ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Alleen als wij kunnen blijven slapenThee is blijkbaar meer in de mode.
Kan ik je een bakkie aanbieden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen als wij kunnen blijven slapenThee is blijkbaar meer in de mode.
Thee is blijkbaar meer in de mode.
Jij wilt gewoon rellen.als hunk van het forum is het mijn plicht om jullie in het gareel te houden, dus bij deze mijn vriendelijk, doch dringend verzoek om te kappen met dit wijvengedrag, tis hier geen viva..stelletje beta's
Ik wil met jou een pakkie leeg snuivenals hunk van het forum is het mijn plicht om jullie in het gareel te houden, dus bij deze mijn vriendelijk, doch dringend verzoek om te kappen met dit wijvengedrag, tis hier geen viva..stelletje beta's
Jij wilt gewoon rellen.
Wie zegt nu neen tegen thee.
Jij wilt gewoon rellen.
Wie zegt nu neen tegen thee.
Helemaal met Big niet

een puntje ligt hij om
EEN SPRANKELENDE LAMBRUSCO GRAAG !Thee is blijkbaar meer in de mode.
Neen!
Kom op, een tikje masochisme kan toch perfect verbaal. De denkbeeldige zweep slaat even goed als een echte.Ik wil jou niet bashen ook al smeek je er zowat om.
zeg cringy en zweep in 1 zin en er begint al een tent op te bouwenKom op, een tikje masochisme kan toch perfect verbaal. De denkbeeldige zweep slaat even goed als een echte.
mijn vrouw geeft de voorkeur aan een echte smik ik aan een bedachteKom op, een tikje masochisme kan toch perfect verbaal. De denkbeeldige zweep slaat even goed als een echte.

2020 is tot nu toe maar matig.... waar blijven die ekte rellen..?
OmdatMijn berichten worden alsmaar verwijdert als ik een rel probeer te starten![]()