ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als we allemaal eens heel diep terug zouden gaan naar ons verleden blijkt in eens dat nog niet zo gek lang geleden er geen racisme bestond en we allemaal nationalistisch warenn*gers zijn van origine ook niet crimineel. @Brutushakt
Als we allemaal eens heel diep terug zouden gaan naar ons verleden blijkt in eens dat nog niet zo gek lang geleden er geen racisme bestond en we allemaal nationalistisch waren

Ja zat ff in een schrijvers dipje
Getrouwd?
Dat gaat je wel meer kosten dan die 10.000.
Maak dat je weg komt bij der man.
Gaat straks ten kosten van je dochtertje.
Maar je moet wel admin bijhouden. Als je niet alles opschrijft, aparte rekeningen, etc. ben je alsnog een ‘duurzame gezamenlijke huishouding.Tegenwoordig is niet meer automatisch in gemeenschap van goederen
Maar je moet wel admin bijhouden. Als je niet alles opschrijft, aparte rekeningen, etc. ben je alsnog een ‘duurzame gezamenlijke huishouding.
En trouwen betekent straks alimentatie betalen. En als ze in de bijstand komt is het helemaal feest...
Wat romantisch

Proficiat kerel!Zo getrouwd.
Al hecht ik geen waarde aan dat papiertje. Geen gezamenlijke kinderen of koophuis.
Eerste terugbetaling is binnen 250.. jeeeeh.
Dik zwembad in de tuin en nu schiet ze uit der slof omdat mijn dochter gaar zoon van 16 nat maakt en dat niet wilt. Halooooooo een kind van 5 in een zwembad.
Oja hij heeft werk en ik zag het al aankomen. Een belletje van zijn baas waar hij is.... slapen was het omdat heel de nacht PlayStation aanstaat, en de aap kwam uit de mouw dat hij zich eerder met een kut smoes ziek had gebeld ivm hoofdpijn.
Zodat hij weer kon spelen.
Moeders zweerde dat PlayStation en telefoon weg gingen.
Ra ra ra ra. Niks!!!!!
En ik moet mijn dochter corrigeren omdat ze speelt? f**k of zeg.
Andere woonruimte is wel in bereik en ik weet get volgens jullie allemaal is mijn geduld al veel te ver gegaan. Maar ga nu toch denken f**k die 10,000.-
En gaan.
Ja maar hij gaat ze terugbetalen met een planSrsly dude?! Heeft die zoon van haar ook je ballen gejat ofzo?![]()