Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
had je bac water? en waar heb je m2 gekochtZojuist eerste inject gezet geen last van branderig gevoel bij injecteren, alleen beetje gloeiend hoofd![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had je bac water? en waar heb je m2 gekochtZojuist eerste inject gezet geen last van branderig gevoel bij injecteren, alleen beetje gloeiend hoofd![]()
Weet je zeker dat het Bac. Water is en niet gewoon inject water 0.9 NaclZelfde link als waar miviut het had gekocht staat paar paginas terug, ik heb er 2 flesjes bac water bij gekregen om te mengen..
Heb de laatste dagen toch een licht gevoel in mn hoofd, ook erg duizelig. Kan m2 hier wat te maken mee hebben?
Gastrointestinal: dryness of mouth, nausea, vomiting, diarrhea.Volgens mij zijn die dingen (incl. het branden bij jou) toch tekenen dat je slecht tegen mannitol kan (wat er volgens mij duidelijk inzit bij Labpe).
Kijk hier even voor een zee aan informatie erover. Staat ook een lijstje van bijwerkingen.
Gastrointestinal: dryness of mouth, nausea, vomiting, diarrhea.
Btw heb je een foto van een vial voor me zonder water erbij met manitol moet het dus 2/3 van het vial zijn staat er

Ben nu niet thuis, maar mijn PT-141 van Labpe ziet er nagenoeg zo uit (gejat uit de reeks van de genoemde thread). Beetje kalklaag idee dus. Zet anders zelf eens een fotootje van jouw onaangemaakte flesje M2 neer. Zien we het snel genoeg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee het zag er ong zo uit
Mijne is opgelost bro maar die van mij zag er niet zo uit maar wat crystalachtig poeder. Ik kap even een week en dan kijken of het weg is en dan begin ik als ik het weer krijg gooi ik het weg, lees op internet alleen maar goeie verhalen over hun..
Daar red je het niet mee namelijk 
Heb 4 mg binnen en 1 zonnebank en ben al aanzienlijk bruiner geworden t.o.v eerst denk dat ik bij de 10 mg en 4x zonnebanken wel echt een n*ger ben maja als ik bijna flauwval is het het niet waardHad je maar 1 flesje gekocht danDaar red je het niet mee namelijk
![]()
. Ik kocht ook 1 om te kijken hoe ik ga reageren erop straks zit ik met 10 vails.