XXL Nutrition

mensen vinden mij een freak

no shit, ik heb me er een half uur mee kapot gelachen.

jah

Veel van de dingen heb ik ook!
Ik ben nog niet zo lang aan het trainen maar het wordt een soort verslaving jah ook bij mij...
Je past heel je dag..eten rust alles aan aan het trainen...

Op mn werk vinden ze het maar RAAR dat ik 14 boterhammen op een dag eet...
dat ik om 9 uur op bed lig...
dat ik 5 x per week sport...raar..
maar dat zijn mensen met huisje boompje BIERBUIK.....
haha ik vind hun een frEAK...dat ze kunnen leven met een stuk vet met vel hangend over hun riem...

Ik ben blij met wat ik doe..hoe meer ik sport, hoe groter ik word..hoe gezonder ik leef..ik voel me er goed bij!

en...daar gaat het om mede Freak!

Tsja, ontwetenheid is een zegen, en al dat volk maar elke dag aan de koekjes, cola, en alcohol. En dan over een paar jaar klagen dat ze geen conditie meer hebben, je vrouwtje of mannetje vreemd gaat omdat je het niet meer vol kan houden, zon tell sell fiets ding kopen, enz...

Ik ben tenminste ontzettend blij, dat ik achter meer info aan ben geweest, en verslaafd aan beweging ben geworden, dat andere heb ik ook al meegemaakt, en dat valt zeker niet aan te raden...

hehe

"monsterkick"

nominatie voor de "kick van de maand" award

Zorg je er ook voor dat je je realiteitszin niet verliest? Er is meer op de wereld dan dit alleen. Echt waar, en je wordt er niet minder groot door! :)

Echt? Weet je dat zeker? Ik dacht dat ik 24/7 met sport bezig moest zijn voor resultaten.

ik ben blij dat ik niet meer zo ben. als je je er daadwerkelijk prima bij voelt is het mooi, maar er is gelukkig zoveel meer in het leven...

nou, ik krijg enkel complimentjes hoor ^^

(maar ik ben dan ook nog vrij klein :(, niet tegenover leeftijdsgenoten, maar das dan weer logisch..)

ik word er gekker van dat ik in de zomer midder eetlust heb, niet goed kan trainen doordat gym gesloten is voor 2 maanden, ik daarvoor ook al met examens niet goed kon trainen, ... Zo'n dingen storen me veel meer.

he, deze is gekicked :)

Haha herkenbaar, ik heet standaard arnold, beest of tijger op het werk. En altijd weer verbaast over wat en de hoeveelheid die ik eet.

Haha, grappig hier. Wat een verkapte kijk-hoe-breed-ik-ben-posts.

hehe .... zie ook mijn topic campzone spierenfoto ... ik heb nog al wat bekijks gehad en complimenten ... ik ben zelfs 2 keer gevraagd of ik aan de AAS zat ;)

welkom bij de club :D

DBC01 zei:
Zorg je er ook voor dat je je realiteitszin niet verliest? Er is meer op de wereld dan dit alleen. Echt waar, en je wordt er niet minder groot door! :)

Ik vind dat iedereen zelf moet bepalen hoe ver hij wil gaan in de sport. Om meer je leeft als een monnik, hoe beter je gains zullen zijn. Dat valt echt niet te ontkennen DBC. De vraag is natuurlijk of je bereid bent om dergelijke offers te maken. Dat kan je alleen voor jezelf uitmaken.

DBC01 zei:

Haha idd wat een little bitches he.
Brutal social life!!!!!!!!!!

Hahaaa valt niemand het op dat iedereen die massa heeft in dit topic: Testo/DBC etc... niet huilen hierover en alle ventjes rond de 20 met 80kg massa zichzelf een freak vinden.

Het zou misschien schelen als je niet tegen iedereen loopt te patsen met: Ik eet 8x op een dag en draag maat XXXS omdat ik dan breder lijk .Ik eet ook 8x op een dag maar ga dat niet aan de grote klok hangen. Ik eet gewoon in mijn 2 pauzes en pak tussen het werk door 1 extra pauze en niemand noemt mij een freak en ik weeg 112kg. (GEEN VERKAPT KIJK IK BEN BREED POST, alleen om mijn punt kracht bij te zetten)

En zoals eerder gezegd BB is leuk en aardig en ja het is een levensT maar kom mensen leef een beetje. Ik ga regelmatig stappen (drink dan wel niet) en ga allerlei leuke dingen doen met vrienden en zorg dat ik mijn calorien binnen krijg maar laat het niet mijn leven hinderen. En zeker hinder ik er andere mensen niet mee. Leven als een monnik zal wel extra gains opleveren. Maar wat heb je liever als je later terugkijkt een ****ing gaaf leven gehad bij 100kg of een saai eenzaam leven bij 105kg. Doe mij maar de lol en ietsjes minder wegen. Zoals eerder gepost: Van een beetje leven groei je niet midner hard hoor.

Maar die wijsheid komt hopelijk nog wel bij jullie

Terug
Naar boven