- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou wel even informeren welke temperatuur het houdt.. Het lijkt me moeilijk voor te stellen dat de melanotan 40 uur op goede temperatuur blijft.
Wel lastig al die moeilijkheid eromheen! Snel een kamer zoeken![]()
Kan MT2 in koelzakjes bewaard worden als deze?
http://www.diabetescentrale.nl/html/product_info.php?products_id=1347
Kan het niet in de koelkast leggen, wil de vials in zo'n zakje doen en dan om de 40 uur 10 minuten in het water leggen.

ik heb hier nog 1 viaaltje mela liggen, maar heeft dus al een half jaar ofzo hier in de kast gestaan zou ik die nog kunne gebruiken?
zojuist hier ook 50mg mela besteld![]()
In poedervorm blijf het wel paar maand goed buiten de koelkast
ow sorry 2 weken ong was als het was gemengd met watervolgens mij is het dan niet meer houdbaar, las 2 weken max van M2.
Heb van LABPE.COM besteld en w8ten totdat paypal is verwerkt, hoor dat mensen binnen 3 dagen hun M2 krijgen maar bij mij is de betaling alleen al langer
Eerst van mn bankrekening afgeschreven, bij paypal staat er wel voltooid betaling..Had je het geld wel op je paypal rekening staan?
of word het van je bankrekening eerst afgeschreven.
Eerst van mn bankrekening afgeschreven, bij paypal staat er wel voltooid betaling..
Ow oke, bij BF is altijd wel gestuurd, w8 ik wel evenJa dan wachten ze totdat het geld overgemaakt is, dan ben je 5/6 werkdagen verder idd...
Als je het geld vantevoren op je rekening zet heb je deze wachttijd niet.
Klopt ben het helemaal vergeten, er moest eerst geld op je paypal account zitten. Hoor ook dat je geld terug kunt vorderen via paypal als er iets is gebeurd wat zonder jouw toestemming gebeurd o.a scam of pakket beschadigd bij aankomst.Mischien alsje via Money2.nl het er nu opzet dat ze dat gelijk pakken, ikweet het niet zeker maar ik maak altijd vantevoren wat geld over naar mn paypal en dan haal ik mn spullen, anders heb ik die verwerkingstijd van 5 werkdagen. (dacht ik ig)
khoop dat het een beetje opschiet.
Klopt ben het helemaal vergeten, er moest eerst geld op je paypal account zitten. Hoor ook dat je geld terug kunt vorderen via paypal als er iets is gebeurd wat zonder jouw toestemming gebeurd o.a scam of pakket beschadigd bij aankomst.