Juriaan zei:Ik had besteld op 1fast400: 1 kg Glutamine, een D-mark stretch stick, 2 potjes m1-t, 1 pot nitrous, 1 pot vendetta, 1 kilo creatine en 1 pot ice.
Gister middag telefoon, de douane.
D: Goedemiddag meneer, u heeft een bestelling bij ons gedaan maar het bedrag op de factuur klopt niet volgens ons.
Ik: Oke mevrouw zou best kunnen maar ik weet niets dat wordt altijd meegestuurd.
D: Ja wij willen de factuur uit jou bevestiginsmail en de waarde.
Ik: Oke dat kan dat was zon 260 dollar
D: ah meneer das een stuk hoger
Ik: krijg ik nu een naheffing?
D: ja en belasting erbij in totaal zon 55 euro.
Ik: deze bestelling was van BB.com he.
D: nee meneer van ultimate
Ik: oww nee dat is een andere bestelling, ik bestel wel meer via internet. deze waarde lag veel lager rond de 130 dollar
D: ah meneer dan komt het aardig in de buurt.
Ik: Ik zal u de factuur even doormailen wat is u email
D: ah meneer hartelijk dank
Ik heb de factuur geknipt en geplakt in een email en alle bedragen verandert tot 134,97 dollar ofzo. Benieuwd of ze ervoor vallen. Eeen bus Ice was iig 13,99
En verder zijn de 2 potjes M1-t er niet uitgehaald zaten er netjes bij![]()
JE KAN NOG LAGER GAAN MET JE BEDRAG....
ZET ER MAAR EEN WAARDE VAN 50 EURO NEER .. ALS HET GAAT OM 240 EURO WAARDE... gewoon 9 euro per pot..
ik heb het gedaan voor een bestelling paar maand terug. en die bestelling was iets van 200 euro.. k had 50 euro aan waarde opgegeven.. gewoon zelf nieuwe prijslijst maken...
enne.. ik kreeg niet eens een naheffing vonden ze de moeite niet waard voor die 50 euro... ik dacht zal ze krijgen die eikels (ze hadden me pakket vast gehouden)
feit is dat ze geen idee hebben wat het kost...
en als jij erbij zet dat je onder verklaard dat je de waarheid spreekt.. slikken ze het gewoon (we hebben geluk dat er geen bodybuilder op die afdeling werkt.. maar dan nog)

maar was iets van 60 euro naheffing over n bestelling van 300 + 100 euro verzendkosten geloof ik.