MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Ok,
Ik heb Bac Water besteld op injectiewater , 5x1ml :D
Heb alleen nog naalden nodig, wil er een stuk of 50 en vond die nogal duur ..
Ik dacht die kan ik ookwel bij de apotheek halen, iemand hier ervaring mee? (oa watvoor smoesje? :p )
Doos bestellen van 100 stuks is mischien weer te veel.. gebruik voorderest geen peptides oid.

Laatst bewerkt:
Ok,
Ik heb Bac Water besteld op injectiewater , 5x1ml :D
Heb alleen nog naalden nodig, wil er een stuk of 50 en vond die nogal duur ..
Ik dacht die kan ik ookwel bij de apotheek halen, iemand hier ervaring mee? (oa watvoor smoesje? :p )
Doos bestellen van 100 stuks is mischien weer te veel.. gebruik voorderest geen peptides oid.

Ik heb alleen maar gek*t bij apotheken. Altijd b**chen.
Ik zou ze gewoon op internet fixen. 5x0,2mm naalden

Zaterdag besteld, Woensdag binnen.. :) 5 x 10mg MT1 voor 67 eu , ik is happy :cool:

Ziet er goed uit volgensmij, kreeg er HLPC test-sheets en wat info sheets bij, na fotos gelijk in de vriezer gegooid.

IMG-20121128-00215.jpg

IMG-20121128-00227.jpg

IMG-20121128-00229.jpg

skintan?? lol

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 15:27 ----------

zou ik niet aan beginnen, doe maar gewoon een zonnebad de side effects zijn niet echt te testen

T spul begint aardig z'n werk te doen ben alleen niet zo enthousiast over m'n paarsige lippen haha thank god voor lipgloss :D

zonnebank je suus?

oei jongen toch

Ben nu 2 weken bezig, heb t na m'n "kleine" foutje heel rustig opgebouwd en zet nog steeds niet meer dan 0,6 en ben 2x 9 minuten onder de zonnebank geweest.

resultaten :)?

Pas maar op met dit spul. Heb het een week gezet direct een stuk of 20 moedervlekken erbij gekregen die nooit meer zijn weggegaan.

Hoeveel was je dosering dan..

Btw, nog meer mensen met huidtype 3 of 4, welke dosering zal voldoende zijn?
(Wordt al aardig bruin van enkele zonnebankjes hier thuis onder de zonnehemel maar vind dat eigenlijk toch een beetje risky)

Melanotan 2

Hey allemaal, ik wou even zeggen dat ik zeer tevreden ben over het resultaat van melanotan 2. Toch wou ik nog wat info winnen over het verdere gebruik ervan. ik heb nu 30 mg erop zitten. Ik ben begonnen met elke dag 0,5 dat heb ik 1 week aangehouden, en de laatste dag van de week 20 min onder de zonnebank, erna 7 dagen niets ''wel gewoon 1 x in de week 20 min zonnebank aanhouden, en de 3de week weer hetzelfde ''7 dagen lang elke dag 0,5 en de laatste dag weer 20 min onder de zonnebank. Is het oke dat ik dit nu voorgoed aanhoud? Voor mezelf vind ik het wel een goede dosering, het is niet te veel, en ik heb altijd een weekje rust... ik weet het staat overal anders ja, de doseringen...en dit is totaal iets anders'' maar me gevoel zegt dat het wel oke is, ben ook niet meer misselijk en heb ook geen last meer van spontane erecties.
Met vriendelijke groeten''

2012-12-08 17-26-11.618.jpg

Bij elke dosering krijg je moedervlekken erbij. Maar meestal zijn dit piepkleine vlekjes die na een half jaar sowieso wel weg zijn. Vergelijkbaar met wat de zon doet met je huid. Als ik op vakantie ben geweest heb ik ook veel piepkleine moedervlekjes, vooral op mijn schouders.
Probleem was wel dat bij een dosis van 1,0mg mela, ook hier en daar vlekjes in mijn gezicht kwamen.

Bij elke dosering krijg je moedervlekken erbij. Maar meestal zijn dit piepkleine vlekjes die na een half jaar sowieso wel weg zijn. Vergelijkbaar met wat de zon doet met je huid. Als ik op vakantie ben geweest heb ik ook veel piepkleine moedervlekjes, vooral op mijn schouders.
Probleem was wel dat bij een dosis van 1,0mg mela, ook hier en daar vlekjes in mijn gezicht kwamen.

Voor zover ik meelees en heb onderozocht lijkt high dose veel meer te doseren dan low dose, zou dan ook eerder langere tijd low dose doen...

Niet gebaseerd op feiten of what so ever, alleen wat ik heb meegelezen tot nu toe.

Voor zover ik meelees en heb onderozocht lijkt high dose veel meer te doseren dan low dose, zou dan ook eerder langere tijd low dose doen...

Niet gebaseerd op feiten of what so ever, alleen wat ik heb meegelezen tot nu toe.

Misschien verschilt het per persoon hoor, maar zowel high dose als low dosis kreeg ik ze. Enige reden voor mij om niet te hoog te gaan doseren was paarse lippen.

Alleen de eerste keer wanneer ik Melanotan gebruikte kreeg ik moedervlekken bij. De volgende keren geen enkel!

Ik had mezelf voorgenomen om te wachten tot de lente om terug te bestellen, too bad, bestelling is geplaatst kan niet wachten om terug van men sneeuwvelletje vanaf te zijn!

nou heb nu 3 x 200mcg gezet, morgen 400mcg, daarna naar 500mcg, ben benieuwd wat de resultaten zijn nog niet echt zware side's oid

Terug
Naar boven