MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Ik zou wel even informeren welke temperatuur het houdt.. Het lijkt me moeilijk voor te stellen dat de melanotan 40 uur op goede temperatuur blijft.

Wel lastig al die moeilijkheid eromheen! Snel een kamer zoeken :p

Ik zou wel even informeren welke temperatuur het houdt.. Het lijkt me moeilijk voor te stellen dat de melanotan 40 uur op goede temperatuur blijft.

Wel lastig al die moeilijkheid eromheen! Snel een kamer zoeken :p

De tasjes zijn oorspronkelijk voor insuline en dit moet tussen de 2 en 8 graden bewaard worden.
Ik denk dat MT2 er dus ook wel in bewaard kan worden maar wilde even weten of er al mensen ervaring mee hadden!

Valt er eigenlijk veel te merken van het vetverbrandingseffect van dit spul?

Het blockt je hongergevoel.

volgens mij is het dan niet meer houdbaar, las 2 weken max van M2.

Heb van LABPE.COM besteld en w8ten totdat paypal is verwerkt, hoor dat mensen binnen 3 dagen hun M2 krijgen maar bij mij is de betaling alleen al langer

In poedervorm blijf het wel paar maand goed buiten de koelkast

Ongemengd, dus in poedervorm, blijft het in de vriezer wel 2 jaar goed. Gemengd met bacterie water kun je het in de koelkast tot 2 maanden bewaren.

volgens mij is het dan niet meer houdbaar, las 2 weken max van M2.

Heb van LABPE.COM besteld en w8ten totdat paypal is verwerkt, hoor dat mensen binnen 3 dagen hun M2 krijgen maar bij mij is de betaling alleen al langer

Had je het geld wel op je paypal rekening staan?

of word het van je bankrekening eerst afgeschreven.
tip, via www.money2.nl kanje via IDEAL geld overmaken naar je PAYPAL en staat het er GELIJK op.

Ik heb 27dec besteld, 28 dec verzonden, 31ste(morgen) komt het binnen... 1flesje MT1 voor een tientje ook bij labpe.

En dit hou ik aan kwa houdbaarheid.

Koelkast <12 maanden
Vriezer >12maanden
Gemengd 2/3maanden in koelkast, buiten de koelkast ligt het aan de omgeving.
Bac water blijft altijd goed ongeopend op kamertemp.

Laatst bewerkt:
Mischien alsje via Money2.nl het er nu opzet dat ze dat gelijk pakken, ikweet het niet zeker maar ik maak altijd vantevoren wat geld over naar mn paypal en dan haal ik mn spullen, anders heb ik die verwerkingstijd van 5 werkdagen. (dacht ik ig)
khoop dat het een beetje opschiet.

Mischien alsje via Money2.nl het er nu opzet dat ze dat gelijk pakken, ikweet het niet zeker maar ik maak altijd vantevoren wat geld over naar mn paypal en dan haal ik mn spullen, anders heb ik die verwerkingstijd van 5 werkdagen. (dacht ik ig)
khoop dat het een beetje opschiet.
Klopt ben het helemaal vergeten, er moest eerst geld op je paypal account zitten. Hoor ook dat je geld terug kunt vorderen via paypal als er iets is gebeurd wat zonder jouw toestemming gebeurd o.a scam of pakket beschadigd bij aankomst.

Klopt ben het helemaal vergeten, er moest eerst geld op je paypal account zitten. Hoor ook dat je geld terug kunt vorderen via paypal als er iets is gebeurd wat zonder jouw toestemming gebeurd o.a scam of pakket beschadigd bij aankomst.

klopt maar bij hun gaat dat wel goed, was vorige keer netjes verpakt in bubbelplastic met de testsheets erbij.
Hier een printscreen van hun deliverytracking

Untitled.jpg

Terug
Naar boven