Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb alle 5 seizoenen,ben nu la ink aan het downen,
idd erg goede serie.
groet

Ik heb elke aflevering staan die op discovery is geweest, ik neem ze allemaal op met mijn digicorderKan nooit kijken op dat uur :wink:
Is echt een super serie!

ik heb nu ook 5 seizoenen van miami ink op dvd en 1 van la ink,heb nu 4 afleveringen gekeken ,en vind het ech een goeie serie, waar ik nog wel inspiratie van kan opdoen voor een backpiece die ik wil in japanse sT.
Ja die had ik ook kunnen vinden, maar ik weet niet hoe ik die van mijn digicorder op mijn pc kan krijgen....
Je kan dan beter inspiratie opdoen uit boeken hoor! ikheb een paar boeken over japanse tattoo kunst en daar kan je heel veel inspiratie uithalen.
Bushido, legacies of the japanese tattoo van takahiro kitamura
&
the japanese tattoo van sandy fellman
er zijn nog erg goeie boeken die ik mij binnenkort eens ga aanschaffen.

ben vorige week naar harai tattoo in gent gaan horen. die zit tot half maart al volgeboekt
en als ik vroeg of hij een site of boek wist met meer uitleg over de symboliek kon hij niet echt antwoorden. wel had hij paar boeken thuis liggen, maar die kosten dan alweer 350 euro...
dus ik ga zeker jou titels eens opzoeken!
thx bro!
dat is echt ziek!
ik wil in de winter van 2009 mijn 2de sleeve beginnen... kzal maar al een paar afspraken maken!
Ik heb ze besteld bij amazon...
Ja de Len heeft zijn werk eh, maar half maartdat is echt ziek!
ik wil in de winter van 2009 mijn 2de sleeve beginnen... kzal maar al een paar afspraken maken!
![]()

Ik zoek nog seizoen 4 en 6 compleet, de rest heb ik al. Zou erg tof zijn als iemand die kan uploaden ofzo. Maar volgens mij zijn die nog nergens te vinden.
Ja die had ik ook kunnen vinden, maar ik weet niet hoe ik die van mijn digicorder op mijn pc kan krijgen....
Je kan dan beter inspiratie opdoen uit boeken hoor! ikheb een paar boeken over japanse tattoo kunst en daar kan je heel veel inspiratie uithalen.
Bushido, legacies of the japanese tattoo van takahiro kitamura
&
the japanese tattoo van sandy fellman
er zijn nog erg goeie boeken die ik mij binnenkort eens ga aanschaffen.