Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Spijtig dat je toch 's winters nog naar de zonnestudio moet. 15 mg gezet afgelopen maand. Weinig verschil. Maar dan 4x 25 min. om de dag onder de zonnebank en ik ben bruin. Afgelopen zomer ook. Gaat dan zo vlot dat bij je oksels en zijkant benen stuk minder verkleurt, omdat dr minder licht op schijnt onder de zonnebank

Spijtig dat je toch 's winters nog naar de zonnestudio moet. 15 mg gezet afgelopen maand. Weinig verschil. Maar dan 4x 25 min. om de dag onder de zonnebank en ik ben bruin. Afgelopen zomer ook. Gaat dan zo vlot dat bij je oksels en zijkant benen stuk minder verkleurt, omdat dr minder licht op schijnt onder de zonnebank

Hmmm... ik heb nu ongeveer hetzelfde weggespoten (maar dan 1ml per dag) zonder zonnebank. Ben even vrij geweest van mijn werk en gisteren alweer de vraag naar welk land ik op vakantie ben geweest. Huidtype 2 trouwens.
Zie het zelf ook goed vooral in m,n gezicht. Heb weer felblauwe ogen ineens :p

Ondergedoseerde gear lijkt me?

ik zou dit spul echt goed kunnen gebruiken, spijtig dat mn ouders er tegen zijn...

iemand die een waarheidsgetrouwe, online gepubliceerde, wetenschappelijke studie weet staan toevallig?

In poedervorm blijf het wel paar maand goed buiten de koelkast

Dus ongemengd blijft het gewoon goed buiten de koelkast? Mij is altijd verteld dat het in de koelkast moest liggen. Wil je me de bron geven waar je dit vandaan hebt of anders onderbouwen waarom het goed blijft?

Reken mezelf wel tot de langere gebruikers, heb het nu 4 zomers gebruikt. Hier nog andere mensen die dit al langere tijd gebruiken?

Hmmm... ik heb nu ongeveer hetzelfde weggespoten (maar dan 1ml per dag) zonder zonnebank. Ben even vrij geweest van mijn werk en gisteren alweer de vraag naar welk land ik op vakantie ben geweest. Huidtype 2 trouwens.
Zie het zelf ook goed vooral in m,n gezicht. Heb weer felblauwe ogen ineens :p

klinkt goed :D ik heb bij dezelfde besteld als jou, stond in mijn mailbox dat ik het vandaag zou krijgen helaas niks gezien :(
hoop dat het snel komt!

klinkt goed :D ik heb bij dezelfde besteld als jou, stond in mijn mailbox dat ik het vandaag zou krijgen helaas niks gezien :(
hoop dat het snel komt!

Je bedoelt via de trackingcode van de royal mail neem ik aan? Uiteindelijk wordt het via PostNL bezorgd. Eerst staat er zoiets van 'ontvangen in Amsterdam'. Als het die status heeft dan moet het eerst nog naar een lokaal sorteercentrum in jouw buurt en krijg je het de dag erna.
Zo ging het bij mij althans.

Dus ongemengd blijft het gewoon goed buiten de koelkast? Mij is altijd verteld dat het in de koelkast moest liggen. Wil je me de bron geven waar je dit vandaan hebt of anders onderbouwen waarom het goed blijft?

Reken mezelf wel tot de langere gebruikers, heb het nu 4 zomers gebruikt. Hier nog andere mensen die dit al langere tijd gebruiken?
Ben ik wel vaker tegengekomen. Zonder wetenschappelijke onderbouwing verder. En ik zeg ook 'paar maand' he. Beter is uiteraard in de koelkast.

Hier staat 2 maand:
[Link niet meer beschikbaar]

Je bedoelt via de trackingcode van de royal mail neem ik aan? Uiteindelijk wordt het via PostNL bezorgd. Eerst staat er zoiets van 'ontvangen in Amsterdam'. Als het die status heeft dan moet het eerst nog naar een lokaal sorteercentrum in jouw buurt en krijg je het de dag erna.
Zo ging het bij mij althans.

uhm nee, toen ik daar een bestelling plaatste werd er automatisch een account gemaakt.
en op die account kreeg ik een mailtje dat het 7 jan zou komen ;)

jij had het al vrij snel binnen toch? bij mij zaten de feestdagen er ook nog tussen..

uhm nee, toen ik daar een bestelling plaatste werd er automatisch een account gemaakt.
en op die account kreeg ik een mailtje dat het 7 jan zou komen ;)

jij had het al vrij snel binnen toch? bij mij zaten de feestdagen er ook nog tussen..

je moet even in je account bij je order kijken voor het tracknummer. Bij mij staat dit:

This order is marked as Shipped
This order qualified for free shipping
The tracking number for this order is RJ5015<KNIP>

Your Order Contains the Following Items: 1 x 100mg Melanotan 2 1 x 100mg Melanotan 2

En dan via de tracking pagina van Royal Mail kan je het pakket volgen.

je moet even in je account bij je order kijken voor het tracknummer. Bij mij staat dit:

