MuscleMeat

Mijn 6000 euro Playstation

mooi spul bro..

FreDSKI zei:
geil ding.. ziet er mooi uit.. stoppy's en wheelies maken met dat ding.. kippevel!...

Yamaha R1 staat bij mij op nr.1 (180pk en dat ding is lichter dan 170kg)

R1 is wel leuk, maar weegt 172 kg en 172 pk.
Jammer, wel 1 op 1, maar niet de topper in het segment.
Kawasaki troeft hem hierin toch in af.
170 kg en 175 pk.
KAWAAAAMAAAAAN for life.
By the way, mooie soes hoor. Nu doorsparen voor de GSXR750.
156 pk en volgens mij 168 kg.

RichardV zei:
R1 is wel leuk, maar weegt 172 kg en 172 pk.
Jammer, wel 1 op 1, maar niet de topper in het segment.
Kawasaki troeft hem hierin toch in af.
170 kg en 175 pk.
KAWAAAAMAAAAAN for life.
By the way, mooie soes hoor. Nu doorsparen voor de GSXR750.
156 pk en volgens mij 168 kg.
Dude ff duidelijk zijn:

R1:

132 kW (180 HP) @ 12,500 rpm with direct air induction126.4 kW (172 HP) @ 12,500 rpm without direct air induction .

Dry weight:172 kg

Kawa:

Dry weight: 187.5 KG
Horsepower: (PS) 184

do i need 2 say more? dit is niet om je te dissen maar als je een vergelijking maakt doe hem dan goed :)

en de suz 1000R 1:1 is ook sneller dan de kawa in deze cat

ScHrOeFjE zei:
dude een stoppy en een go bedoel ik trek je hem van onder je ....(speel al wat langer op fietsen )

owja is ook leuk, heb aardig wat filmpies waar dat fout gaat. en dat kontje gaat idd dan kapot bij het wheelie gedeelte.
deed dit vroeger best vaak op crossers, voordeel is dat er dan weinig kapot is als het fout gaat. :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dit was mijn zomer speeltje dit jaar.

kleiner tandwiel voor, groter achter, Bos dempertje (niet op foto) , undertailtje, etc. etc. 97'er from german met 20k op de teller.

Komende 2 jaar ff geen ivm gezondheid.. dan komt er een naked met minimaal 1200cc (ZRX ofzo)

Stoere praat over pk's.. :) Achterwiel pk's tellen, en als die niet genoeg zijn dan setje NOS bestellen ;) Ennuh meten is weten, en anders heb je erlangs gescheten ofzo ;)

• Topic Starter Topic Starter
Sehn, nice bike :D

NOS doe ik alleen niet aan. Is te slecht voor je blok. Is sowieso gehyped door fast&furious.

Kun je beter een 1000-er kopen, heb je geen nos meer nodig. Tenzij je wil dragracen ofzo, maar koop dan een turbo :)

ScHrOeFjE zei:
Dude ff duidelijk zijn:

R1:

132 kW (180 HP) @ 12,500 rpm with direct air induction126.4 kW (172 HP) @ 12,500 rpm without direct air induction .

Dry weight:172 kg

Kawa:

Dry weight: 187.5 KG
Horsepower: (PS) 184

do i need 2 say more? dit is niet om je te dissen maar als je een vergelijking maakt doe hem dan goed :)

en de suz 1000R 1:1 is ook sneller dan de kawa in deze cat
Kijk maar eens in moto73 van 2 weken terug in het grote vergelijk en kom niet met een engels blad aan. En idd, ik noemde dus het vermogen zonder ramair, want je rijdt alleeen in de 6 met maximale snelheid , dus met maximaal gebruik van Ram Air. En KAWA is 170 KG. Lees maar naar brein. Ik vergelijk altijd goed! :D

http://www.moto73.nl/

[Link niet meer beschikbaar]

Gixxxer zei:
Sehn, nice bike :D

NOS doe ik alleen niet aan. Is te slecht voor je blok. Is sowieso gehyped door fast&furious.

Kun je beter een 1000-er kopen, heb je geen nos meer nodig. Tenzij je wil dragracen ofzo, maar koop dan een turbo :)
Thanks.

Werk in mijn vrije tijd bij motor tunings bedrijf. Vorig jaar zijn we 1ste geworden met dragrace'n (USB1 klasse) en idd daar word NOS gebruikt.

NOS is echt niet slecht voor je blok, mits goed afgesteld. Maar dat kunnen maar weinig mensen in Nederland. De verhoudingen lucht/brandstof en brandstof druk etc. etc. zijn van cruciaal belang :)

Dat word de volgende bike, een dikke duizend..naked :)

De motorbladen kun je maar half geloven kwa verhaaltjes, ram air word goed gebruikt om de 1 op1 verhouding te halen (en dan tellen zeg een AW PK"s en Lichaams gewicht mee)

Engelse bladen zijn trouwens vaak wel beter op de hoogte, hun testen ze tenminste op de testbank, ook al zijn ze nieuw :D

Ennuh.. boven de 180/200km/h begint ram air te werken, al ver voor je 6e versnelling dus :P

Motoren heersen !!

