MuscleMeat

met opzet vieze dingen doen !

Ik zie een maat nog in de helm van een andere kerel pissen, die vervolgens nietsvermoedend de helm wilt opzetten en zo een halve liter lauwe pis over zijn porem giet :roflol:

Lol bij dat soort dingen gaan er bij mij iig klappen vallen, dat soort shit vind ik gewoon te smerig.

Lol bij dat soort dingen gaan er bij mij iig klappen vallen, dat soort shit vind ik gewoon te smerig.

Revenge was a b*ch; hij piste een flesje bier vol, dopje terug en in de koelkast geplaatst alvorens het de bovengenoemde dader aan te bieden; met succes :D

Wat je zegt, dit zijn in mijn ogen geen grappen die je kunt uithalen zonder op zijn minst een blauw oog te verwachten.

Een paar straten verder ligt een grasveldje met hondenuitlaatstrook waar ik als kind vaak met mijn vrienden ging spelen. Was toen een jaar of 8.

Naast dat veldje stond een brievenbus. Op een dag kreeg ik het geniale idee om hondenpoep in de brievenbus te stoppen.

Dat gezicht toen de postbode de post kwam lichten was priceless :roflol: Alle brieven onder de stront, en hij stond daar maar te vloeken. Dit hebben we een aantal keer geflikt totdat de brievenbus ineens een paar straten verderop werd verplaatst.

Maar we hielden vol! We stopte de poep in een plastic zakje en fietste er naartoe om hetzelfde te doen.

Toen stond er geen brievenbus meer in de buurt. Wel had het bejaardentehuis nog een brievenbus... En dat was vanzelfsprekend het volgend doelwit. Ook in de zomerdag als het warm was en er raampjes open stonden was dat een uitnodiging om er poep naar binnen te gooien. Kan me nog herinneren dat een oude man naar buiten keek en ons zag. We hebben toen voor ons leven gerend :roflol:

Tot een keer de politie aan mijn deur kwam. Een maand straf gehad van mijn ouders en het niet meer gedaan :(

Een paar straten verder ligt een grasveldje met hondenuitlaatstrook waar ik als kind vaak met mijn vrienden ging spelen. Was toen een jaar of 8.

Naast dat veldje stond een brievenbus. Op een dag kreeg ik het geniale idee om hondenpoep in de brievenbus te stoppen.

Dat gezicht toen de postbode de post kwam lichten was priceless :roflol: Alle brieven onder de stront, en hij stond daar maar te vloeken. Dit hebben we een aantal keer geflikt totdat de brievenbus ineens een paar straten verderop werd verplaatst.

:roflol:

Je kon zo een zoon van EricR zijn. :D

Hier ook, ik ben enorm rustig maar mensen moet me geen zeik gaan voeren oid.

Met zen allen achter de bosjes over een flesje masturberen... Leuk...

Niet ik maar een maat:
Tijdens Wacken stonden we bijna helemaal vooraan aan het podium te wachten tot het optreden zou beginnen, nog 5 minuten. Maat moest dringend plassen, maar als hij naar de wc's zou gaan, zou hij niet meer zo'n goeie plaats vooraan vinden, laat staan dat hij mij zou terugvinden. Ik had nog zo'n hard plastieken leeg bekertje, dus daar heeft ie dan in geplast, en niemand die iets merkte. Vervolgens heeft ie dat bekertje achter zich weggegooid :p

En ik vermoed dat ik niet de enige ben die wel es tegen de toog van een taptent op een festival geplast heeft?

Das toch standaard op festivals? Bekertje vol zeiken en zo hoog mogelijk achter je weg gooien :)

Biertje volgezeken met een paar man en vervolgens iemand die helemaal lam was op laten zuipen HAHA wat ging ik dood.

Ik had ruzie met iemand uit me buurt. Ik was toen een jaar of 14.

Ik had toen met een vriend 2 vuilniszakken uit de container van het kinderdagverblijf uit de buurt gepakt en naar het steegje naast zijn huis meegenomen. De vuilniszakken zaten vol met ranzige shit van luiers tot stinkende pakken melk en andere rotte etenswaren... Hij had een hoekhuis en het steegje liep over de lengte van zijn tuin.

dus die vriend en ik maakte de vuilniszak open en gooide hem over de schutting zo zijn tuin in terwijl zijn moeder daar aan de tafel een boek zat te lezen. Ik weet nogsteeds niet cker of ze de lading over haar heen kreeg maar we hoorden haar wel schreeuwen haha.

Biertje volgezeken met een paar man en vervolgens iemand die helemaal lam was op laten zuipen HAHA wat ging ik dood.

Het leuke is dat je volgende keer niet raar op moet kijken als dat bij jou gebeurd, en dan vind je het minder grappig denk ik.

Dat is hetzelfde als dat je in een gevecht met iemand, diegene nooit in ze ballen raakt hoe erg jullie mekaar ook haten, omdat je weet dat diegene het dan terug doet en dat wil je natuurlijk niet mee maken.

Het leuke is dat je volgende keer niet raar op moet kijken als dat bij jou gebeurd, en dan vind je het minder grappig denk ik.

Dat is hetzelfde als dat je in een gevecht met iemand, diegene nooit in ze ballen raakt hoe erg jullie mekaar ook haten, omdat je weet dat diegene het dan terug doet en dat wil je natuurlijk niet mee maken.
Straatvechten heeft geen regels.
Uitschakelen is uitschakelen, al moet je iemand een zaktrap geven.

Terug
Naar boven