MuscleMeat

Mensen die hun gewichten, barbells, halters,... niet opruimen in de gym.... hoe ga je er mee om?

:roflol:

burn-the-witch.jpg

:scold:

I'd be careful who you'd call a witch :haha:

:sad:

Egniewaarnie. Ik zei dat ik niet die heks wil zijn. Wel blijven lezen he!:emo:

Bij mij in de gym is het ook een tijdje een zooitje geweest. Moest dan voor het squatten eerst alles opruimen of voor het banken. Ook fijn 50kg db die rondslingeren. Pakt ook niet zomaar iemand op. Gelukkig wel beter nu. Stagiaires ruimen ook geregeld spullen op. Wel benieuwd hoe dat gaat wanneer die weg zijn.

Aanspreken doe ik niet altijd. Heb meestal pre workout op en helemaal in de cut kan ik beter mond dicht houden.

Heb eens iemand een sneer gegeven toen ik er helemaal klaar mee was. Best zielig:roflol:

Waar ik wel erg giftig van word is wanneer men niet netjes met material om gaat.
Paar gasten op de nieuwe bench bezig maar kregen de safety niet lager (moet je aan draaien) en gingen ze er op lopen beuken. Weet niet meer wat ik heb gezegd behalve dat iedereen ineens naar mij keek:roflol:

Verder ben ik best wel aardig:engel:

Ik heb toevallig net een klacht ingediend bij mijn gym omdat het er altijd een teringzooi is. Niemand ruimt wat op, er hangen briefjes sinds januari dat ze het moeten opruimen en dat wanneer ze dat niet doen ze een waarschuwing krijgen. 2e waarschuwing is clubverbod.

Nou, het is nog steeds een teringbende en ik heb nog nooit een medewerker er wat aan zien doen. Kreeg als reactie op de klacht terug dat het gewoon heel druk is en dat ze hun best doen, maar dat ze altijd maar één medewerker hebben die bij de receptie zit en dat die niet constant maar kan gaan zitten opletten of mensen hun shit wel opruimen.

:roflol:

Dus ik doe maar gewoon mijn best om het los te laten. Als ik het zie gebeuren dan probeer ik er wat van te zeggen, maar ik wil ook niet die heks zijn die gelijk tegen iemand staat te schreeuwen RUIM JE SHIT OP!!!! Terwijl die arme ecto eigenlijk alleen maar even zijn flesje water wilde bijvullen en nog niet klaar was.....

Ik ruim gewoon braaf mijn spullen op, in de hoop dat de andere luie fl**kers ooit het licht zien en zich realiseren dat het opruimen van je weights ook onderdeel is van de training en de gains. Uiteindelijk gainen wij meer dan hun, omdat wij al onze spullen opruimen en daarnaast ook nog eens de spullen van anderen als ze het weer laten slingeren.. Zij zijn dus forever ecto's!

(Van binnen maak ik me er nog wel een beetje boos om soms)
Haha, als iemand mij zo zou aanspreken zou ik ze ook direct een rotschop geven ongeacht of je een vrouw of man bent :D Maar gisteren was er in de club waar ik nu en dan train een n*ger en de ruimde kennelijk ook niets op... Dumbells laten liggen langs bankjes etc.. geen probleem voor mij.. Maar mocht iemand MIJ daar op aanspreken pleur ik die dumbells, en liefst inclusief negert zo door de ramen heen)

Heel eerlijk gezegd.
Ik ben niet anders gewend dan gewichten aan barbells te laten hangen.
Dumbells leg ik op een willekeurige plek terug in de dumbell rack.

Weet dat dit vervelend is, maar ik heb mijn gedrag volledig aangepast aan de sportschool.
Sinds ik aan krachttraining doe sport ik bij Basic (eerst nog tijd Fit For Free) waar sporadisch mensen de gewichten opruimen.
Ben gewend dat dumbbell in de racks door elkaar liggen en ik eerst al het gewicht van de barbell moet halen bij squat/deadlift/bench voor mijn warming up.
Ik erger me er eigenlijk ook al lang niet meer aan. Is voor mij deel van de workout geworden.

Heb het ook wel eens anders meegemaakt. Bij sommige Basic fits in België en een Gym naast wellness centre die netjes zijn.
Als de stangen dan leeg waren kon ik gelijk beginnen en ruimde het na afloop ook gewoon op.

Maar weet gewoon dat dat nooit gaat gebeuren in mijn gym, dus leg me er bij neer.
Wat @Pren ook zegt, ga niet 2x shit opruimen.

