XXL Nutrition

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299
Ach tja Ronaldo heeft dit seizoen 6 hattricks waarvan de meeste doelpunten maar weinig waarde hebben. Want winnen met 5-0 en 3x scoren is nu eenmaal minder dan 1xscoren maar wel de winende!

Messi allt he way.

Verder heeft Ronaldo bijna 2x zoveel schoten op doel en 5 penalties meer gescoord. Qua velddoelpunten is Messi dan ook de betere!

Messi is completer. Ronaldo heeft wel een iets beter schot en is fysiek beter. Al zie je messi ook wel zijn mannetje staan tegen sterke verdedigers. Maar op vlak van techniek, samenspel, voetbalinzicht,... legt ronaldo het wel tegen messi af.

ronaldo_legs.jpg

:trollface:

strong quads

Hahahaha :D

Meestal vind ik je maar een klein irritant k*tventje bascross, maar bij deze trollpost moest ik toch luidop lachen :D

:roflol:

Een klein irritant k*tventje? Ik meende dat jij 1.70m was en een kg of 65?

Dat je mij soms irritant vindt kan ik best begrijpen, maar een ''klein k*tventje'' lijkt mij in deze situatie nogal vreemd.

bascross wordt miljonair, dont hate

hoezo moet er perse een beter zijn als de ander?

De twee beste van de wereld , Messi vind ik toch beter. Stel je voor die twee in één ploeg , wat mis ik de wereld selecties.

messi no doubt!!!

hoewel ronaldo wel aan is laatste 2 wedstrijden

Ronaldo is op de 100m zonder bal en tegenstanders sneller, heeft een harder schot en kan beter koppen.
De rest is Messi beter, duidelijk dus.

2 Totaal verschillende soort stijl voetballers maar ik ga toch voor messi, vond het een moeilijke keus.

Terug
Naar boven