Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)

Ik denk ook dat ik die cable row ga vervangen, ik voel er maar weinig van aan mijn rug zelf. Iemand een voorstel voor een goede oefening voor de dikte in de rug? T-bar row oid?
Laat het maar weten...
)
)

Ja, gaat redelijk lekker hé
Na vakantie ga ik eens kijken voor een nieuw schema.
Wil niet te lang bij éénzelfde schema blijven.
Mss dan kijken voor een ub/lb schema? Of moet ik best eerst nog wat kracht inwinnen voor ik daar mee begin?
Ik ben dan mss wel goed bezig maar weinigen zullen zien dat ik bezig ben met bodybuilding want de meesten (buitenstaanders) kijken niet verder dan dikke armen en bl0kjµh$. En dat is juist wat ik niet heb. Armen zijn 32 cm, flexed trouwens
Volgende week dan maar eens experimenteren met BOR
thx sanca![]()

Ik had chinnen ook al in mijn schema gezet
maar ik doe met moeite 8 reps met 45 kg pull down dus dan kan ik zeker geen 3 sets van 10 reps bijvoorbeeld chinnen (bw= +-72)
doe dan zoveel reps je kan, ook al zijn het er maar 2 of 3, zet je voeten even op de grond en dan weer zoveel reps je kunt
je moet zelf voelen wanneer het echt niet meer gaat maar ik zou minstens 10reps maken en dan pas rusten
doe zo je setjes tot je zo'n 50reps totaal hebt
Je kan idd best chins toevoegen, het zal waarschijnlijk zwaar zijn in het begin. Maar doe ze 3x per week en je zal snel verbetering zien. Barbell row is wel een goeie om toe te voegen
Ik zou deze x niet gemaxt hebben op de fullsquat omdat je het vorige keer pas deed, je had nu beter voor 2-3x70 of 2-3x67.5 gegaan ofzo. Ook wat meer setjes draaien. Probeer volgende keer 5x5x60, lukt dit doe de week erna 5x5x62.5 en verhoog telekns wanneer je het haal, werkt goed voor massa en kracht.
doe dan zoveel reps je kan, ook al zijn het er maar 2 of 3, zet je voeten even op de grond en dan weer zoveel reps je kunt
je moet zelf voelen wanneer het echt niet meer gaat maar ik zou minstens 10reps maken en dan pas rusten
doe zo je setjes tot je zo'n 50reps totaal hebt

Ok zal proberen, de chin-bar is wel k*t hier. (nog een reden waarom ik een nieuwe gym ga zoeken, andere reden is trouwens: geen dumbbells!!)
met draaiende handvaten, en je kan niet echt voor een wijde grip gaan. Zal dan maar een barbbell op de crossover leggen en er voor zorgen dat ik me nek nie breek![]()