MuscleMeat

Nieuws Metroseksuelen winnen terrein

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee eigenlijk, enlighten me.

Het is overigens geen potje maar een tube. :D
De belangrijkste reden is het gebruik van allerlei 'reinigende' producten... Ze ontregelen de natuurlijke ph waarde en verwijderen vetten die je huid beschermen tegen uitdroging. Dus als je niet echt vuil bent, gebruik dan simpelweg alleen water. Vooral op plaatsen waar je makkelijk een droge huid krijgt (bij mij is dat de rug) gewoon niets gebruiken en zeker niet borstelen. Gewoon afspoelen met warm (nooit heet) water met zachte straal. Als je echt vuil bent zo weinig mogelijk zeep gebruiken en liefst ph neutraal. Hoe meer schuim, hoe slechter voor de huid.

Andere redenen die een droge huid kunnen veroorzaken: teveel alcohol drinken, roken en eenzijdige voeding.

Probeer het gewoon een tijdje uit zou ik zeggen :)

Ik heb geen "reinigende" producten, heb alleen dat cetamacrogol.

En m'n huid is niet vuil, dus hij wordt alleen schoon gemaakt tijdens het douchen. :) Als ik dan toch m'n gezicht moet wassen was ik het met alleen water ja, ben niet zo van die gay shit van zalfies met parfum etc die je moet smeren tijdens het wassen.

Roken - Nope
Eenzijdige voeding - Nope
Te veel alcohol drinken - Check :D Iedere zaterdag ga ik los haha

Moeilijk om uit te proberen of het met minder alcohol ook nog zo is :P

Met reinigende producten bedoel ik dus ook gewoon zeep/douchegel bij het wassen he.

Met reinigende producten bedoel ik dus ook gewoon zeep/douchegel bij het wassen he.

Nee gebruik ik niet, was eerst uit luiheid dat ik steeds ff snel douchte, maar ik merkte eigenlijk geen verschil of ik het nou wel of niet gebruikte, dus ben ermee gestopt. Shampoo was ik al eerder mee gestopt omdat ik makkelijker m'n haar kon doen als ik geen shampoo gebruikte :o

Nee gebruik ik niet, was eerst uit luiheid dat ik steeds ff snel douchte, maar ik merkte eigenlijk geen verschil of ik het nou wel of niet gebruikte, dus ben ermee gestopt. Shampoo was ik al eerder mee gestopt omdat ik makkelijker m'n haar kon doen als ik geen shampoo gebruikte :o
Normaal moet je na het stoppen van producten toch al gemerkt hebben dat je huid iets minder uitgedroogd is na het wassen... Natuurlijk is de ene huid de andere niet en misschien heb jij genetisch een iets drogere huid. Maar in principe zou het zonder zalf ook moeten lukken.

Ik begon juist met die zalf omdat ik al maanden met een droge huid liep en m'n moeder zei van: jo, dit heb ik ooit eens van de dokter gekregen voor mijn droge huid.

Dus vandaar, ik heb het in zo'n mate dat er af en toe zelfs velletjes aan m'n neus hangen etc.

Sinds ik cetamacrogol gebruik is dit na 'n paar dagen weggetrokken. :)

Zo'n tube is 5 euro ofzo en je doet er echt lang mee, dus ik vind het zeker de moeite.

Tja je moet de problemen aan de bron aanpakken. Normaal gezien heeft niemand die troep nodig tenzij ie een ziekte heeft of op één of andere manier wat fout doet.

niks mis met je verzorgen als man, make up ghaat wel ver :D

Goed,nu weet ik al wat ik met al men metro-homeboyz kan gaan halen in de solden

Ik gebruik shampoo tegen haaruitval, ben ik nu metroseksueel?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

na de metrocoïtusuelen zullen de superdudes onze maatschappij overspoelen..

Terug
Naar boven