Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik een dagcreme. Als ik dat niet doe dan loop ik rond met allemaal huidschilfers op mijn bek alsof dat er zo leuk uitziet. Beetje droge huid door het weer dus daar mag je best wat aan doen
Het is wel iets anders om je huid te verzorgen omdat je bijvoorbeeld een te droge of te vette huid hebt dan je huid een oppeper te geven terwijl er eigenlijk niks mis is met je huid.
Zelf geloof ik niet in al die rommel, volgens mij tast die verzorgende troep meer aan dan het goed doet. Degene die ik ken die zulke crap gebruiken hebben vaak een slechtere huid dan ik heb en ik kom niet verder dan een klets koud water 's ochtends over mijn kop heen.
BB'ers kunnen niet ophouden te oude zeikwijven over maatschappelijke fenomenen waartegen ze zogenaamd een afkeer hebben maar in feite dichter tegenaan schurken dan ze zich realiseren.
Het is weer tijd voor een leuk topic waarin mooiboys, superdudes en guido's worden afgezeken.

Zijn wss van het soort mannen die niet kunnen accepteren dat ze een jaartje ouder worden en daarom allemaal rotzooi op hun gezicht gaan smeren wat niet of nauwelijks werkt.
Het werkt wel. Sinds ik creme gebruik schatten ze mij gemiddeld 5 jaar jonger.

ik las pas ergens dat ze de rok voor mannen willen gaan promoten
ik dacht in haarlem
Ervaringsdeskundige? Maar nee Anus, ik ben al bezet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] ---> el smurfo ?![]()