This order is marked as Shipped
This order qualified for free shipping
The tracking number for this order is RJ5015<KNIP>

Your Order Contains the Following Items: 1 x 100mg Melanotan 2 1 x 100mg Melanotan 2

En dan via de tracking pagina van Royal Mail kan je het pakket volgen.

tot nu toe staat er bij mij ''awaiting fulfillment'' wel is het geld vandaag van me credit card gehaald dus zal binnekort wel mailtje ontvangen bij de order status

Freaky spul dit...maar positief bedoeld dan
Ik ben 2 maanden geleden voor t eerst Mela 2 gaan gebruiken heb eerst een dom rekenfoutje gemaakt maar daarna rustig aan opgebouwd.
Begon een vreemde gloed te krijgen dus minder gaan zetten en minder vaak.
Ben in totaal 2x 9 minuten onder de zonnebank geweest wat vooral m'n sproeten en moedervlekjes "triggerde"
maar ik begon al wel bruin te worden, kreeg er ook opmerkingen over.
Tijdens m'n griepje leek ik paarsig (serieus) k heb nu bijna 3 weken niks gezet, totaal geen rare verkleuringen meer te zien. (Yes)
En nog steeds ben ik bruin (voor mijn doen, ik gaf altijd licht in t donker)
Ben er blij mee :)

tot nu toe staat er bij mij ''awaiting fulfillment'' wel is het geld vandaag van me credit card gehaald dus zal binnekort wel mailtje ontvangen bij de order status

Bij mij was het in de ochtend die status en 's middags kreeg ik de mail van verzonden (betaling via Visa).
Ik zou morgen dan nog even afwachten als ik jou was, en anders morgenavond een printscreentje of zo naar ze mailen van de afschrijving mocht het nodig zijn.

Dit was mijn tweede bestelling daar. Beiden zijn vrijwel direct na het bestellen ook verstuurd.

Bij mij was het in de ochtend die status en 's middags kreeg ik de mail van verzonden (betaling via Visa).
Ik zou morgen dan nog even afwachten als ik jou was, en anders morgenavond een printscreentje of zo naar ze mailen van de afschrijving mocht het nodig zijn.

Dit was mijn tweede bestelling daar. Beiden zijn vrijwel direct na het bestellen ook verstuurd.

hier het hele bericht :)
We hope you had a great Christmas and New Year. We have just returned from our Christmas festivities (albeit too short as ever) & just wanted to update you on your order. We had a bit of a last minute rush just before Christmas (We all like to look tanned for the parties.....) leaving us without stock. This is never normally a problem as even though we close for Christmas we still receive deliveries during this period from our trusted Chinese supplier. This means we are all stocked up for when we return.

With the Chinese adopting our Western ways more & more they also decided to close for the festive season but failed to inform us, of which we only found out this morning. We have been assured our next delivery will be shipped on Monday 7th & we envisage all orders to be shipped by the end of the week.
This is all very frustrating and embarrassing for us as we pride ourselves in our fantastic customer service & we can only apologise for any inconvenience caused.

Many Thanks for your patience

James & Tony

komt wel goed, heb het bericht nog ff goed doorgelezen, zal tot eind van de week wachten en anders stuur ik ze een berichtje.

Oke, ik was dus degene die ze los heeft gemaakt hahaha :p

Maar ik het zo lees komt het dus zeker goed. Alleen maar hopen dat de chinezen een beetje meegewerkt hebben :D Kunnen ze daar ook niets aan doen natuurlijk.

In ieder geval ben ik weer erg blij met goedje. Nog even een week op 1mg per dag (heb dan bijna 30mg binnen) en dan ga ik maar afzakken naar 0.6mg want het lijkt nu al alsof ik naar een tropisch eiland geweest ben. En nog steeds geen enkele UV straling gezien :o.

Oke, ik was dus degene die ze los heeft gemaakt hahaha :p

Maar ik het zo lees komt het dus zeker goed. Alleen maar hopen dat de chinezen een beetje meegewerkt hebben :D Kunnen ze daar ook niets aan doen natuurlijk.

In ieder geval ben ik weer erg blij met goedje. Nog even een week op 1mg per dag (heb dan bijna 30mg binnen) en dan ga ik maar afzakken naar 0.6mg want het lijkt nu al alsof ik naar een tropisch eiland geweest ben. En nog steeds geen enkele UV straling gezien :o.
nice

Kheb paar flesjes met 10mg Melanotan 2 hier staan, maar met hoeveel ml bac water moet ik deze mengen?

Kheb paar flesjes met 10mg Melanotan 2 hier staan, maar met hoeveel ml bac water moet ik deze mengen?
Hangt ervan af hoeveel je per dag wil gaan zetten.

Als je 1mg per dag wil gaan zetten 1ml water gebruiken (want 10 units op je spuitje is dan precies 1mg)
Als je 0,5mg per dag wil gaan zetten 2ml water gebruiken (want 10 units is dan dus precies een 0,5mg)

Terug
Naar boven