En gebeurt wel eens dat als ik dumbbell op de verkeerde plek leg dat een gast me dan aanstaart en gaat lullen "sommige snappen de volgorde niet" "snap toch niet dat mensen zo dom zijn dumbbells op de verkeerde plek te leggen".
Dan staar ik terug en vraag ik mezelf af of ze doorhebben dat dat al was toen ik en zij binnen kwamen :o

Geef je wel gelijk @yasmine dat je er van begin af aan bij moet zijn met die huisregels.
Zou een gym sieren als ze dat de leden bij brengen en is ook een stukje respect naar elkaar toe.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, als iemand mij zo zou aanspreken zou ik ze ook direct een rotschop geven ongeacht of je een vrouw of man bent :D Maar gisteren was er in de club waar ik nu en dan train een n*ger en de ruimde kennelijk ook niets op... Dumbells laten liggen langs bankjes etc.. geen probleem voor mij.. Maar mocht iemand MIJ daar op aanspreken pleur ik die dumbells, en liefst inclusief negert zo door de ramen heen)
Hhahahahhaha, moest dit geen gevolgen hebben, dan zou dit wel leuk zijn. Jammer genoeg vlieg je dan de club uit, om nog maar te zwijgen van de rechtszaak.

Wat Hillr ook zei, Vragen of ze bordje of A4 ophangen met: ''Gewichten opruimen is ook training''. Misschien pakken een paar het, letterlijk en figuurlijk, op.

Vroeger, heel lang geleden, was de gym eigenaar meestal een buffe kerel die je er meteen op aan sprak en stond alles dus keurig op zijn plek. Lang leve de low budget ketens!

Ik heb daar ook altijd last van, kan ik weer naar de spiegel lopen om de dader verrot te schelden.

Ik ga gewoon helemaal niet met zulke mensen om.

In mn eerste gym werd alles opgeruimd na de training. Maar daar lieten ze ook niet iedereen toe. Je werd echt gescreend en dan werd beslist of je een lidkaart kreeg.

Eerst 1 maand op proef en dan werd er gekeken of je wel deftig trainde. Anders lag je eruit.

In mn eerste gym werd alles opgeruimd na de training. Maar daar lieten ze ook niet iedereen toe. Je werd echt gescreend en dan werd beslist of je een lidkaart kreeg.

Eerst 1 maand op proef en dan werd er gekeken of je wel deftig trainde. Anders lag je eruit.

De gym bestaat niet meer zeker:D

De gym bestaat niet meer zeker:D

De gym zelf wel. Weet wel niet of ze dit beleid nog hanteren. Hing af van een groot universitair sportcentrum. De gym moest dus niet opbrengen maar was er voor competitieve sporters.

(Tienkampers,sprinters,vijfkampers,kogelstoters,speerwerpers,discuswerpers e.d.)

En een klein aantal mensen die geen competitie deden werden ook toegelaten. Voorwaarden:deftig trainen en alles opruimen :)

Inderdaad behoorlijk k als ze de zooi niet opruimen, maar het meest erger ik me aan, als ik verdomme een setje dumbells
moet zoeken, omdat alles door elkaar ligt of zoals laatste de halter klemmen moet gaan lopen zoeken of paar weken terug hadden twee jan doedels de v-grip al mee genomen, want die hadden ze op een volgende oefening nodig.
Nou even aanspreken en bedanken voor het begrip dat andere mensen die ook wel eens nodig zouden kunnen hebben,
krijg je zo'n een verwaarde blik van o sorry blahblah, maar je mag wel meenemen. Nou mijn reactie was daar dan ook op,
nu hou hem ook maar, ik verzin wel wat.

De gewicht haal ik sinds kort ook allemaal van de stang af, maar dat doe ik meer voor de dames, zo dat ze bv niet een plaat
op der kleine voetjes laat vallen bij het er afhalen:D

f**k me, dat is echt een geweldig idee.

Al die grote ketens hebben maar 1 doel: zoveel mogelijk klanten binnenhalen. Het liefst contracten voor 1, 2 of zelfs 3 jaar, dan kun je ook fijn cashen over 'slapende leden'. Personele bezitting moet ook zo goedkoop mogelijk. Weinig of geen tijd voor toezicht. Dan krijg je dit soort toestanden, helaas...

Ik wil me hier niet aan ergeren en heb me hierbij neergelegd. Van steeds mensen hierop aanspreken, word je ook niet gelukkig. Dan maar wat extra opruimen voor de extra gainzzz...

Al die grote ketens hebben maar 1 doel: zoveel mogelijk klanten binnenhalen. Het liefst contracten voor 1, 2 of zelfs 3 jaar, dan kun je ook fijn cashen over 'slapende leden'. Personele bezitting moet ook zo goedkoop mogelijk. Weinig of geen tijd voor toezicht. Dan krijg je dit soort toestanden, helaas...
Al die jaarcontracten zijn maandelijks opzegbaar dus dat gold misschien vroeger wel, maar nu veel minder.

Al die jaarcontracten zijn maandelijks opzegbaar dus dat gold misschien vroeger wel, maar nu veel minder.
Niet in mijn gym. Nieuwe klanten die een contract tekenen voor 1,2 of 3 jaar, zitten er ook zo lang aan vast. Pas na die periode is maandelijks opzeggen mogelijk. Zo heb ik het begrepen.

• Like
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven