Kleinejoost
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Hallo allemaal
Ik train sinds een jaartje of 2. Ben begonnen met 58 kg en weeg nu 75 kg bij 1.87 op 18 jarige leeftijd(ja beschamend)
Ik wil graag een mening over mijn voedingsschema.
Ik weet dat hij niet goed is en daarom ik zou graag wat suggesties willen om het schema te verbeteren en meer massa aan te zetten....
Komt ie:
8.00
4 boterhammen kipfilet/pindakaas + halve liter melk + banaan
10.30
100 gram kipfilet + x aantal bekers AH huismerk romige chocomelk(ongeveer 1000kcal per pak)
11.30
banaan en nog een glaasje chocomelk
12.30 of 13.00
10 boterhammen pindakaas + halve liter melk + wat drinkyoghurt
14.30
2 muesli repen + x aantal bekers (choco)melk
16.00
op dit moment worden de restjes melk en chocomelk opgedronken of eet ik iets waar ik zin in heb
18.00
wat de pot schaft... gevarieerd.
19.30
water met druivensuiker als pre workout met een banaan erbij of iets anders rijk aan koolhydraten.
21.00
eiwit shake(van xxl) met druivensuiker.
22.00
500 gram magere kwark met cashewnoten er doorheen een uurtje voordat ik ga slapen. Als ik nog honger heb voor het slapen gaan eet ik het zakje cashewnoten gewoon leeg. 150 gram totaal geloof ik...
De chocomelk is puur om makkelijk calorien binnen te krijgen. Het pak staat op mijn bureau op m'n werk zodat ik altijd tussendoor een slok kan nemen. De tijden die in het schema staan luisteren dus niet zo nauw wat dat betreft.

Ik train sinds een jaartje of 2. Ben begonnen met 58 kg en weeg nu 75 kg bij 1.87 op 18 jarige leeftijd(ja beschamend)
Ik wil graag een mening over mijn voedingsschema.
Ik weet dat hij niet goed is en daarom ik zou graag wat suggesties willen om het schema te verbeteren en meer massa aan te zetten....
Komt ie:
8.00
4 boterhammen kipfilet/pindakaas + halve liter melk + banaan
of
bakje havermout(100 gram) met yoghurt(inhoud bakje is dan totaal 500 gram) en 2 boterhammen.
10.30
100 gram kipfilet + x aantal bekers AH huismerk romige chocomelk(ongeveer 1000kcal per pak)
11.30
banaan en nog een glaasje chocomelk
12.30 of 13.00
10 boterhammen pindakaas + halve liter melk + wat drinkyoghurt
14.30
2 muesli repen + x aantal bekers (choco)melk
16.00
op dit moment worden de restjes melk en chocomelk opgedronken of eet ik iets waar ik zin in heb

18.00
wat de pot schaft... gevarieerd.
19.30
water met druivensuiker als pre workout met een banaan erbij of iets anders rijk aan koolhydraten.
21.00
eiwit shake(van xxl) met druivensuiker.
22.00
500 gram magere kwark met cashewnoten er doorheen een uurtje voordat ik ga slapen. Als ik nog honger heb voor het slapen gaan eet ik het zakje cashewnoten gewoon leeg. 150 gram totaal geloof ik...
De chocomelk is puur om makkelijk calorien binnen te krijgen. Het pak staat op mijn bureau op m'n werk zodat ik altijd tussendoor een slok kan nemen. De tijden die in het schema staan luisteren dus niet zo nauw wat dat betreft.

Als ik dat nu klakkeloos zou overnemen gaat het me echt niet lukken de 6 maaltijden te halen