Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1e inject erin en het brand ****ing erg is dit normaal? bij het injecten brandde het al

1e inject erin en het brand ****ing erg is dit normaal? bij het injecten brandde het al
Bac water en gelijk opgetrok en injectmet wat meng je het.. en heb je het eerst ingevroren en daarna laten ontdooien of opgetrokken en geinjecteerd?
lees dat het door bac water kan komen of gwn door de peptideHmm weet niet dan.
Ik had altijd een branderig gevoel als ik een spuit uit de vriezer haalde en niet lang genoeg had laten warm worden. Koude vloeistof. Als het op kamer temperatuur was had ik nergens last van.
De spuit even opwarmen in de handen.. Ik ben terug bezig met een kuurtje voor een week, volgende week is zonnebank bij doen, komt goedheeft iemand last van echt brandende pijn bij het injecten

heeft iemand last van echt brandende pijn bij het injecten
Heeft niks met de spuit te maken als ik inject voel ik niks maar als ik de vloeistof dan injecteer dan brand hetDe spuit even opwarmen in de handen.. Ik ben terug bezig met een kuurtje voor een week, volgende week is zonnebank bij doen, komt goed![]()
BAC WATER, volgens mij komt het door de benzy alcohol?
Het brand van mij als ik de vloeistof injecteer als mijn spuit niet op kamertemperatuur is. Als ik de spuit in mijn handen opwarmen heb heb ik geen brandend gevoel bij het injecteren..Heeft niks met de spuit te maken als ik inject voel ik niks maar als ik de vloeistof dan injecteer dan brand het
Heeft niks met de spuit te maken als ik inject voel ik niks maar als ik de vloeistof dan injecteer dan brand het
Nee maar dit brand wel heel erg zeg, velen doen het toch met bac water heeft niemand er last van gehad?Zou best kunnen denk ik. Al eens geprobeerd met gewoon steriel water?
Nee maar dit brand wel heel erg zeg, velen doen het toch met bac water heeft niemand er last van gehad?
Het is 99.7 procent stond er, en darmkrampen krijg er niet ervanIk zag wel dat er aardig wat vulmiddel in zit bij Lapbe. Misschien kan je (net als ik) niet zo goed tegen mannitol. Heb nog geen flesje aangebroken, maar ik vrees dat ik de eerste keer darmkrampen ga krijgen.
Het is 99.7 procent stond er, en darmkrampen krijg er niet ervan
Bij mij was het kirstalachtig poeder, loste gelijk op! maja ben nieuw met dit maar ik heb geen enkele side tot nu toe behalve het brandenKlopt ja, maar wat ik zie zitten zegt me genoeg in vergelijking met andere "merken". Net een soort dikke kalklaag. Dat is de mannitol. Zonder mannitol ziet er poedervormig, of suikerspinachtig uit. Als je er dan een druppie water bij doet lost het al op. Dat is bij deze niet zo.
Ik had ook PT141 bij hun besteld, ook met vulmiddel en BAM, buikkrampen. En flink wat water nodig om het op te lossen (2ml).