XXL Nutrition

met opzet vieze dingen doen !

M'n smerige lul afgeveegd aan haar gordijnen.

Afgerukt in een pot mayonaise. :)

Op de middelbare school had een bekende van me eens in een doos gescheten en die doos vervolgens op het systeemplafond gezet.. Na 6 weken ofzo begon het echt ziek hard te stinken :X

in een shoarmatent in een fles water gezeken die daar naast de wc stond

In het handtasje van een wijf gescheten toen een vriend haar aan het nken was:p.

• Topic Starter Topic Starter
vanmiddag in een restaurant wezen eten, het eten was slecht en de bediening onvriendelijk :mad:

op het toilet heb ik naast de pot gescheten en het scheit overal netjes verdeelt , daarna alle kranen en het reserve wc-papier etc volgepist :mad:

dat zal ze leren !

:roflol:

wtfok

Haha, heb zitten huilen van het lachen van sommige verhalen hier, goeie bump! Wist niet dat er zoveel mensen ranzig met hun eigen pis, stront en zaad omgingen :roflol:

Ik moest een keer super nodig schijten tijdens het zwemmen in een zwembad, dus ik loosde mijn drol in de stroomversnelling... Toen ik even later aan de kant stond, kwam ik mijn eigen drol weer tegen die nog steeds circuleerde in de stroming.

Ik heb tijdens een zuipavond bij een maat toen hij buiten stond in de plantenbak gepoept die naast de tv stond :P Die kerel had namelijk de dag ervoor heel de wcbril ondergepist bij mij thuis en ontkende het. Maar iedereen wist dat hij het was, hij was alleen niet mans genoeg het toe te geven.

En aangezien ik op commando kan kotsen wordt ik altijd door maten gevraagd: Kots hier eens overheen.. of daarover. Auto's van vervelende buren, fietsen op het station, frisdrankautomaten. Oh man, de lijst gaat door en door :roflol:

Klinkt vrij ziek en smerig.... en dat is het eigenlijk ook wel

's avonds straat overgestoken (over zebrapad) bij mij in het dorp. Kerel kwam aangevlamd en moest opzij springen. Beetje verder sloeg hij in en parkeerde hij.
Zijn ruit stond een beetje open, erdoor gepist, klinken ondergezeken, op zijn motorkap gaan zitten en onder gekakt. Vervolgens opengesmeerd op zijn ruit(enwissers).
Had ondertussen wel al wat biertjes op :)

Moest een keer kotse, maar degene die naast me zat zat me uit te lachen, dus had me kop zijn richting op gedraaid en hem onder gekotst.
Het lachen is hem toen snel vergaan. :)

Daarna de kots dat aan me handen zat aan zijn gezicht afgesmeerd :roflol:

Ben normaal nooit zo, maar dit liep gewoon zo..

Laatst bewerkt:
Onder de douche tegen de benen van m´n nu exvriendin aanzeiken.
Ze was not amused.

Tijdens een drankfestijn met een hoop vrienden op een open veldje, gezeken op een gevulde OPEN rugzak (met kleren, boeken, slaapgerief) omdat de eigenaar van die rugzak tegen mijn fiets had gepist :mad:

We waren wel allemaal strontzat ...

En op kot had ik samen met een paar maten van me, de sleutel gepikt van andere die ook op onze gang lag. In het midden van de nacht die kerel zijn kamer binnengedrongen en een emmer water + ijsblokjes over zijn bed (waar hij in lag) gegooid :roflol:

Razend dat die kerel was :o Damn, die is 2m 10 en weegt 90kg (basketter) en heeft nadien bijna de deuren van onze kamers door midden geslagen. Als "wraak" heeft hij bij één van de mededaders de tandenborstel genomen, in de wc-pot gedopt en langs de rand gewreven en er foto's van genomen :D

(Zijn wraak op mij was mijn handdoek+kleren stelen terwijl ik aan het douchen was)

Op schoolreis naar berlijn afgelopen februari mijn irritante kamergenoot zijn tandenborstel ondergezeken en kwak en pis in zijn tandpastatube gedaan. 4 ochtenden en avonden heeft hij mn pis en kwak in zn bek gehad :roflol:.

Een kwak gedeponeerd in iemand zijn bijna volle pot haargel.
In de middelbare school in de spoelbak van de toiletten gescheten.

Ik heb me voorgenomen om Komend academiejaar een urinaldeuce leggen in de toiletten van mn hoge school :D.

takjes in een meisje dr k*t steken op de basisschool.

WTF!!! :roflol: :eek:

Ik veeg me pik altijd af aan dat handdoekje in de wc als ik bij mensen te gast ben :D

:roflol:

vanmiddag in een restaurant wezen eten, het eten was slecht en de bediening onvriendelijk :mad:

op het toilet heb ik naast de pot gescheten en het scheit overal netjes verdeelt , daarna alle kranen en het reserve wc-papier etc volgepist :mad:

dat zal ze leren !

Epic bump! :roflol: Topic kon ik niet, wat een verhalen staan hierin man!

zak hondenstront op maat zijn rug gegooid , hij mocht shirtless naar huis gaan :D

Bende zieke mensen haha :p

Terug
Naar boven