MuscleMeat

Mijn eerste kuur starten

En hoe veel weken raad je aan met 1000mg ook 10w ?
Want internet staat beginnende starende kuur met only word wekelijks 500 aangeraden.mocht ik internet zo maar volgen had ik hier geen topic aangemaakt en☺️🙈
Hahahahahah. Maar btw, ik zal met 500mg beginnen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
300 mg per week kan prima en je kunt gaandeweg nog altijd verhogen naar 500 mg.

Ik zou het jezelf aanleren om te prikken. Het schiet niet op als je altijd afhankelijk bent van iemand anders om te prikken. Als diegene een keer niet kan heb je een probleem.

En wat betreft zoutinname vooral zorgen dat het een beetje constant blijft. Bij grote schommelingen heb je meer kans op vochtretentie.
Dan leer ik het mij zelf aan
Effe korte pijn en door bijten

Voor 5 a 6 weken
Nu dat ander hoe hard is het nodig om dagelijks hgc bij te zetten ?
Wie niet vrolijkword van spuiten is dit geen pretje om ook nog bij te zetten

PS ik kom wel op een of andere manier aan 2 potjes Testo met 100pillen 10mg nolva
maar hoe geraak je aan spuiten in België en welke heb je nodig

Want we lezen wel hoe wat waar wanneer over werking en bijwerkingen en dosering enz
maar welke naald is mij een ? Dat lees ik nergens

Sorry als ik dat stukje toevallig over hoofd zag maar gelukkig zijn jullie hier om mij te helpen daar mee

En prik je makkelijk in je anders ?
of moet ik mij geen zorgen maken ?

Naalden bestel ik zelf altijd op daxtrio. 0,8x40mm om op te trekken en 0,6x30mm om te injecteren in je quadriceps.

Hcg is niet noodzakelijk maar kan wel helpend zijn voor je herstel wanneer je weer off gaat.
Jij hebt 2 naalden nodig?
1 voor Testo uit potje te trekken en 1 voor dan te injecteren ?😳

Naalden bestel ik zelf altijd op daxtrio. 0,8x40mm om op te trekken en 0,6x30mm om te injecteren in je quadriceps.

Hcg is niet noodzakelijk maar kan wel helpend zijn voor je herstel wanneer je weer off gaat.
Moet je elke keer van naald en spuit veranderd of enkel naald ?
Want een spuit is bijna duurder dan de aas 😂

0,5 x 25 zou ik mee zetten, 0 littekenweefsel zoals je bij blauw wel nog hebt en een prikje van niets

Prik gewoon in je schouder met een insuline spuit (gevuld met je testosteron) of met een 3ml/5ml spuit met deze naald: https://www.farmaline.be/apotheek/b...inKkf9-QJFxzGw68obIoRA2t5XPpFt3YaAqr6EALw_wcB

Hoef je niet 3cm- 4cm in je been te drukken.
En amper last van. Snap niet wat iedereen altijd heeft met in de benen prikken, soms toch wel eens een zenuwtje geraakt wat dagenlang zeuren en matiger trainen was. Schouders zijn de beste plek.

En amper last van. Snap niet wat iedereen altijd heeft met in de benen prikken, soms toch wel eens een zenuwtje geraakt wat dagenlang zeuren en matiger trainen was. Schouders zijn de beste plek.
Heel erg persoonsgebonden. Ik zet 9 van de 10 injecties in m'n quads, met 0,6x25mm. Nooit problemen. Soms doe ik glutes. Delts doen bij mij het meest "pijn".

Mijn ouders zijn ook makkelijk wijs te maken dat ik cratine kuur bezig ben en hogere voedingssupplementen
Al was mijn vader vroeger rechter (slimme mens ) je kan ze veel weis maken 😉
Je lijkt meer op je vader dan jezelf beseft. Ook jou kunnen ze van alles weis maken :scratch:

Is de makkelijkste plek voor beginnende prikkers om te zetten. Je kunt eenvoudig met een hand de spuit vasthouden en met de andere hand aspireren en vervolgens de plunger induwen. Tevens heb je op je quad een vrij groot oppervlak waar je kunt prikken dus wat dat betreft kan het niet snel misgaan.

Hoe serieus moet je dit nemen dan?

0,5 x 25 zou ik mee zetten, 0 littekenweefsel zoals je bij blauw wel nog hebt en een prikje van niets
Euh ?
Wat is nu beste 0,5x25 of 0,6x40
Ik hoor vanalles

En ik wil extra reactie bevestiging
Want en dunnere naald is altijd fijner dan een dikke naald .....vroeger bloed trekken effe hardworden en gewoon laten prikken in mijn spring anders was niet zo erg

Bloed geven bij roodkruis Vlaanderen
Dat waren dikkere naalden en dan maar wringen met die naald om anders te vinden

Zo dat ik weet fijnere naald is leuker
Maar ik wil ook de juiste naald om goed te kunnen spuiten

Niet dat ik jou advies niet aan neem over de 0,5 naald maar 2de reactie van iemand is welkom dat ik 💯 juist ben

En graag nog eens over
Hgc hoe mengen jullie dat en hoe is verhouding

Ik lees net dat het complex is om het te mengen en daarom niet vaak gebruikt word bij bodybuilders ......niet mijn worden maar woorden van site op internet

Terug
Naar boven