- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Jij krijgt daarom alleen een voorzetje van een rotopmerking.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij krijgt daarom alleen een voorzetje van een rotopmerking.![]()

Mijn nichtje is uitgehuwelijkt aan mij dus no worriesWil @Big Chungus wel nog even succes wensen met het zoeken naar een maagdelijke vrouw om mee te trouwen. En @ThuggishRuggish zal je ooit een vrouw in het echt mogen aanraken zonder ervoor te hoeven betalen? Wordt moeilijk voor beiden.
Ik vond je vroeger liever.Wil @Big Chungus wel nog even succes wensen met het zoeken naar een maagdelijke vrouw om mee te trouwen. En @ThuggishRuggish zal je ooit een vrouw in het echt mogen aanraken zonder ervoor te hoeven betalen? Wordt moeilijk voor beiden.
Mijn nichtje is uitgehuwelijkt aan mij dus no worries
WowJij bent te autistisch om in te zien wat er eigenlijk gezegd werd, dus bemoei je er niet mee.

Wat is dit nou weet voor kutopmerking.
@Moderators kan dit?Zoiets zeg je niet. "Bemoei je er niet mee" was genoeg geweest.Jij bent te autistisch om in te zien wat er eigenlijk gezegd werd, dus bemoei je er niet mee.
Sorry had het even gemist. Nu zie ik wat je bedoelt. Je hebt helemaal gelijk. Dat soort rotopmerkingen kunnen echt niet.Jij bent te autistisch om in te zien wat er eigenlijk gezegd werd, dus bemoei je er niet mee.
Zoiets zeg je niet. "Bemoei je er niet mee" was genoeg geweest.
Maat wat heb jij dan? Je wordt zo hard vernederd en je neemt het nog voor haar op ook?
Nah Pat kan prima voor zichzelf opkomen. Dat weet je zelf ook wel gezien de ip adressenLekker zo, @GetBig XXL op het account van @Cringy, doe nu maar weer terug normaal.