Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees ook nog mee met iedereen alleen post wat minder
. In het weekend niet getraind omdat ik iets last had van me schouders, en heb 6 weken lang elke zondag competitie met tennis, en wou even fit zijn.Toch nette training en van het weer moet je ook zeker genieten![]()

Join the club...is het warme weer helaas! Even doorbijten..chickies kijken en evt. wat motivationals op you-/redtube
Join the club...is het warme weer helaas! Even doorbijten..chickies kijken en evt. wat motivationals op you-/redtube
, ik heb nu juist zin om te gaan, heb nu 3 weken vakantie terwijl ik vorige week niet meer zo'n zin had en nu wel weer ..
thx, is wel machine

Ja raar is het, eten gaat er ook moeilijk in met dit weer. Heb woensdag ook weer voor het eerst in 6 maand wat bier gedronkenJoin the club...is het warme weer helaas! Even doorbijten..chickies kijken en evt. wat motivationals op you-/redtube

haha kijk jij voor motivatie op redtube, ik heb nu juist zin om te gaan, heb nu 3 weken vakantie terwijl ik vorige week niet meer zo'n zin had en nu wel weer ..
raar![]()
Heb ik ook, soms opeens dikke zin en dan weer niet. 3 weken vakantie? Doe je goedthx tymen!

Trainen tot failure met benen is die hard bro!
Foto kan ik niet zien vanaf werk, zie alleen kruis...
Oh, heb je dat altijd?heb je hem thuis al gezien dan?
Gister uit geweest, voor het eerst sinds tijden weer wat biertjes gedronken. Denk 8 daar, en 5 thuis. Dus valt wel mee. Was wel een gezellige avond
![]()
dus laat thuis en weer vroeg op om te werken...hehe nice, lekker feestenNee man, had geen tijd gisteren, kwam thuis en toen begon het, moest 4 feesten afdus laat thuis en weer vroeg op om te werken...
komt morgen wel denk ik. vanmiddag ook weer bbq en shizzle
Vandaag lekker chillen met pasen.
Looking good MHL!!thx tymen!
Hier een poging tot lat spread
![]()
Zo even schouders en benen trainen!