AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ik moet even wachten op injectie water :( dan kan ikweer verder..

Begin nu echt sproeten te merken, zitnog op mn eerste 10mg MT1, ben benieuwd of ik nu ook echt goed door en door bruin ga worden ..

LabPE heeft btw christmas sale geen verzendkosten internationaal, dus dat betekend 25dollar korting, en 2xMT2 is 24 dollar...

Klikkerdeklik ...

Vorige week vrijdag besteld. Was maandag al in NL (gezien via de track) maar wegens de kerst nu 'pas' bezorgd ;)

hoe is het daar zo goedkoop :eek: bij sunnatura heb je 20 mg voor 50 euro

Prijzen staan in ponden.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 19:25 ----------

ik gebruik het nu bijna 3 jaar zonder stops, vind het echt super spul ongeveer 8 mg per maand op 95 kg lichaamsgewicht, blijf je mooi bruin jaar rond.

8mg per maand valt wel mee. Heb je misschien een foto van hoe bruin je bent? En is die 8mg precies genoeg om je kleur te behouden, of zonnebank je nog regelmatig?

Spijtig zat kan ik 't niet gebruiken. Al 3 moedervlekken er uit moeten laten snijden wegens kwaadaardig veranderen en ik zit er al mee vol. Zou graag een tan hebben

Prijzen staan in ponden.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 19:25 ----------

8mg per maand valt wel mee. Heb je misschien een foto van hoe bruin je bent? En is die 8mg precies genoeg om je kleur te behouden, of zonnebank je nog regelmatig?
Jah klopt, 100 mg dus voor 135 euro, dat is rond de 40-50 mg wat je bij sunatura kan kopen iemand een idee waarom het daar zo duur is? Of is het hier anders qua kwaliteit? Er zit ook Bac water en naalden bij zo te zien

Jah klopt, 100 mg dus voor 135 euro, dat is rond de 40-50 mg wat je bij sunatura kan kopen iemand een idee waarom het daar zo duur is? Of is het hier anders qua kwaliteit? Er zit ook Bac water en naalden bij zo te zien

Als bac water en naalden erbij zitten is het wel heel goedkoop :eek: Vind de flesjes er beter uitzien dan van de Nederlandse site, maar zegt natuurlijk niks over de kwaliteit.

Als bac water en naalden erbij zitten is het wel heel goedkoop :eek: Vind de flesjes er beter uitzien dan van de Nederlandse site, maar zegt natuurlijk niks over de kwaliteit.
Moet je even naar ''faQ'' gaan ergens midden bovenin en er staat 99.3 procent M2 puurheid die van NL was volgens mij ~94.. dus je bent hier beter uit :eek: ga het ook bestellen volgende maand, wou eerst zonnebanken maar na 4-5 keer deed mn huid pijn en werd er niet echt bruiner op.

Mensen, die kwaliteit zit wel goed hoor. Ik heb vorige zomer al 30mg verbruikt van ze en ik werd er evengoed een n*ger van.
En bovendien heb ik bij hun M2 geen last van bijwerkingen. Heb ooit van Sunatura gehad en dan kreeg ik de eerste weken direct na de injectie vette buikkrampen en de eerste dagen een rood hoofd. Dan is dit echt een verademing kan ik je zeggen.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 19:52 ----------

En ik kreeg inderdaad bij die 100mg 10 insulinespuitjes en 3 flaconnetjes met water erbij. Maar dat is geen bacwater; daar heb ik zelf nog van staan.

Maar anders kan je wel dat meegeleverde water gebruiken en je spuiten vooraf invriezen. Werkt ook prima, maar vind ik meer werk.

Moet je even naar ''faQ'' gaan ergens midden bovenin en er staat 99.3 procent M2 puurheid die van NL was volgens mij ~94.. dus je bent hier beter uit :eek: ga het ook bestellen volgende maand, wou eerst zonnebanken maar na 4-5 keer deed mn huid pijn en werd er niet echt bruiner op.

Damn brings back memory's.. Zonnebanken is zwaar klote. Ik heb echt 2 dagen lang gigantische jeuk en pijn gehad ervan terwijl ik niet eens verbrand was. Was al na de 2e keer en maar 20 minuutjes onder de lichtste.

Die mela is een super deal dan! Overweeg ook weer te gaan kopen. Is echt een wondermiddel.

Damn brings back memory's.. Zonnebanken is zwaar klote. Ik heb echt 2 dagen lang gigantische jeuk en pijn gehad ervan terwijl ik niet eens verbrand was. Was al na de 2e keer en maar 20 minuutjes onder de lichtste.

Die mela is een super deal dan! Overweeg ook weer te gaan kopen. Is echt een wondermiddel.

http://www.youtube.com/watch?v=Ku_bbcUEM7c

Dat Antoine tan is met zonnebanken niet te doen, zo'n tan wil ik ook heel erg. (Hij was even blank als mij in het begin) 3:26 spoelen vid

Holy shit, das een nice tan idd

Kgebruik nu MT1, als mn stash op is en ik ben nog steeds niet bruin genoeg, pak ik MT2 denk ik.

Ja als je zo bruin wil worden moet je wel aan de zonnebank inderdaad. Ik ben blond van haarkleur. Als ik zo bruin zou zijn ziet het er nep en raar uit. Gewoon gezonde kleur is prima.
Maakt niet uit dat zonnebanken maar ik deed het echt om de 2 en 3 dagen totaal 8 x en zag niks dan behalve pijn aan mijn huid. Als ik met paar keer zonnebanken en mela zo kan worden dan ben ik blij :D en dan nog zijn massa

What kind of sorcery is this, ze hebben niet als betaling paypal :fuu:

Ik gebruik MT-1 van Labpe.com, daar is atm geen verzendkosten en hun producten zijn goed geprijsd, dus mischien nog een optie voor iemand
flesje MT-1 alvast extra besteld kosten me 10eu :)

Terug
Naar boven