- Waardering
- 116
Jamesss zei:Hahaaa valt niemand het op dat iedereen die massa heeft in dit topic: Testo/DBC etc... niet huilen hierover en alle ventjes rond de 20 met 80kg massa zichzelf een freak vinden.
Het zou misschien schelen als je niet tegen iedereen loopt te patsen met: Ik eet 8x op een dag en draag maat XXXS omdat ik dan breder lijk .Ik eet ook 8x op een dag maar ga dat niet aan de grote klok hangen. Ik eet gewoon in mijn 2 pauzes en pak tussen het werk door 1 extra pauze en niemand noemt mij een freak en ik weeg 112kg. (GEEN VERKAPT KIJK IK BEN BREED POST, alleen om mijn punt kracht bij te zetten)
En zoals eerder gezegd BB is leuk en aardig en ja het is een levensT maar kom mensen leef een beetje. Ik ga regelmatig stappen (drink dan wel niet) en ga allerlei leuke dingen doen met vrienden en zorg dat ik mijn calorien binnen krijg maar laat het niet mijn leven hinderen. En zeker hinder ik er andere mensen niet mee. Leven als een monnik zal wel extra gains opleveren. Maar wat heb je liever als je later terugkijkt een ****ing gaaf leven gehad bij 100kg of een saai eenzaam leven bij 105kg. Doe mij maar de lol en ietsjes minder wegen. Zoals eerder gepost: Van een beetje leven groei je niet midner hard hoor.
Maar die wijsheid komt hopelijk nog wel bij jullie
Dud, wtf