- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, dat overkomt elke man wel een keer.ik kreeg een vreemd gevoel in mijn plasser toen ik dit las

Die kerel had namelijk de dag ervoor heel de wcbril ondergepist bij mij thuis en ontkende het. Maar iedereen wist dat hij het was, hij was alleen niet mans genoeg het toe te geven.

Damn, die is 2m 10 en weegt 90kg (basketter) en heeft nadien bijna de deuren van onze kamers door midden geslagen. Als "wraak" heeft hij bij één van de mededaders de tandenborstel genomen, in de wc-pot gedopt en langs de rand gewreven en er foto's van genomen 
.
.Onder de douche tegen de benen van m´n nu exvriendin aanzeiken.
Ze was not amused.

takjes in een meisje dr k*t steken op de basisschool.

Ik veeg me pik altijd af aan dat handdoekje in de wc als ik bij mensen te gast ben![]()

vanmiddag in een restaurant wezen eten, het eten was slecht en de bediening onvriendelijk
op het toilet heb ik naast de pot gescheten en het scheit overal netjes verdeelt , daarna alle kranen en het reserve wc-papier etc volgepist![]()
dat zal ze leren !
Topic kon ik niet, wat een verhalen staan hierin man!Onder de douche tegen de benen van m´n nu exvriendin aanzeiken.
Ze was not amused.