dan ben je gewoon te donker. Zelfs met mt1

ik lees op internet dat er wel wat meer nodig is voor type 1/2 ???

Maar dan hebk alvast genoeg voor de toekomst, zal wel gelijk ff 2 flesjes in de vriezer gooien dan, thx 4 the tip.

Terug
Naar boven