- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TRT helpt gewoon, omdat je test ook werkelijk daalt na 25-30. Cremes zijn echter gewoon onzin. Je huid maakt een eigen beschermlaag aan. Nee die gaan ze er liever afwassen met schadelijke douchegels om er daarna een laag vet over te smeren. Slaafjes van de cosmetica-industrie.Of rotzooi in jezelf spuiten omdat de eigen test ook wat minder begint te worden. Kom op wel kritisch naar onszelf blijven kijken. En de Mens Health lezers onder de DBB ers, u bent exact de doelgroep van dit fenomeen. Lees de advertenties maar in je lijfblad.
En over een gave mooie huid gesproken, mijn duit in het zakje. Zowel werkzaam tegen spierpijn en erg goed voor je huid. Wisseldouche, eerst een warme douche, 1 minuut echt helemaal op koud en dan weer warm.
Verder ben ik nogal slordig, vergeet deo heel vaak en ga vanmiddag mijn haar gewoon weer jarhead laten knippen. Anders vergeet ik gewoon een kam door mijn haar te halen. Laat staan dat ik zin en tijd heb om creme op mijn huid te doen of onder de zonnebank te gaan staan.
Wat vind je van flossers ?Bah wat een fl**kers, net als die mannen die tandenpoetsen.
TRT helpt gewoon, omdat je test ook werkelijk daalt na 25-30. Cremes zijn echter gewoon onzin. Je huid maakt een eigen beschermlaag aan. Nee die gaan ze er liever afwassen met schadelijke douchegels om er daarna een laag vet over te smeren. Slaafjes van de cosmetica-industrie.
Dus na miljoenen jaren evolutie moeten we nu plots potjes zalf kopen omdat de huid op zich blijkbaar niet goed genoeg is? Al eens afgevraagd waarom je huid droog is?Mwha ik smeer cetomacrogol omdat ik een droge huid heb, werkt goed.
Niks mis met wat verzorging. Zat vandaag naast een gozer waar een dikke bos neushaartjes uitstak![]()
Dus na miljoenen jaren evolutie moeten we nu plots potjes zalf kopen omdat de huid op zich blijkbaar niet goed genoeg is? Al eens afgevraagd waarom je huid droog is?

Dus na miljoenen jaren evolutie moeten we nu plots potjes zalf kopen omdat de huid op zich blijkbaar niet goed genoeg is? Al eens afgevraagd waarom je huid droog is?
Weet je wat het grappige is? Vroeger gebruikte ik een dure douchegel omdat ik dacht dat dat de huid sterker maakt. Na het douchen had ik dan toch een droge huid en moest ik weer een zalfje kopen om die droge huid weer soepel te krijgen. Toen gelezen dat al die douchegels helemaal zo goed niet zijn omdat ze de natuurlijke beschermlaag van de huid wegspoelen!
Dus gestopt met douchegel en jawel hoor, geen droge huid meer na het douchen en geen zalfje meer nodig. En zo kloppen die cosmetica bedrijven dus geld uit je zakken. Ze verkopen eerst de kwaal en daarna nog een keer het medicijn. Terwijl onze huid gewoon een eigen herstel en onderhoud mechanisme heeft. Het enige wat je moet gebruiken is een simpele/goedkope handzeep en water. En nooit schuren, gewoon zacht erover gaan.