- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol bij dat soort dingen gaan er bij mij iig klappen vallen, dat soort shit vind ik gewoon te smerig.

Lol bij dat soort dingen gaan er bij mij iig klappen vallen, dat soort shit vind ik gewoon te smerig.
Alle brieven onder de stront, en hij stond daar maar te vloeken. Dit hebben we een aantal keer geflikt totdat de brievenbus ineens een paar straten verderop werd verplaatst.

Een paar straten verder ligt een grasveldje met hondenuitlaatstrook waar ik als kind vaak met mijn vrienden ging spelen. Was toen een jaar of 8.
Naast dat veldje stond een brievenbus. Op een dag kreeg ik het geniale idee om hondenpoep in de brievenbus te stoppen.
Dat gezicht toen de postbode de post kwam lichten was pricelessAlle brieven onder de stront, en hij stond daar maar te vloeken. Dit hebben we een aantal keer geflikt totdat de brievenbus ineens een paar straten verderop werd verplaatst.

Met zen allen achter de bosjes over een flesje masturberen... Leuk...
Niet ik maar een maat:
Tijdens Wacken stonden we bijna helemaal vooraan aan het podium te wachten tot het optreden zou beginnen, nog 5 minuten. Maat moest dringend plassen, maar als hij naar de wc's zou gaan, zou hij niet meer zo'n goeie plaats vooraan vinden, laat staan dat hij mij zou terugvinden. Ik had nog zo'n hard plastieken leeg bekertje, dus daar heeft ie dan in geplast, en niemand die iets merkte. Vervolgens heeft ie dat bekertje achter zich weggegooid
En ik vermoed dat ik niet de enige ben die wel es tegen de toog van een taptent op een festival geplast heeft?

Het heeft wat weg van EricR en zijn fikkie steken in zijn jongere jaren![]()

)Ik heb vroeger ook best veel geflikt, maar weinig ranzige dingen.
(Ook veel dingen in Helmond, toen ik nog elke week bij m'n neef kwam)

Ik heb vroeger ook best veel geflikt, maar weinig ranzige dingen.
(Ook veel dingen in Helmond, toen ik nog elke week bij m'n neef kwam)

Biertje volgezeken met een paar man en vervolgens iemand die helemaal lam was op laten zuipen HAHA wat ging ik dood.
Straatvechten heeft geen regels.Het leuke is dat je volgende keer niet raar op moet kijken als dat bij jou gebeurd, en dan vind je het minder grappig denk ik.
Dat is hetzelfde als dat je in een gevecht met iemand, diegene nooit in ze ballen raakt hoe erg jullie mekaar ook haten, omdat je weet dat diegene het dan terug doet en dat wil je natuurlijk niet mee maken.
Het leuke is dat je volgende keer niet raar op moet kijken als dat bij jou gebeurd, en dan vind je het minder grappig denk ik.

Straatvechten heeft geen regels.
Uitschakelen is uitschakelen, al moet je iemand een zaktrap geven.