(wilde ik eff kwijt)

Ziet er gelikt uit zeg !! :thumb:

oh oh oh wat een lekkerding zeg!! nog een paar maandjes en dan komt ook mijn motor. zit te denken aan een suzuki gs500 of een kawa zxr400 (25kw sux :()

Sehn zei:
Thanks.

Werk in mijn vrije tijd bij motor tunings bedrijf. Vorig jaar zijn we 1ste geworden met dragrace'n (USB1 klasse) en idd daar word NOS gebruikt.

NOS is echt niet slecht voor je blok, mits goed afgesteld. Maar dat kunnen maar weinig mensen in Nederland. De verhoudingen lucht/brandstof en brandstof druk etc. etc. zijn van cruciaal belang :)

Dat word de volgende bike, een dikke duizend..naked :)

De motorbladen kun je maar half geloven kwa verhaaltjes, ram air word goed gebruikt om de 1 op1 verhouding te halen (en dan tellen zeg een AW PK"s en Lichaams gewicht mee)

Engelse bladen zijn trouwens vaak wel beter op de hoogte, hun testen ze tenminste op de testbank, ook al zijn ze nieuw :D

Ennuh.. boven de 180/200km/h begint ram air te werken, al ver voor je 6e versnelling dus :P

Maar je maximaal rendement zal toch duidelijk bij een hogere snelheid liggen.
Tot max druk in luchtkamer bereikt is.
Maar misschien hebben ze in engeland wel andere afstelling (i.v.m. emissie eisen en/of geluid).
Ik heb het over de nederlandse waardes.
Die wij hier kopen.
Kawa staat bovenaan in de verhoudingen, met of zonder ram air.

RichardV zei:
Maar misschien hebben ze in engeland wel andere afstelling (i.v.m. emissie eisen en/of geluid).
Die wij hier kopen.

Fabrieksopgaves willen sowieso niet alles zeggen.
Zelf gewicht- en dynotests uitvoeren en dan op de dragstrip gooien voor de kwartmijl, eens kijken wie de winnaar dan is.

Trekkracht en het verloop van de koppel en vermogenskrommes is ook heel belangrijk, vooral voor highly tuned racers.

Sehn zei:

En ze nemen ook altijd het drooggewicht, waar slaat dat eigenlijk op???
Zonder de vloeistoffen kom je niet echt ver.....

Sehn zei:

Scheelt wel altijd een beetje in vermogen tussen een nieuwe motor en een compleet ingereden motor.
Dit scheelt vooral heel veel bij Honda VTEC motoren. Maar dat is ff offtopic :)

Scaleo zei:
oh oh oh wat een lekkerding zeg!! nog een paar maandjes en dan komt ook mijn motor. zit te denken aan een suzuki gs500 of een kawa zxr400 (25kw sux :()

makkelijke keuze, altijd voor de meest sportieve gaan de zxr400 dus.

BTW dude, die begrenzers heb je waarschijnlijk in een uurtje tijd uit de kawa :)

maar dat mag ik natuurlijk niet promoten :)

dus uhhhh... wees verstandig schat

RichardV zei:
Die wij hier kopen.
Dude mijn gegevens komen van:

de kawa: www.kawasaki.com/index2.asp

de suzuki:www.suzuki.nl/suzuki?nav=qczpGsHaPtMvJaGtEXPI

de r1 : www.yamaha-motor-europe.com/products/motorcycles/supersport/yzf_r1.jsp?view=TECHINFO

De schroef haalt geen gegevens uit boeken gewoon fabrieks specs en aan gezien dat ik bijna op elke moter al een X heb gereden weet ik echt wel waar ik het over heb en ff over dat NOS verhaal dan kan je beter een BUSHA nemen met een AEMX turbo.

Gixxxer zei:
makkelijke keuze, altijd voor de meest sportieve gaan de zxr400 dus.

BTW dude, die begrenzers heb je waarschijnlijk in een uurtje tijd uit de kawa :)

maar dat mag ik natuurlijk niet promoten :)

dus uhhhh... wees verstandig schat
En als je dat doet en je trekt hem net iets te ver door kan je gaan sparen voor een revisie :)

ScHrOeFjE zei:
Dude mijn gegevens komen van:

de kawa: www.kawasaki.com/index2.asp

de suzuki:www.suzuki.nl/suzuki?nav=qczpGsHaPtMvJaGtEXPI

de r1 : www.yamaha-motor-europe.com/products/motorcycles/supersport/yzf_r1.jsp?view=TECHINFO

De schroef haalt geen gegevens uit boeken gewoon fabrieks specs en aan gezien dat ik bijna op elke moter al een X heb gereden weet ik echt wel waar ik het over heb en ff over dat NOS verhaal dan kan je beter een BUSHA nemen met een AEMX turbo.

Toch vreemd dat de kawa rijklaar maar 189 kg weegt, verreweg de lichtste van de 4 1000jes!
En ook het hoogste getest werd wat betreft vermogen op de rollerbank!

Oja, ik heb ook al op veel gereden, en kawa heerst bij mij duidelijk!!

Ik snap er allemaal nix van, maar wel vette bikes! ben nooit verder dan 80cc cross gekomen.

Terug
Naar boven