Fitness Seller

Mexicaanse tieners martelen honden als hobby

waarom zou ik een eikel zijn als dit me niets kan schelen? bijna elke dag krijg je wel zo een nieuws te horen, is weinig zinvol keer op keer weer te walgen van deze daden.

daar niet gelaten dat als je mij een uurtje alleen laat met de daders in een kerker dat ik ze met alle plezier tot de dood zou martelen.
Hihi, gelukkig :D

Zulke zieke geesten verdienen gewoon zelf flink mishandeld te worden, bijvoorbeeld door wat roomse priesters.

:shoot::shoot::shoot:[Afbeelding niet meer beschikbaar]:army::army::army:

Teeeering, dat hondje leeft gewoon nog!!!! :mad: Hoe ziek moet je zijn....................

waarom zou ik een eikel zijn als dit me niets kan schelen? bijna elke dag krijg je wel zo een nieuws te horen, is weinig zinvol keer op keer weer te walgen van deze daden.

daar niet gelaten dat als je mij een uurtje alleen laat met de daders in een kerker dat ik ze met alle plezier tot de dood zou martelen.

Dus jij bent precies zo'n type die dit zou doen. Je kunt geen medelijden opbrengen met de hond, maar toch zou je met plezier die gasten martelen, wat weer niet kan voortkomen uit wraakgevoelens (omdat het je niks kan schelen), maar dus gewoon puur omdat je graag andere wezens pijn zou willen doen.

Dus jij bent precies zo'n type die dit zou doen. Je kunt geen medelijden opbrengen met de hond, maar toch zou je met plezier die gasten martelen, wat weer niet kan voortkomen uit wraakgevoelens (omdat het je niks kan schelen), maar dus gewoon puur omdat je graag andere wezens pijn zou willen doen.

niet helemaal

Dit echt te ziek voor woorden. Dit zijn mensen die echt niet beter verdienen dan zelf voor hun hele leven gemarteld te worden. Tot ze er dan zelf bij neer vallen. Zou het niet fijn zijn mocht heel het DBB-team er op mogen vliegen?

Kunnen ze niet uitzoeken waar die gasten wonen. Zullen er vast genoeg zijn die hen een bezoekje willen brengen

ziek

Dus het scheelt je (gelukkig) wel! :D

Grote kans dat mensen die dit soort dingen doen later psychopaten worden.. Ik zeg uitkleden en met handboeien om in een hok zetten met agressieve dieren. Ik heb er dan wel geld voor over om te mogen kijken.

Anders gewoon afschieten he.. Misschien even twitteren naar die mexicaanse drugskartels misschien dat ze een beetje goodwill willen kweken door die jongetjes af te schieten..

tWack

Hier in nl zouden ze een taakstrafje krijgen en een foei. Een hond met een bijtincident (door slechte opvoeding) krijgt per direct een spuitje.

Hier in nl zouden ze een taakstrafje krijgen en een foei. Een hond met een bijtincident (door slechte opvoeding) krijgt per direct een spuitje.

idd. Je hebt gewoon een zieke geest nodig om zoiets te doen = zwaar straffen.
Niks vergeleken met even je agressie kwijt tijdens een vechtpartijtje.

Wat een kk lijertjes gvd egt niet normaal :mad::mad::mad::mad:
Walgelijk

als ze dat met die honden kunnen doen kunnen ze dat ook met je kinderen doen;)
die moeten echt ff hard geslapt worden

bah alleen het eerste stuk gekeken, verschrikkelijk zoiets. Ik zou die gasten persoonlijk flink willen martelen, this shit is just crazy

1 woord:

electroshocks.

word er gewoon misselijk van, na het kleine stukje film dat ik heb gezien.
niet normaal dit.

fking monsters ...-.-

Ja in zo'n k*tlanden word er spijtig genoeg weer niets aangedaan aan zo'n misdaden...
dat noemen ze geen respect voor niets.
dan zouden wij net hetzelfde moeten doen bij hun.
en op het internet zetten, zodat iedereen mee kan genieten.

Terug
Naar boven