MuscleMeat

Diefstal

• Topic Starter Topic Starter
Zo getrouwd.
Al hecht ik geen waarde aan dat papiertje. Geen gezamenlijke kinderen of koophuis.

Eerste terugbetaling is binnen 250.. jeeeeh.
Dik zwembad in de tuin en nu schiet ze uit der slof omdat mijn dochter gaar zoon van 16 nat maakt en dat niet wilt. Halooooooo een kind van 5 in een zwembad.
Oja hij heeft werk en ik zag het al aankomen. Een belletje van zijn baas waar hij is.... slapen was het omdat heel de nacht PlayStation aanstaat, en de aap kwam uit de mouw dat hij zich eerder met een kut smoes ziek had gebeld ivm hoofdpijn.
Zodat hij weer kon spelen.

Moeders zweerde dat PlayStation en telefoon weg gingen.
Ra ra ra ra. Niks!!!!!

En ik moet mijn dochter corrigeren omdat ze speelt? f**k of zeg.

Andere woonruimte is wel in bereik en ik weet get volgens jullie allemaal is mijn geduld al veel te ver gegaan. Maar ga nu toch denken f**k die 10,000.-
En gaan.

Getrouwd?
Dat gaat je wel meer kosten dan die 10.000.

Maak dat je weg komt bij der man.
Gaat straks ten kosten van je dochtertje.

Tegenwoordig is niet meer automatisch in gemeenschap van goederen
Maar je moet wel admin bijhouden. Als je niet alles opschrijft, aparte rekeningen, etc. ben je alsnog een ‘duurzame gezamenlijke huishouding.

En trouwen betekent straks alimentatie betalen. En als ze in de bijstand komt is het helemaal feest...

Maar je moet wel admin bijhouden. Als je niet alles opschrijft, aparte rekeningen, etc. ben je alsnog een ‘duurzame gezamenlijke huishouding.

En trouwen betekent straks alimentatie betalen. En als ze in de bijstand komt is het helemaal feest...

Dit dus.. als je de verkeerde treft en dat heb je denk ik zomaar plukt ze je compleet kaal.

Zo getrouwd.
Al hecht ik geen waarde aan dat papiertje. Geen gezamenlijke kinderen of koophuis.

Eerste terugbetaling is binnen 250.. jeeeeh.
Dik zwembad in de tuin en nu schiet ze uit der slof omdat mijn dochter gaar zoon van 16 nat maakt en dat niet wilt. Halooooooo een kind van 5 in een zwembad.
Oja hij heeft werk en ik zag het al aankomen. Een belletje van zijn baas waar hij is.... slapen was het omdat heel de nacht PlayStation aanstaat, en de aap kwam uit de mouw dat hij zich eerder met een kut smoes ziek had gebeld ivm hoofdpijn.
Zodat hij weer kon spelen.

Moeders zweerde dat PlayStation en telefoon weg gingen.
Ra ra ra ra. Niks!!!!!

En ik moet mijn dochter corrigeren omdat ze speelt? f**k of zeg.

Andere woonruimte is wel in bereik en ik weet get volgens jullie allemaal is mijn geduld al veel te ver gegaan. Maar ga nu toch denken f**k die 10,000.-
En gaan.

Getrouwd en de miserie begint al. good luck with that.

De playstation gaat nooit weg gaan. En de moeder gaat hem blijven het hand boven het hoofd houden.

Je blijft me verbazen. Hoop dat het allemaal goed uitpakt maar heb er een hard hoofd in.

Gefeliciteerd! Altijd mooi zon verhaal. Eind goed, al goed!

Haha ik ben het echt met jullie allemaal eens.
En ik kom ook echt als een zieltje over.
Maar geloof mij of niet, ik doe zo en reageer nog zo rustig om een hele goede reden.

Maar alle positieve en negatieve reacties waardeer ik ook de vaak scherpe sarcastische humor. ;)

F409F5B7-CE79-490B-8047-E31CA203AEA0.png

Hoe kun je nou na die 14 pagina's aan keiharde waarheid nou ook nog gaan trouwen? Ik had al haar spullen gewoon verkocht net zo lang tot ik mijn geld terug had. En wat doe jij? Trouwen... Srsly dude?! Heeft die zoon van haar ook je ballen gejat ofzo? :dunno:

Terug
Naar boven