XXL Nutrition

mhl92's log, op weg naar ??

Kickbacks zijn echt zwaar chill..tri's groeien goed door dips en kickback:D

Hmm...leef je nog MHL..? druk met school of wat?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm...leef je nog MHL..? druk met school of wat?

ben van 't mooie weer aan het genieten:D Lees ook nog mee met iedereen alleen post wat minder;). In het weekend niet getraind omdat ik iets last had van me schouders, en heb 6 weken lang elke zondag competitie met tennis, en wou even fit zijn.

Vandaag wel even borst en biceps getraind.

BP: 5x5 65kg VPR ( vrij makkelijk)
Incline dumbbell press 3x8 22kg
Dumbbell pres 3x8 24kg VPR
Standing cable fly's 3x8 33kg ( per hand, was andere gym, light weight.. bij mij in de gym heb ik al moeite met 10kg)

Biceps:
Ez bar curls 1x8 30kg 1x6 40kg PR 1x10 30kg
Dumbbell curls 2x8 12kg 1x8 14kg

Was samen met andere jongen aan het trainen, die net 2 weken begonnen is, dus in totaal zo'n 2/2.5 uur getraind

Toch nette training en van het weer moet je ook zeker genieten:)

Waarom zeggen mensen dat ik gespierd ben, ik dacht dat het goed zou zijn voor me motivatie, maar het is juist niet zo. Vandaag rug en triceps. Had geen zin om te deadliften dus maar een machine gedaan voor me onderrug.

lower back: 3x8 55kg
BOR: 3x8 60kg
seated row: 2x8 45kg 1x8 40kg
Pulldown 3x8 75kg

Triceps: CGBP 3x8 50kg PR
Lying triceps extensions 2x8: 25,5kg (kreeg last van me tricep en ben gestopt)

Motivatie y ur gone?:(

Klasse pulldown

Join the club...is het warme weer helaas! Even doorbijten..chickies kijken en evt. wat motivationals op you-/redtube

haha kijk jij voor motivatie op redtube :p , ik heb nu juist zin om te gaan, heb nu 3 weken vakantie terwijl ik vorige week niet meer zo'n zin had en nu wel weer ..

raar???

thx, is wel machine;)
Join the club...is het warme weer helaas! Even doorbijten..chickies kijken en evt. wat motivationals op you-/redtube
Ja raar is het, eten gaat er ook moeilijk in met dit weer. Heb woensdag ook weer voor het eerst in 6 maand wat bier gedronken:rolleyes:

haha kijk jij voor motivatie op redtube :p , ik heb nu juist zin om te gaan, heb nu 3 weken vakantie terwijl ik vorige week niet meer zo'n zin had en nu wel weer ..
raar???
:roflol: Heb ik ook, soms opeens dikke zin en dan weer niet. 3 weken vakantie? Doe je goed

lekker hoor mhl!

keep ik comming!

lekker hoor mhl!

keep ik comming!
thx tymen!:D

Hier een poging tot lat spread :o

t9v1xv.png

Zo even schouders en benen trainen!

Laatst bewerkt:
Wel lekkere training, benen niet echt met reps gedaan maar eerder tot failure/mm dus weet niet precies wat ik gedaan heb

Leg press: 120kg
Leg curl: 65kg
Leg extensions 70kg
Single leg extensions 37,5kg
Standing calve raises 4x8 70kg ( breed,smal)

MP 2x8 35kg 1x8 30kg ( meteen erachter aan)
Lateral raises 3x8 9kg +1x cable lateral raises 3,75kg per hand
Rear lateral raise 3x8 8kg (en toen snel nog 1 met 7kg erachteraan voor de burn)

Wel redelijke training:D
Ben benieuwd wat jullie van de pica vinden :D

Trainen tot failure met benen is die hard bro!

Foto kan ik niet zien vanaf werk, zie alleen kruis...

Ja is geblockt op het netwerk hiero:( Ach, ben al lang blij dat ik uberhaubt op het net kan:)

heb je hem thuis al gezien dan?
Gister uit geweest, voor het eerst sinds tijden weer wat biertjes gedronken. Denk 8 daar, en 5 thuis. Dus valt wel mee:D. Was wel een gezellige avond:D

heb je hem thuis al gezien dan?
Gister uit geweest, voor het eerst sinds tijden weer wat biertjes gedronken. Denk 8 daar, en 5 thuis. Dus valt wel mee:D. Was wel een gezellige avond:D

Nee man, had geen tijd gisteren, kwam thuis en toen begon het, moest 4 feesten af:) dus laat thuis en weer vroeg op om te werken...

komt morgen wel denk ik. vanmiddag ook weer bbq en shizzle

Nee man, had geen tijd gisteren, kwam thuis en toen begon het, moest 4 feesten af:) dus laat thuis en weer vroeg op om te werken...

komt morgen wel denk ik. vanmiddag ook weer bbq en shizzle
hehe nice, lekker feesten:D Vandaag lekker chillen met pasen.
Iedereen word spontaan stil van me foto:o

Terug
Naar boven