Ik had mezelf voorgenomen om te wachten tot de lente om terug te bestellen, too bad, bestelling is geplaatst kan niet wachten om terug van men sneeuwvelletje vanaf te zijn!
Waar heb je besteld?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had mezelf voorgenomen om te wachten tot de lente om terug te bestellen, too bad, bestelling is geplaatst kan niet wachten om terug van men sneeuwvelletje vanaf te zijn!

Men vial staat al van augustus gewoon in de ijskast, gemengd.. Dus denk niet dat hij nog goed isDie vials blijven lang goed in de vriezer hoor. Kan er wel 2jaar in laten liggen heb ik gelezen.
Google > Werking Melanotan > Find answerHeb vandaag men 3e spuit gezet zou een klein zonnebankje al verschil maken?het is maandag kerstmis en wil toch een kleurtje..
zonnebank erbij? en hvl mg heb je totaal gekocht/heb nu weer 10 mg achter de rug en zie werkelijk als een n*ger uit, spul werkt echt goed
nice, ga het ook proberen danja zowiezo zonnebank erbij, ben 3 keer gaan zonnen heb 30 mg gekocht
nee denk minstens 20, ga over een maand of 2 ook eraan beginnen
nee denk minstens 20, ga over een maand of 2 ook eraan beginnen

Heb vandaag men 3e spuit gezet zou een klein zonnebankje al verschil maken?het is maandag kerstmis en wil toch een kleurtje..

in before ban voor zomaar fb lekkenhttp://www.facebook.com/christidb je bent al wat bruin ze, ik zag het direct![]()