Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn berichten worden alsmaar verwijdert als ik een rel probeer te starten![]()
Je homo bent thats whey
Het dbb matras?De volgende rel zit er al aan te komen, kwestie van tijd. Denk een beetje na en je weet waar ik het over heb.
Lol je hebt het tegen BigDe volgende rel zit er al aan te komen, kwestie van tijd. Denk een beetje na en je weet waar ik het over heb.
Inb4 punten voor medeplichtigheidKijk zo geef je een voorzet en blijven je handen schoon...

Als je op je 31e pas het verschil weet tussen jou en jouw heb je geen recht van praten vind ik

Echte klasse wat ze laat zien moet ik zeggen.
Dt t d gaan we nog aan werkenAls je op je 31e pas het verschil weet tussen jou en jouw heb je geen recht van praten vind ik![]()

Wat heeft dat met leeftijd te maken?Als je op je 31e pas het verschil weet tussen jou en jouw heb je geen recht van praten vind ik![]()
Is meer intelligentie. Als je dat op die leeftijd nog niet weet dan... o Kut dit gaat over mij.

Wie heeft jouw account gehackt?@Big Chungus allah maakt wel degelijk fouten, jij bent het bewijs hiervan. @ThuggishRuggish misschien kan je hierop reageren als eeuwige vrijgezel met het iq van een visstick? @Camelus nog een jaartje pagga slaan maat, dan zit jij ook weer beter in je vel.
@Big Chungus allah maakt wel degelijk fouten, jij bent het bewijs hiervan. @ThuggishRuggish misschien kan je hierop reageren als eeuwige vrijgezel met het iq van een visstick? @Camelus nog een jaartje pagga slaan maat, dan zit jij ook weer beter in je vel.