- Waardering
- 1
Half 8:wake up call,dang again.
8:3 volledige eieren, 1 lepel lijnzaad, 1 boterham met (pinda)kaas, 1-2 glazen melk, 2 multivits
10:weightgainer opgelost in water(smeeeerig..), boterhammen
12:boterhammen met water
2:verschilt,soms hamburger van mac(dikke 500 cals.),soms proteine reep,soms broodje osseworst,soms een vruchtenshake(traditioneel recept met kwark,bananen etc),of gedroogde pruimen
4:,lijnzaadolie,(3 volle eieren,deze eet ik soms heel laat nog op met btje mayo..heerlijk!)8 boterhammen, 2 glazen melk, vruchtenshake(indien om 2 uur niet gehad), pro-training weightgain shake(dikke 1500 cals.)
TRAINING met 2-3 liter water, met beetje dextrose erin opgelost..
7:avondeten met als drinken erbij een proteineshake met dextrose en kaneel erin
8:desert en whatever ik wil eten, chocola of melk of wat dan ook..
10-12:1 liter melk opdrinken,3 volle eieren(+mayonaise), in combinatie met whatever I want..vaak paar bananen e.d.
12:2 multivits,lijnzaadolie.
what u think?
dit ga ik aankomende jaar voor minstends 12 maanden volgen i think.
8:3 volledige eieren, 1 lepel lijnzaad, 1 boterham met (pinda)kaas, 1-2 glazen melk, 2 multivits
10:weightgainer opgelost in water(smeeeerig..), boterhammen
12:boterhammen met water
2:verschilt,soms hamburger van mac(dikke 500 cals.),soms proteine reep,soms broodje osseworst,soms een vruchtenshake(traditioneel recept met kwark,bananen etc),of gedroogde pruimen
4:,lijnzaadolie,(3 volle eieren,deze eet ik soms heel laat nog op met btje mayo..heerlijk!)8 boterhammen, 2 glazen melk, vruchtenshake(indien om 2 uur niet gehad), pro-training weightgain shake(dikke 1500 cals.)
TRAINING met 2-3 liter water, met beetje dextrose erin opgelost..
7:avondeten met als drinken erbij een proteineshake met dextrose en kaneel erin
8:desert en whatever ik wil eten, chocola of melk of wat dan ook..
10-12:1 liter melk opdrinken,3 volle eieren(+mayonaise), in combinatie met whatever I want..vaak paar bananen e.d.
12:2 multivits,lijnzaadolie.
what u think?
dit ga ik aankomende jaar voor minstends 12 maanden volgen i think.