Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Zelfde link als waar miviut het had gekocht staat paar paginas terug, ik heb er 2 flesjes bac water bij gekregen om te mengen..

Heb de laatste dagen toch een licht gevoel in mn hoofd, ook erg duizelig. Kan m2 hier wat te maken mee hebben?

Heb de laatste dagen toch een licht gevoel in mn hoofd, ook erg duizelig. Kan m2 hier wat te maken mee hebben?

Volgens mij zijn die dingen (incl. het branden bij jou) toch tekenen dat je slecht tegen mannitol kan (wat er volgens mij duidelijk inzit bij Labpe).

Kijk hier even voor een zee aan informatie erover. Staat ook een lijstje van bijwerkingen.

Volgens mij zijn die dingen (incl. het branden bij jou) toch tekenen dat je slecht tegen mannitol kan (wat er volgens mij duidelijk inzit bij Labpe).

Kijk hier even voor een zee aan informatie erover. Staat ook een lijstje van bijwerkingen.
Gastrointestinal: dryness of mouth, nausea, vomiting, diarrhea.

Geen wonder dat ik me afvroeg waarom ik ene keer gewoon normale ontlasting heb en een keer gwn diarree, normaal heb je toch dagen lang diarree? ****ed up man heb nu al 2 dagen een hele rare gevoel achterin mijn hersens lijkt het ben ook duizelig ervan maar verder geen enkele side ervan ondervonden. Behalve inject pijn wat door de bac water kan komen

Btw heb je een foto van een vial voor me zonder water erbij met manitol moet het dus 2/3 van het vial zijn staat er

Gastrointestinal: dryness of mouth, nausea, vomiting, diarrhea.

Btw heb je een foto van een vial voor me zonder water erbij met manitol moet het dus 2/3 van het vial zijn staat er

Ben nu niet thuis, maar mijn PT-141 van Labpe ziet er nagenoeg zo uit (gejat uit de reeks van de genoemde thread). Beetje kalklaag idee dus. Zet anders zelf eens een fotootje van jouw onaangemaakte flesje M2 neer. Zien we het snel genoeg ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je ook al last van een slecht kort termijn geheugen en moeite met je spraak? Dit heb ik namelijk meerdere malen ondervonden van mijn mt2 in combi met een vuller.

Ben nu niet thuis, maar mijn PT-141 van Labpe ziet er nagenoeg zo uit (gejat uit de reeks van de genoemde thread). Beetje kalklaag idee dus. Zet anders zelf eens een fotootje van jouw onaangemaakte flesje M2 neer. Zien we het snel genoeg ;)

Mijne is opgelost bro maar die van mij zag er niet zo uit maar wat crystalachtig poeder. Ik kap even een week en dan kijken of het weg is en dan begin ik als ik het weer krijg gooi ik het weg, lees op internet alleen maar goeie verhalen over hun..

Had je er kleine brokjes in?

Had je er kleine brokjes in?
Nee het zag er ong zo uit

en het ganst en zag er net uit als suiker, zie op google sommige pics waar de vial 1/4de gevuld is en mijne is bijna 2/3 gevuld met M2. Verder geen sides alleen een duizelig gevoel , rare pijn alsof het precies van mijn hersens komt

Mijne is opgelost bro maar die van mij zag er niet zo uit maar wat crystalachtig poeder. Ik kap even een week en dan kijken of het weg is en dan begin ik als ik het weer krijg gooi ik het weg, lees op internet alleen maar goeie verhalen over hun..

Had je maar 1 flesje gekocht dan ??? Daar red je het niet mee namelijk :p

Had je maar 1 flesje gekocht dan ??? Daar red je het niet mee namelijk :p
Heb 4 mg binnen en 1 zonnebank en ben al aanzienlijk bruiner geworden t.o.v eerst denk dat ik bij de 10 mg en 4x zonnebanken wel echt een n*ger ben maja als ik bijna flauwval is het het niet waard :(. Ik kocht ook 1 om te kijken hoe ik ga reageren erop straks zit ik met 10 vails.

Het zou enkel resultaat hebben als de huid wel degelijk in contact komt met zonlicht of zonnebank, dat het anders weinig of geen effect had.

http://i47.tinypic.com/2ijk8x3.jpg

zo ziet dat spul van mij eruit.. 1 grote brok eigenlijk

spul werkt gewoon goed, uit eigen ervaring. dus lijkt me dat het er dan ook zo hoort uit te zien.

Hey bro's. Ik ben vandaag voor het eerst aan mijn leven begonnen aan de zonnebank. Hoewel ik het eerst een beetje gay vond was de zeer lichte bruintint die ik er van kreeg wel prettig. Alleen kost het #$@! 15 euro voor 20 minuten. Ik begrijp dat melatonan een veel beter effect kan bewerkstelligen voor een fractie van de prijs. Het enige wat me nog zorgen baart is of de effecten permanent zijn. Daarnaast rapporteren sommige mensen een verdonkering van de oogkleur. Zijn dit reversibele effecten?

Bij veel sportscholen is het vaak gratis?

Bij onze sportschool dus niet. En ik betaal 30 euro per maand. Of dat een redelijk bedrag is?

Ik betaal 39? volgens mij p/m, maar ja, als ik zo lees dat je 15 euro betaalt voor 'n keer zonnebanken, dan heb je dat er zo uit als je zou gaan :D

Een andere sportschool kiezen zou wellicht kunnen maar het sfeertje bevalt me wel (ook niet ongelangrijk). Ik vraag me alleen af of Melatonan niet als een soort surrogaat zonnebank zou kunnen gebruiken inclusief de tijdelijke effecten. Als het me niet bevalt wil ik altijd nog weer naar een oorspronkelijke staat terugkeren. :)

Terug
Naar boven