Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bij messi is het allemaal aangeboren. Hoe makkelijk die 5 spelers passeert gewoon een genot om te kijken. Voordeel is wel dat hij klein is. De meeste goede voetballers zijn klein: Xavi, Iniesta, Sneijder , messi etc..
Messi is ook heel ingetogen dat siert hem wel, al vond ik hem met de laatste 4 classico's aardig irritant soms.
bij C. ronaldo heb ik het idee dat hij alles op straat heeft geleerd. het ziet er allemaal wat minder soepel uit, maar wel weer met veel kracht erachter.
Ook heeft hij te vaak een slecht wedstrijd. En dan word hij super irritant.
Messi is de beste speler.
trouwens als Ronaldinho de mentaliteit van dirk kuyt had , had ik hem nu wel eens willen zien, echt zonde dat hij het verknalt heeft![]()
wat is er eigenlijk met ronaldinho gebeurd? hij was echt ziek goed vroeger en toen ineens reserve bij ac en nu bij flamingo?? had ie geen zin meer ofz?

Ronaldo is een doelpuntenmachine, maar de competitie was al beslist en Messi + de rest van de spelers kregen rust. Barca B heeft het klusje geklaard.
Messi word de beste als die 28 mei beslist.![]()

Ik hoop het niet, Edwin van de Sar gun ik een mooi afscheid![]()
Messi komt niet eens in de buurt van Ronaldo. Kom over vijf jaar maar eens terug met dit topic.
haha @ realfanboys die niet kunnen toegeven dat messi beter is dan ronaldo.
Ronaldo vergelijken met messi
die vergelijking zou niet eens gemaakt mogen worden
Daarom speelt messi zo ontzettend goed in ut nationale team............ stelletje newbs het is dat barca goed speelt en messi de man maakt
ronaldo > messi
/thread