MuscleMeat

Nieuws Metroseksuelen winnen terrein

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Twee op drie mannen gebruiken dagelijks cosmetica

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De markt van make-up voor mannen groeit in Groot-Brittannië twee keer zo snel als die voor vrouwen. Dat komt omdat ze er goed willen uitzien voor sollicitatiegesprekken en door de angst om ouder te worden.

Grijze haren
Twintig procent gebruikt verf om zijn eerste grijze haren te verdoezelen, dat blijkt uit een enquête bij 1.1013 Britse mannen. Je uiterlijk verzorgen is nu duidelijk een teken van mannelijkheid geworden, twee derde van hen gebruikt dagelijks cosmetica. 82 procent zegt dat er geen beautyproduct is waarvoor ze te beschaamd zouden zijn om te kopen. Een kwart van hen gebruikt regelmatig een vochtinbrengende crème, 39 procent dagelijks een gezichtsreiniger om hun huid te verzorgen en het effect van stress en veroudering te bestrijden.

Professioneler
"We weten uit dit onderzoek dat niet enkel vrouwen zich zorgen maken over hun uiterlijk, steeds meer mannen gebruiken cosmetica om professioneler te lijken in deze economisch onzekere tijden", aldus onderzoeker Pierre-Yves Arzel. "De komende jaren zullen vooral anti-aging producten bij mannen goed scoren." (ep)
What's next? Mannen die niet weten welk hemdje ze moeten aantrekken?

Zijn wss van het soort mannen die niet kunnen accepteren dat ze een jaartje ouder worden en daarom allemaal rotzooi op hun gezicht gaan smeren wat niet of nauwelijks werkt.

Haar kleuren en crème gebruiken is idd typisch metroseksueelBig-T... :p

• Topic Starter Topic Starter
Haar kleuren en crème gebruiken is idd typisch metroseksueelBig-T... :p
Klopt.
Een metroman of metroseksueelis een man die vrouwelijke trekjes vertoont en vrouwelijke gevoelens heeft, maar wel een (coïtusuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijk geslacht en daarmee dus heteroseksueelis. De metroseksueelheeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica. Daarnaast is hij vaak geïnteresseerd in kunst en cultuur en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.

Bullshit, waarom zou je er als man-zijnde niet goed/beter uit willen zien? Nu moet ik zeggen dat eyeliner en lipstick mij ook te ver gaan, maar een beetje zorg aan je uiterlijk besteden is niks mis mee.

grijs haar is :thumbup: + grijze baard

ik gebruik het trouwens niet, behalve wax, maar dat is normaal lijkt me :o

Wow, markt groeit 2x zo sneller :eek:.
Coca cola = 1.000.000 - 1.000.001 cola's jaar 2007-2008
Keito's drink= 1 - 10 2007-2008

Mijn shit groeit 10x zo sneller!

Percentages vallen nog mee en het is niet dat je een paar producten koopt, dat je gelijk een metroseksueelbent. We zijn eerder allemaal h**ren. Ook 50 jaar geleden en 10.000 jaar geleden. We uiten het gewoon op een ander manier. :o

Go go natural selection.

Ik heb geen flauw idee wat je nu net hebt gezegd Keito :)

its all for p*ssy

Haha thanx voor de bevestiging Ronniej, zoiets dacht ik al.

Dit is weer typisch Nederlands. In het buitenland is het meer geaccepteerd om metrocoïtusueler te zijn.
In arabische landen is het normaal dat mannen bijvoorbeeld eyeliners gebruiken. Op tv worden mannen flink bijgeschminkt en geplamuurd achter de schermen om imperfecties weg te halen.

Ik heb het allemaal niet nodig, ben al heel knap.

Goh, da's nieuw voor me.

Ongetwijfeld gestuurd door de cosmetica-industrie... Die zijn er maar wat blij mee dat ze een nieuwe afzetmarkt erbij gevonden hebben voor hun overprijsde troep. Jezus, de claims die die gasten maken.. het is NOG erger dan de supplementen-industrie.

Ik dacht dat dat heel metro seksueelgedoe al achter ons lag ...

facelift
nosejob
haar transplantatie

fl**kers.

De eerste gebalanceerde uitspraak in dit topic! :D Waar we vroeger in de krachttrainingswereld een shirt hadden met "body by Organon" gaan we ze nu zien met "body by Andrelon".:rolleyes:

Mijn hoofdhaar wordt grijs, mijn baard wordt grijs, en het boeit me allemaal helemaal niets. Sterker: ik vind het wel wat hebben. Niets triester dan een verlopen rotkop met daarop een toupet-achtig egaal pikzwart haar.

Terug
Naar boven